Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

    Korting op 420shop
    dag lieve mensen

    na een tijd zitten denken, heb ik besloten om zelf te gaan kweken (max 5 plantjes i.v.m gebrek aan ruimte)
    hiervoor is een complete kweektent geschikt. ik woon in een appartement dus ik kan de raam open doen zonder dat je ziet
    dat er binnen een kweektent staat. dit is een nieuw gebouw dus alle huizen hebben ventielatie systeem van Alusta.
    die zuigt verse lucht van buiten naar binnen de vermogen kan je handmatig regelen.
    ik weet dat je deze kweektenten online kan bestellen.
    maar ik zou deze tenten graag is in een showroom willen zien zodat ik het allemaal met mijn eigen ogen kan bekijken.

    kent iemand dan ook een adres in omgeving Utrecht waar ik heen kan gaan?

    MIJN DOEL ........

    Ik ben gewend wiet te roken van zeer hoge kwaliteit
    hierbij moet je denken aan SUPER HAZE!
    mijn doel is dan ook om een Haze te kweken van zeer hoge kwaliteit en niet zozeer om de hoeveelheid
    ik wil gaan kweken met een 400 watt lamp i.v.m energie kosten.


    kan iemand mij goed opweg helpen en tips geven hoe en waar te beginnen?

    MET VRIENDELIJKE GROETEN .. Jointje1

    #2
    Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

    http://www.hortiline.com/hortiline_hortilab.html met je eigen ogen hoef je deze niet te zien, perfect afgewerkt, 100% lichtdicht, genoeg afzuiggaten en genoeg verluchtingsroosters onderaan en kwa prijs de betere en kwa kaliteit de beste!!! heb deze zelf en die overtreft echt wel alle andere merken kan je kopen https://www.nomercyshop.nl/
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

      Ik heb zelf goede ervaringen met "Het Groeipaleis" in Nieuwegein.

      Het Groeipaleis

      Grote Wade 44
      3439 NS Nieuwegein
      030 267 0533

      Goede service; uitgebreid tijd voor advies. Geen enorme showroom... maar je kunt niet alles hebben.

      Comment


        #4
        Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

        he echt super jongens!
        hier kan ik wat mee en ik zal binnekort even langs gaan bij het adresje tnx Blani

        verder zal ik jullie uitgebreid op de hoogte houden van mijn kweek met fotos

        tnx voor de snelle reactie trouwens

        Comment


          #5
          Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

          degrowshop eu in Utrecht, hebben een SJ DR150 II opgesteld staan, en je kan er al de rest krijgen wat je maar wil voor een schappelijke prijs

          Comment


            #6
            Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

            Topic moved naar de growshop sectie!

            Aangezien je graag haze rookt kan ik je de super lemon haze van greenhouse ten sterkste aanraden, wordt zelfs aangeraden voor beginners en uit eigen ervaring moet ik dit ook bevestigen.

            Moest het in je budget lukken dan zou ik ook kijken om een ec en en ph meter aan te schaffen, meten=weten.
            Grtz
            Last edited by westport; 27 February 2013, 06:09.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

              super lemon haze is inderdaad een makkelijke plant
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                thanks allemaal!



                *keep on Growing & Smoking*

                Comment


                  #9
                  Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                  so funny
                  Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                  super lemon haze is inderdaad een makkelijke plant

                  Comment


                    #10
                    Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                    Groeipaleis in Nieuwegein (vlakbij de HORNBACH, ook een leuke growshop ) zijn goeie gasten.

                    Comment


                      #11
                      Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                      Kom net van een growfelles af reed er van de week langs en dacht ga er eens binnen kijken.
                      die zijn is net een weekje open dus het was nog een beetje rommelig maar ondanks dat werd ik leuk geholpen.
                      winkel is iets kleiner als het groeipaleis maar heeft de meest gangbare spullen op voorraad en die hebben een dr120 ingericht in de winkel staan.
                      waar het mij vooral omgaat is dat het een nederlandse winkel is. begrijp me niet vberkeerd maar voel me toch meer thuis dan in een winkel waar ik binnen kom er er 3 man aan de balie hangt

                      Comment


                        #12
                        Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                        ik zou led kweken ik zag op marktplaats goede lampen te koop full spectrum dan kan je niet gepakt worden!
                        Last edited by Silas; 22 April 2013, 06:12. Reden: link verwijderd

                        Comment


                          #13
                          een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                          Led staat nog niet op punt, de bloei mislukt altijd... Het komt er welliswaar wel aan!! Zal gewoon nog een paar jaar duren, alles gaat trager waardoor het langer duurd alvorens je klaar bent met je ronde, dit in combinatie met je opbrengst die minder is maakt dat de ...gr/watt gewoon lager ligt tov hps

                          Comment


                            #14
                            Re: een goed adres voor een complete kweektent omgeving utrecht help?

                            Pas als ze in de kassen met led gaan werken bij het bloeiproces kan je er ook rustig thuis mee aan de gang gaan.
                            Tot die tijd gewoon de good old fashion 600watter

                            Comment

                            Bezig...
                            X