Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Urban alien

    Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
    Coole shop man! Jammer dat webshop nog niet beschikbaar is maar ken het wel je moet elk product appart ingeven in systeem dat kan wel lang duren als je veel producten hebt. (kameraad maakt websites)

    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    Comment


      Re: Urban alien

      Thx LittleDwarf, we doen ons best de webshop is wel klaar maar met al dat gedoe met die nieuwe wetgeving doen we daar nu even niks mee het is het hoofd boven water houden op dit ogenblik en dat lukt redelijk.

      Comment


        Re: Urban alien

        Hey daar den Urban op JD ,heb u gevonden zie !
        Vandaag thuis gekomen en direct met de "root it" begonnen ,mercie voor de eerlijke raad altijd die je mee geeft!

        Toppie ~

        Comment


          Re: Urban alien

          Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
          Thx LittleDwarf, we doen ons best de webshop is wel klaar maar met al dat gedoe met die nieuwe wetgeving doen we daar nu even niks mee het is het hoofd boven water houden op dit ogenblik en dat lukt redelijk.
          De saboteurs hehe [emoji14] komt wel goed man!

          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

          Comment


            Re: Urban alien

            Oorspronkelijk geplaatst door odyssee View Post
            Amaai ben echt verschoten deze morgen bij Urban in Terneuzen bij het binnenkomen.

            Vorige keer was het voor invoering van de wet op growschops en vandaag tja na de wet. Wat ze daar allemaal in beslag hebben genomen eerlijk gezegd ik snap de logica niet van justitie wat er nu wel mag verkocht worden en niet meer in een growschop terwijl in een tuincentrum het wel mag verkocht worden. Dacht dat wij Belgen wereldkampion waren op het maken van nutteloze wetten maar blijkbaar beginnen jullie nu ook in NL.

            Belgen zijn jaren naar NL geweest voor inkopen in growschop en nu gaan wij de rollen omkeren jullie gaan naar B moeten komen voor bv filters

            Gelukkig en grote thx aan Urban zoals gewoonte vriendelijk, veel uitleg en zijn buiten gekomen met wat vriend nodig had en met gevoel zijn niet gefopt geweest.
            Loop enkel te balen met wat je hebt meegemaakt, vind het niet eerlijk maar tja kleine man is nu eenmaal machteloos tegenover de regering

            Met vriendelijke groet
            20150801_162812.jpg
            Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

            Comment


              Re: Urban alien

              https://teken.geenpeil.nl/

              Comment


                Re: Urban alien

                http://www.urbangardenshop.nl/

                Comment


                  Re: Urban alien

                  Gefeliciteerd Urban, ziet er goed uit!
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: Urban alien

                    Mooie winkel man, en zoveel stoelen

                    Je hebt je plekje ruim en overzichtelijk ingericht, knap gedaan, spijtig dat je wat ver weg zit voor mij.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      Re: Urban alien

                      Zeker een bezoekje waart ! Leuke shop ,leuke kerel ,goeie prijzen ! En niet ver voor ons ook ,top shop ! Altijd eerlijk geholpen daar ...


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Urban alien

                        dankjewel voor de complimenten, de onlineshop is inmiddels ook open bepaalde producten zullen niet altijd op voorraad zijn maar is normaal gezien binnen 2 dagen in huis.
                        ohja en nu niet allemaal tegelijk bestellen want ik ben nog al redelijk lui van nature en dan kan ik het allemaal niet aan.

                        AALLEEEEJUPPAAAHHH BUKAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

                        Comment


                          Re: Urban alien

                          nu niet allemaal tegelijk bestellen want ik ben nog al redelijk lui van nature en dan kan ik het allemaal niet aan.
                          Maak je geen zorgen

                          site heeft wel een paar euries gekost wil je dat eruit halen dan ben je een paar maanden verder... en dat met een CMS II http://www.tidi.nl/websites/
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            Re: Urban alien

                            Wil best online bestellen maar ben n beetje bang dat ik dan lauw bier geserveerd krijg?
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              Urban alien

                              Hmmz ...
                              Last edited by Silas; 28 September 2015, 13:58. Reden: foutje

                              Comment


                                Re: Urban alien

                                ach Silas als jij zo nu en dan een kannetje terra flores koopt zijn we zo uit de onkosten joh, als je verder nog bruikbare tips hebt dan verneem ik dat wel van je.

                                Comment

                                Bezig...
                                X