Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAS OP met growpalace.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PAS OP met growpalace.com

    Korting op 420shop
    Ik wil hierbij iedereen waarschuwen voor het bedrijf: growpalace.com

    Bedrijf is onbereikbaar: op de website zijn verschillende telefoonnrs (06-nrs) vermeld die geen van allen werken (er wordt iig niet opgenomen)
    Uiteindelijk heb ik het adres/telefoonnr kunnen achterhalen van de eigenaar:

    <i.v.m. privacy issues heb ik het adres/telefoonnr hier verwijderd.
    Mocht iemand ook problemen heeft met deze website en op zoek zijn naar het adres/telefoon van de eigenaar, stuur dan even een pm naar mijn account dan stuur ik deze buiten dit topic>

    Dit 'bedrijf' levert uiteindelijk geen spullen en laat niks van hun horen. Ik heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting bij de politie
    Op het internet staan al diversen negatieve reacties over growpalace.com maar ik zag deze helaas te laat
    Last edited by Bokkie; 8 February 2013, 16:54.

    #2
    Re: PAS OP met growpalace.com

    Ben daar nochtans vorige week gewoon lansgeweest in hun winkel in maastricht.....

    mobile message

    Comment


      #3
      Re: PAS OP met growpalace.com

      Ze geven zelf ook aan dat 'een andere jongen' de website doet en toevallig is ie er nooit als ik bel
      Maar blijft natuurlijk een raar verhaal ...
      Verkopen via de website of via de winkel zouden beide even serieus genomen moeten worden lijkt me

      Comment


        #4
        Re: PAS OP met growpalace.com

        er zijn 2 dezelfde namen
        de 1 is betrouwbaar en de ander licht de zaak op
        de zaak in maastricht zal waarschijnlijk niet verbonden zijn aan de online shop waar de topic starter het over heeft.
        gezien ik ook al verschillende verhalen over die online shop heb gehoord vraag ik me toch af hoe dit allemaal kan in zo'n zwaar beveiligd land als nederland
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: PAS OP met growpalace.com

            Ik heb bij dit probleem erg veel hulp gekregen van de website: http://www.opgeletopinternet.nl
            Op deze site staan diversen voorbeeldbrieven en ze kunnen je helpen met het volgen van de juiste procedure.
            Voor deze case heb ik eerst een aangetekende brief verzonden en twee weken gewacht.
            Toen ik na twee weken nog geen enkele reactie had gekregen, heb ik aangifte gedaan van oplichting via mijnpolitie.nl en de bank opdracht gegeven het geld terug te halen.
            Helaas dat het zo heeft moeten lopen...

            Misschien dat de winkel een andere zaak betreft maar ik zou iedereen willen waarschuwen voor de webshop van growpalace.com.

            Comment


              #7
              Re: PAS OP met growpalace.com

              Zeker mooi dat je dit even vermeld!

              Comment


                #8
                Re: PAS OP met growpalace.com

                Kijk ook maar uit met deheksenketel.com. vriendin van mij heeft daar twee weken geleden wat besteld en nu zijn ze dus niet thuis hun e-mail werkt niet en de telefoon nemen ze niet op. Dus die mag ook op het PAS OP! lijstje

                Comment


                  #9
                  Re: PAS OP met growpalace.com

                  Advies van Bokkie opgevolgd en net aangifte bij de politie gedaan van oplichting door Growpalace. Helaas blijken dit oplichters die er met je geld vandoor gaan en nooit meer te bereiken zijn. NOOIT bestellen bij Growpalace, dan kun je maar beter ietsje meer betalen.

                  Comment


                    #10
                    Re: PAS OP met growpalace.com

                    vind het wel gek voor woorden eerlijk gezegd, naar de politie om een online growshop te pakken omdat ze je opgelicht hebben met je growmateriaal is dat niet hetzelfde als een grote pijl gericht op je voordeur zetten met de woorden " hier grow ik"
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: PAS OP met growpalace.com

                      daar is geen woord van gelogen MS
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                      Comment


                        #12
                        Re: PAS OP met growpalace.com

                        Update: Ik heb de procedure gevolgd die beschreven staat op de site van opgeletopinternet.nl
                        (dus eerste een brief gestuurd, tijd gegeven om daarop te reageren en uiteindelijk aangifte gedaan bij de politie)
                        Uiteindelijk is toen het geld terug gestort dus @Duizel: ik zou zeker proberen hetzelfde te doen
                        Eventueel heb ik ook nog wel wat telefoonrs voor je die je met enig regelmaat zou kunnen bellen


                        @MS: Ik heb hier wel aan gedacht maar in mijn geval ging het om goederen die niet alleen specifiek met kweken te maken hadden.
                        Bovendien is het in mijn geval niet 1-op-1 te koppelen aan het bezorgadres etc etc
                        Maar als we het er toch over hebben ...
                        Tegenwoordig kan men kweekruimtes al veel eenvoudiger opsporen:

                        - de huishoudens waarbij het energieverbruik in een vast schema (12/12 - 16/8) dagelijks varieert met meer dan n-watt

                        Tegenwoordig hebben we 'slimme meters' die heel eenvoudig uit te lezen zijn via internet.
                        Hieraan zou je o.a. kunnen zien met hoeveel wat men kweekt en zelfs in welk stadium de planten zijn.
                        Een programma schrijven die dagelijks de meters scant op dergelijke patronen is een makkie
                        En niet alleen de politie zou dit kunnen doen ..
                        Omdat deze 'slimme meters' via het internet benaderbaar zijn, zouden hackers ook op deze manier kweekruimtes kunnen opsporen
                        als het ze lukt om de beveiliging te kraken
                        (wat waarschijnlijk al lang gelukt is: http://tweakers.net/nieuws/66465/sli...ngslekken.html)

                        Misschien iets om even over na te denken voordat je zo'n slimme meter in huis haalt

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        aanvulling ...
                        Ik lees net onderstaand bericht. Dit kan wel eens een serieus probleem gaan worden denk ik?!

                        "De uitrol van slimme meters geschiedt momenteel bij wijze van proef. De proef duurt tot en met dit jaar. Volgend jaar wil de overheid beginnen met een grootschalige uitrol van slimme meters. Europese regels schrijven voor dat in 2020 minimaal 80 procent van de huishoudens een dergelijke meter moet hebben.
                        Vorig jaar uitte de Europese privacywaakhond EDPS kritiek op slimme energiemeters. Het zou mogelijkzijn om het gedrag van huishoudens in kaart te brengen. Ook ontdekten onderzoekers uit de Verenigde Staten dat energiemeters vrij eenvoudig ongemerkt op afstand uitgelezen kunnen worden, doordat de informatie die draadloos wordt verzonden niet is versleuteld. Eerder brachten Duitse onderzoekers aan het licht dat slimme meters kunnen prijsgeven naar welke tv-programma's mensen kijken."

                        bron: http://tweakers.net/nieuws/87336/wei...rgiemeter.html

                        Comment

                        Bezig...
                        X