betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GuerillaStudent
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2013
    • 30

    #1

    betrouwbaar?

    Korting op 420shop
    hoi mede rokers
    ik ben van plan om zaden te bestellen, ik kwam op growshopmarktplaats.nl uit
    dus vroeg ik mij af of jullie hier ook ervaring op hadden.
    heeft iemand al ooit iets besteld bij deze leveraars?:









    zou fijn zijn om hier snel een reactie op te krijgen
    heb al besteld bij AQS omdat ik daar al positieve reacties van had gelezen bij een veroudert forum

    Groeten uit Belgie!
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: betrouwbaar?

    Omni en AQS moet je niet aan twijfelen, ben je zeker dat je zaden aankomen.
    Beide heren zijn ook lid op dit forum.
    Bij de 420 shop van dit forum heb je ook ruime keuze zaden voor ieders beurs.
    Last edited by Ganjax; 10 February 2013, 20:52.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • GuerillaStudent
      Senior Stoner
      Member
      • Jan 2013
      • 30

      #3
      Re: betrouwbaar?

      bedankt voor je snelle reactie Ganjax
      ben ik even blij dat ik geen 25euro verspild heb

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: betrouwbaar?

        growshopmarktplaats is net als elke andere marktplaats heel goed uitkijken.
        als de prijzen TE aantrekkelijk lijken.......
        zo hebben veel mensen door de tijd heen gsm's, kleding en wat al niet meer besteld via marktplaatsen omdat iets zo verdomd goedkoop werd aangeboden!

        zelfs hier op het forum zitten mensen die eerlijk zaden wilden ruilen maar flink bedrogen uitkwamen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • francisp
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 685

          #5
          Re: betrouwbaar?

          Budgetseeds heeft mooi zijn zaden geleverd, maar ik heb ze nog niet ontkiemd.

          Comment

          • HJM
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 3714

            #6
            Re: betrouwbaar?

            Ik zie graag het resultaat van Fem. zaden die voor een scheet gekocht zijn........
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: betrouwbaar?

              ik heb zo m'n vraagtekens bij die gasten die zogenaamd partijen van growshops hebben overgekocht en goedkoper als de inkoopprijs aanbieden als ze bij de breeder zelf kosten!
              en gezien de kleine aantallen gaat het dus niet over bulk inkoop in mijn ogen

              kan geen kwaad, zoals de topic starter doet, om beetje info te vergaren of iemand bekend is met 'n bepaald 'iemand of iets'!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: betrouwbaar?

                Er is mij wel eens een rek zaden aangeboden die ruim een jaar in een warme winkel gestaan had..........................
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • JohnnyHaze
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2012
                  • 912

                  #9
                  Re: betrouwbaar?

                  ja, growshopmarktplaats is wel ideaal qua prijzen, maarja ik denk maar zo,
                  als je niet meer als 20 zaden nodig hebt, koop ze dan voor duurkoop want de reden dat ze zo goedkoop zijn is (teminsten voor mij) onbekend...
                  ikzelf koop voor 2 of 3 tientjes goed sterk betrouwbaar zaad, en als ik zou gaan kweken van de zomer gewoon 50 van die goedkope troep en sorteer ik het wel

                  Comment

                  • angel777
                    Cronic Grower
                    • Mar 2010
                    • 3409

                    #10
                    Re: betrouwbaar?

                    wat is goedkoop?
                    er zijn aanbieders voor 50 cent en aanbieders voor 2,50
                    wat is duur en wat is goedkoop?
                    bij de zaadbanken zelf is het ook afwachten wat je krijgt.
                    wil je echt fatsoenlijk zaad dan moet je ze bij de kweker zelf gaan halen
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment

                    • francisp
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2012
                      • 685

                      #11
                      Re: betrouwbaar?

                      Ik denk dat een aantal van die aanbieders gewoon hobbykwekers zijn die hun zaadjes uit eigen kweek aanbieden. Die indruk had ik toch bij budgetseeds. Ik bied dan wel geen zaadjes aan op growshopmarktplaats, maar heb toch ook al eigen kweek zaadjes geruild op het forum. Niets mis mee, als je het risico wil lopen. Een voor een buitenkweekje met reguliere autoflowers wou ik gerust het risico nemen.

                      Comment

                      • GuerillaStudent
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2013
                        • 30

                        #12
                        Re: betrouwbaar?

                        ik wil ook zaadjes kopen / ruilen op het forum
                        maar ik moet nog 2 dagen wachten

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #13
                          Re: betrouwbaar?

                          Oorspronkelijk geplaatst door francisp
                          Ik denk dat een aantal van die aanbieders gewoon hobbykwekers zijn die hun zaadjes uit eigen kweek aanbieden. Die indruk had ik toch bij budgetseeds. Ik bied dan wel geen zaadjes aan op growshopmarktplaats, maar heb toch ook al eigen kweek zaadjes geruild op het forum. Niets mis mee, als je het risico wil lopen. Een voor een buitenkweekje met reguliere autoflowers wou ik gerust het risico nemen.
                          budget seeds is zo'n kwekertje die niet kijkt hoe 'n plantje eruit ziet maar gewoon alles bij elkaar zet en de zaak bestuift naar mijn weten

                          @guerillastudent
                          ik wil zoveel maar daar kan ik nog eeuwen op wachten maar dan nog krijg ik het niet
                          ff voor de duidelijkheid; je mag gèèn zaden kopen of verkopen via het marktplaats en ruilgedeelte op dit forum.
                          voor je daar de fout in gaat ff goed de regels lezen
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • francisp
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 685

                            #14
                            Re: betrouwbaar?

                            Nu ja, ik weet hoe een auto ak47 er moet uitzien, ik zal wel zien of ik deftige zaden gekregen heb of niet

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: betrouwbaar?

                              geen zaad meer gekregen dus of ze zijn meegenomen naar lourdes!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...