Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

    Ik ga sinds een paar weken af en toe wat truffels halen. Ging in Flower Power, maar die is nu 3 maanden dicht, dus ga nu langs Fly 'n High.
    Heb de "freshbox-truffels" geprobeerd en mijn favoriet is Cosmic Connectors. Ik keek naar het gras en het begon te groeien, en het bleef maar groeien tot er een soort zee van gras stond te golven voor men neus! Blaadjes van de bomen leken op groene wriemelende larven enz... Kheb het ook een keer meegemaakt da men maat eruitzag als een weerwolf, allemaal haar op zen gezicht enzo. Maar toen had ik ff men GSM bovengehaald en in zijn gezicht geschenen, om te kijken of het echt was.
    Moet je wel met een paar maten doen en liefst wat weg vd beschaving, zodat je geen nuchtere mensen tegenkomt.

    PS: Kweet niet of het bij andere truffelgebruikers ook is, maar ik en men maat werden niet meer high of stoned van wiet wanneer we onder de truffels zaten (we rookten wel massas sigaretten). Hoewel een joint beestig smaakt dan!
    Nog mensen die dit kunnen beamen?

    Comment


      #47
      Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

      Comment


        #48
        Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

        slavia geeft een kort tripachtig effect wat enige minuten duurd en tot een kwartier dacht ik kan aanhouden (soort nasluimer zo ervaar ik het), het is absoluut niet vergelijkbaar met blowen. Je kunt het kopen als blad of als extract waarvan het 2e uiteraard sterker is. Het extract is ook in verschillende sterktes verkrijgbaar. ik dacht 5x 10x en 15x dat is wat er tegenwoordig zeker te koop is, zelf kocht ik eerst die van 20x maar die heb sindsdien niet meer hier in de smartshop gezien en ik herinner me even niet van t internet. De stank van het extract valt wel mee, echter dien je het wel puur te roken en lang in te houden c.a. 20 sec voor een optimaal effect.
        Salvia is echt een leuk psychonauten middel wat een korte maar soms heftige werking heeft. Je kunt het dus gebruiken en een uur later weer gewoon je boek lezen in tegen stelling tot andere hallucinogene middelen.
        Hier is een site met alles over salvia, wat je op weg kan helpen naar veilig en verstandig gebruik
        http://www.salvia-divinorum.nl/

        ontopic;wij hebben ervaard salvia, verscheidene paddo's, herbal joint's, poppers (inmiddels verboden), liquid C, Lactuca virosa, ephedra in allerlei tabletvormen (inmiddels ook verboden), andere herbal energizers en natuurlijk allerlei accesoires.
        tkan zijn dat ik een enkeling mis in et lijstje, so...blame the list
        ps zie ze online in 20x en 30x extract dus dat zit wel goed
        Last edited by KushMasta TMHM; 23 May 2010, 18:45. Reden: ps
        it's his line so only God knows
        Grtz Kush

        Comment


          #49
          Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

          Oorspronkelijk geplaatst door ira View Post
          veel van die pillen waar je zogenaamd geil van wordt en lang op kan neuken
          sommige werkte wel van andere werdt je echt vaag
          Als je lang wil neuken kun je ook een beetje coke op je eikel of klit smeren hihihi

          Paddo's haalde ik bij de smartshop Consiuos Dream's ofzo die hadden ook een spaarkaart ,11de portie gratis

          Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

          Comment


            #50
            Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

            grinder,bong, herbal shit,paddo's en paddokweeksetje, wa truffels enkel salvia nog niet geprobeerd
            grtz
            My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

            Comment


              #51
              Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

              best wel veel :happy caps trip e ,salvia 30x ,verschillende soorten paddo's lang leven dat ze weer verkocht worden,bong, vaporizer, baby hawaien woodroos, space cake maar kan je beter zelf maken en voorderest veel bluntjes die mannen hebben al veel verdient aan mij

              Comment


                #52
                Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

                in de goeie ouwe tijd heb ik daar nog lekkere mexicaanse paddo's gekocht
                heerlijk

                Comment


                  #53
                  Re: Welke dingen heb jij weleens gekocht in een Smartshop?

                  laatst mijn dag verpest met Witte Lelie,
                  daar lekker wat van gerookt (waarvan ik meteen opmerkte dat er een slechte verbranding plaatsvond)
                  maar ondanks dat was het zeer aangenaam, het werkte snel, ontspannend,....totdat ik een computerspel ging spelen....
                  Leuk hedendaags prachtig 3d shooter, zag er voor mij ineens hetzelfde uit als de oude Wolfenstein... echt vreselijk
                  ik kon niet meer het 3d effect genereren in mijn hersenen en het was alsof ik naar een bewegende tekening keek.
                  Coordinatie en dieptegevoel was weg.
                  Leuk spul, maar laat je computer aan de zijlijn
                  it's his line so only God knows
                  Grtz Kush

                  Comment

                  Bezig...
                  X