Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietzaadjes.nl - veel praatjes, weinig zaadjes...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietzaadjes.nl - veel praatjes, weinig zaadjes...

    Korting op 420shop
    Ik had 2 jaar geleden zonder problemen mijn eerste (autoflower) zaadjes op wietzaadjes.nl besteld. Het duurde wel wat meende ik mij te herinneren. Ik kweekte toen micro, met spaarlampen...

    Ondertussen een redelijke tent van 1.3x1.3m in de kelder met 600W HPS en een heleboel regulier zaad van eigen kweek en vrienden. Maar sinds het begin van het HPS avontuur en de resultaten met zaden van Dinafem (OG Kush! - cloont makkelijk, superproductie, ongelooflijk resistent tegen stress zelfs). Het enige zaad dat mij gegeven was en nog super produceerde was van een gast die al een jaar of 3 vier exclusief buiten met Skunk #1 van Sensi kweekte. Een keer begonnen met drie zaadjes, dan elk jaar zelf zaad geoogst. Ontkieming was niet optimaal, maar de 3 vrouwen die ik uiteindelijk geoogst heb waren heel consistent een een zalige old skool smoke.

    Wou nu een sativakweektje opstarten en enkele hazesoorten proberen. Mijn oog was gevallen op de Sativa Mix van Greenhouse, die natuurlijk overal out-of-stock staat, maar op wietzaadjes.nl gewoon in je mandje te knallen valt. Bestel nog wat ander spul (Northern Light en Superskunk van Sensi, ChemDawg van Dinafem en Blueberry om het huismerk te testen). Ik betaal onmiddellijk maar krijg later die dag een mail:

    Ik ga vandaag je bestelling deels versturen ( wel inclusief de 2 gratis zaadjes!) de Mix sativa per 5 stuks van Greenhouse staat al enige tijd in bestelling. Deze hoop ik binnen een week te kunnen versturen.
    Ik schrijf terug:
    Jullie zijn altijd superprofessioneel, maar nu breekt me dit wel zuur op. Ik had eigenlijk enkel bij jullie besteld omdat die Sativa Mix natuurlijk overal elders uitgeput is.


    Als de mix niet meer beschikbaar wordt dit seizoen (wat ik eigenlijk wel verwacht) kun je als alternatief ook deze sturen.


    1 x Greenhouse Arjan's Haze number 2 aan 9 EUR
    1 x Barney's Farm amnesia Lemon aan 8.95

    1 x Nirvana Pure Power Plant aan 8.95


    Als de mix van Greenhouse niet kan worden samengesteld op basis van losse zaden van die soorten aan die prijs, moet ik bijna concluderen dat de mixen minderwaardige zaden bevatten...
    Ik vind je reactie een beetje vreemd. Ik kan er niet aankomen en gelijk noem je dat onprofessioneel.

    Denk je dat ik dit bewust doe?


    Aan je twijfel te horen denk ik dat het het makkelijkst is als ik je geld retour stort van de sativa mix
    en dat je je zaden elders kunt bestellen.

    Is dit een idee?
    Wat echt onprofessioneel is, is dat hij hier verraadt dat hij er niet aan kan komen. Terwijl mij een dag eerder was voorgelogen dat die binnen de week kwamen. Blijkbaar kan hij ook het voorgestelde alternatief niet leveren...

    Het was voor mij op dit moment belangrijk om te weten of de Sativa Mix inderdaad volgende week komt zoals je collega mij schreef. Nu schrijf je mij "ik kan er niet aangeraken" Had ze mij dat laten weten, had ik mijn bestelling toen al kunnen cancellen, maar de melding 'niet in stock' kwam gelijk met -- de rest is verstuurd.

    Nogmaals - elk zaadje in de Sativa Mix heb je afzonderlijk beschikbaar, waarom laat Green House niet toe zelf die als mix te verkopen? Het zijn toch dezelfde zaden? Of niet? Ze kosten per 5 toch ook zoiets 25-30 eur...

    Als het eerdere alternatief ook niet kan

    mag je ook een van deze sturen:


    http://www.wietzaadjes.nl/shop/mix-s...ouse-p-91.html

    http://www.wietzaadjes.nl/shop/mix-s...ouse-p-90.html




    Ondertussen is wel een week verstreken en heb ik nog niets ontvangen...

    Als er nog niets verstuurd is mag je ook al het geld terugstorten... wat je maar wilt.
    En het lijkt alsof hij altijd antwoord op mail mail van ervoor -- het voorstel voor de andere mixen van Greenhouse reageert hij zelfs niet op.
    Lijkt alsof Greenhouse in het algemeen een no go is voor hem.

