Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietzaadjes.eu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietzaadjes.eu

    Korting op 420shop
    Heeft iemand wel eens wat besteld bij wietzaadjes.eu en zo ja ook daadwerkelijk ontvangen?

    Ik had daar in maart wat Ketama regulier zaadjes besteld en sindsdien niets meer van ze gehoord. Meerdere mailtjes gestuurd, waar dan geen reactie op komt. Ook het telefoon nummer op de site gebeld, werd niet opgenomen.

    De site ziet er toch redelijk nieuw uit en lijkt me dat er best nog moeite is genomen om het op te zetten. Zal toch niet alleen maar een nep site zijn?

    Het gaat maar om een kleine bestelling van 20 euro, maar toch.
    Last edited by Wietefras; 15 May 2013, 23:40.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    #2
    Re: wietzaadjes.eu

    beter bij de bekende shops kopen
    goedkoop is vaak duurkoop helaas
    ik heb verder geen ervaring met die site maar vind het er maar goedkoop uitzien verder (mijn mening)
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: wietzaadjes.eu

      Een kleine blik in het handelsregister van de KVK (www.kvk.nlhttp://seedshopenschede.nlOpvallend genoeg valt www.wietzaadjes.euAanvulling; het googlen naar deze shops of ervaringen hiervan levert zo goed als geen resultaten op. Dit wekt bij mij alleen argwaan op.
      Last edited by Weedy; 13 May 2013, 16:27.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: wietzaadjes.eu

        Bedankt Weedy,

        Ik nam eigenlijk aan dat dit de webpagina was van die seedshop in Enschede, maar die heeft dan dus zelf ook al een site. Of nog een. Op seedshopenschede.nl wordt inderdaad ook hetzelfde adres genoemd. Wellicht hebben ze een tweede site gemaakt die meer zoekmachine vriendelijk is door wietzaadjes in de naam te nemen.

        Zie op hun facebook pagina dat ze pas bestaan sinds november 2011. Die Facebook pagina is ook alleen begin December 2012 een paar keer bijgewerkt en verder nooit.

        Die foto van de winkel op facebook lijkt wel op de zaakjes die zitten op die locatie (vergeleken met streetview). Dus het lijkt me dat er ooit wel een echte winkel geweest is.

        Er is ook een youTube kanaal van met wat filmpjes ook van eind 2012. Op het telefoonnummer wordt niet opgenomen.

        Zaakje zal wel niet meer bestaan inmiddels dan. Ben ik mooi de sjaak.

        Goed, gaat gelukkig om geen groot bedrag, maar ik wil graag die Ketama zaadjes :O

        Hoe dan ook, wietzaden.eu en seedshopenschede.nl beide dus maar mijden.

        @angel777 Ja, dat had ik geprobeerd, maar dat ging niet. De oorspronkelijke seedbank uit Spanje kon ik die zaden niet bestellen omdat mijn credit kaart het niet deed (moest een of andere authorisatie cod hebben) en ergens anders kreeg ik het ook niet aan de praat. Zaakje waar ik het eerst in Nederland gevonden had had ze niet op voorraad en deze zaak in Enschede gaf aan van wel.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: wietzaadjes.eu

          welke soort?
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: wietzaadjes.eu

            Die Ketama (regulier) die ik besteld had. Van world of seeds: http://www.worldofseeds.eu/wos_en/ke...-of-seeds.html

            Misschien dat die reguliere Ketama zaadjes er wel uit zijn gegaan ofzo. Als ik ze al ergens kon vinden dan was het meestal feminized of niet op voorraad.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: wietzaadjes.eu

              http://www.hemcy.at/oscommerce/world...ik1240dflqqin7
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: wietzaadjes.eu

                OK cool, bedankt. Wist niet dat ze in Oostenrijk ook zaden verkochten. Misschien daar eens proberen dan. Of toch direct uit Spanje als ik mijn credit card laat fixen.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: wietzaadjes.eu

                  hier bestel ik vaker zaden dus is betrouwbaar in ieder geval
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: wietzaadjes.eu

                    Ha, ha, ja dat zou ook wat zijn Bedankt!

                    Ga trouwens eerst hier nog maar eens proberen of ik de cannalope zaadjes die ik nog heb liggen kan laten groeien. Zonder (al teveel) gemekker van mijn vriendin.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: wietzaadjes.eu

                      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                      ... Een kleine blik in het handelsregister van de KVK ... Al met al zou ik niet met ze in zee gaan ...
                      Da's een mooi stukje recherchewerk.
                      Inspector-Gadget-desktop-wallpaper-290x160.jpg
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: wietzaadjes.eu

                        Wanneer je een paar keer goed opgelicht bent op internet, leer je dat vanzelf . Succes verder TS met jouw zoektocht naar de door jou gekozen zaadjes. Als mensen nog positieve of negatieve meningen hebben met betrekking tot Wietzaadjes.eu of seedshopenschede.nl, dan kunnen deze hier natuurlijk achter gelaten worden.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: wietzaadjes.eu

                          Denk toch dat het probleem eerder is dat die gast een paar maanden terug failliet is gegaan of in de bak.

                          Dat die website wel in de lucht blijft is dan wel een rotstreek.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: wietzaadjes.eu

                            Dat is totaal irrelevant den bolle, aangezien dat een compleet andere website van iemand anders is. Ik zal je bericht dan ook meer even verwijderen; niet omdat je iets fout doet, maar omdat dit wellicht anderen doet denken dat jij een positieve ervaring met wietzaadjes.eu gehad hebt.

                            Voor iedereen; het betreft hier wietzaadjes.eu en hoogstwaarschijnlijk ook seedshopenschede.nl
                            Last edited by Weedy; 14 May 2013, 22:04.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: wietzaadjes.eu

                              Ook ik heb hier nog niks gekocht, waarom leg je de keuze niet gewoon bij 420shop.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X