    Het is inderdaad het mix pakje sativa wat voor problemen zorgt. Ik heb een voorstel:



    Dat pakje is 26 euro. Om je tegemoed te komen mag je een pakje 10 zaden Huismerk

    uitzoeken, welke soort (auto of normaal) maakt niet uit.



    Is dat een optie naar wens?



    Sorry dat het zo verloopt, dat is niet mijn bedoeling...
    Je vraagt de slager een biefstuk en hij probeert je een stuk spek te verkopen?


    Sorry,



    Ik wilde:


    -verschillende zaden
    -merkgenetica


    Niets slecht over het huismerk, heb de twee vorige jaren met dat soort zaden gewerkt. Dat was in de serre en buiten...maar werk nu met HPS en dat kost geld.


    Maar wil verschillende sativa's proberen -- tegelijk -- daarom ben ik al lang tevreden met mixpack Huismerk Sativa van 5 stuks.


    1 Huismerk Amnesia
    1 Huismerk Super Silver Haze
    1 Huismerk Neville's Haze
    1 Huismerk Kali Mist
    1 Huismerk Marley's Collie


    Als ik 1 zaadje per soor uitzaai, maak ik geen conclusies over slechtpresteerders. Kan door genetica in dat specifieke zaadje of reactie op omstandigheden of mijn voeding. Ik kloon elke plant voor de bloei.


    ofwel (nogmaals) eender welke van de Greenhouse Sativa/Indica mixpacks

    ofwel http://www.wietzaadjes.nl/shop/amnes...em-p-2896.html






    Beste,

    Is het dan misschien een idee om toch te wachten op de mixpakjes
    van greenhouse?



    Stuur mij EENDER WAT ter waarde van 26 EUR --- zou liever m'n geld teruggestort zien, maar het begint mij te dagen dit ook niet meer gaat lukken. Liefst merkgenetica, anders van je huismerk, wat je in stock hebt.



    Blijkbaar is het teveel gevraagd dat de klanten zelf kunnen kiezen wat ze bestellen...

    Ik kan de geschiedenis niet meer lezen omdat je een nieuwe mail aanmaakt. Ik heb

    duizenden klanten en kan niet van iedereen uit mijn hoofd weten hoe het zit...
    Dus graag OF een reply, OF even opnieuw uitleggen waar het om gaat aub!
    Voor te zoeken op mijn email in z'n mailbox is hij ook al te stoned - of doet alsof...


    Stort aub mijn geld gewoon terug, dit wordt te gek voor woorden.

    Of stuur me wat zaad tww van 26 eur.








    Hij weet waar hij ze kan steken...maar wou toch wel even een 'heads up' geven hier voor deze charlatan. OPGEPAST...
    Heb ondertussen bij Greenhouse zelf besteld, en ontdekt dat er 10EUR verzendingskosten bijkomen -- schandalig veel, maar misschien dankzij zulke zaaddealertjes als Tim. Geen zaad en geen duit in de kassa... knap zo!

    #2
    Re: wietzaadjes.nl - veel praatjes, weinig zaadjes...

    Tsja, hij meld gewoon duidelijk dat de sativa mix (nog) niet beschikbaar is en jij reageert erg offensief. De verkoper kan niet weten dat jij de sativa mix zo graag wilde. Toch reageert de verkoper daar ook niet echt normaal op. Een beetje een kinderlijk ruzietje.

    Wietzaadjes.nl lijkt mij alsnog een goede zaadbank als je geen exotische soortjes wil.

    Comment


      #3
      Re: wietzaadjes.nl - veel praatjes, weinig zaadjes...

      Slordig van wietzaadjes.nl dat ze hun voorraad niet up-to-date houden. Maar als bij elke leverancier de mix van greenhouse out of stock is, gaat er dan niet een lampje branden?
      10 Euro verzendkosten ?!, dat is zeker wel schandalig, aangezien het gewoon via briefpost gaat.

      Of stuur me wat zaad tww van 26 eur.
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: wietzaadjes.nl - veel praatjes, weinig zaadjes...

        In feite is dit een zakelijk geschil tussen jou en wietzaadjes.nl
        Ik snap de relevantie eigenlijk ook niet om er een topic aan te wijden op jd?
        Je wordt niet opgelicht; er worden alternatieven aangeboden omdat jouw bestelde zaden niet op voorraad zijn of niet te krijgen zijn.
        De verzendkosten die een shop hanteert is iets waar je geen invloed op hebt, dus kopen of laten liggen.

        Het beste is dat je de conflicten oplost met de personen waarmee je te maken hebt.
        Dit topic wordt gesloten omdat er geen noodzaak bestaat om mensen te waarschuwen voor niet te leveren zaden en aangeboden alternatieven of te hoge verzendkosten.

        Comment

        Bezig...
        X