Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Aangezien growxl hun kant van het verhaal heeft laten horen zal ik het topic op slot doen.
Ik hoop dat de problemen op een correcte manier worden opgelost.
een maand geleden bestelling geplaatst en betaald ( 116 € ) bij growxl nog steeds niks ontvangen , al 10 mail's gestuurd
kreeg er 2 terug .
eerste mail : Beste, de betaling is ontvangen, had u al eerder gemaild we hebben de groothandel opdracht gegeven de spullen te versturen.
mvg Steven
tweede mail : beste Klant,
We hebben een blokkade op alles gekregen dus we wachten totdat die is opgeheven, dan kunnen we een terugboeking zsm doen.
Wij hopen op u begrip.
mvg Steven
ondertussen heb ik producten elders besteld na 3 dagen geleverd !!! dat is pas service.
Helaas lees ik dit nu pas allemaal, heb vorige week een bestelling geplaatst en 195 euro betaald, af en toe krijg ik een reactie van de zelfde strekking als hier boven. Is het bekend wie de persoon is die dit allemaal doet? Wil heel graag mijn geld terug!
Goedemorgen,
Ik lees wel regelmatig mee op dit forum.
Zojuist heb ik mij geregistreerd om iedereen te waarschuwen.
Op 4 mei heb ik een bestelling geplaatst a €1300 bij grow xl. Ik heb meneer 'Steven' na de bestelling telefonisch gesproken. Daarna heb ik het geld overgemaakt.
Ik ben nu 2 weken verder en na regelmatig contact met meneer heeft hij de bestelling geannuleerd en zou mijn geld terug storten.
Tot vanochtend niks teruggestort.
Elke x is er een andere smoes:
- duurt wat langer vanwege bevrijdingsdag
- order komt vandaag binnen
- order komt toch morgen pas binnen
- bestelling geannuleerd, want het duurt toch te lang bij de groothandel
- ik stort het straks terug
- het staat er morgen bij je op
- er is iets fout gegaan, ik had even niet genoeg saldo. Ik laat mijn koerier het langs brengen
Nadat ik heb gebeld en gesmt dat het nu lang genoeg heeft geduurd en als ik het vandaag niet zou hebben dat ik dan aangifte doe en recensies achterlaat op de bekende websites.
Weer een sms gekregen:
Met de excuses dat er veel is misgegaan. Geef mij nog 1 a 2 dagen. Uiterlijk zondag heeft u uw geld terug.
Ik heb gisteravond nog gebeld en gesmst. Helaas geen antwoord.
Aan een ieder wees gewaarschuwd!!!!!
Voor geinteresseerden heb ik een profielfoto opgeslagen van zijn whatssapp. Evt heb ik alle smsjes bewaard mocht u denken dat ik dit uit mijn duim zuig.
Ik ga vandaag nog aangifte doen bij de politie.
Dit soort oplichters mogen wat mij betref aan de hoogste boom...
Keihard gespaard voor dit geld en dan gaat deze meneer er even mee vandoor.
Da's klote man, dat je dit topic niet eerder gezien hebt.
Deze mensen denken ermee weg te komen omdat bijna niemand aangifte zal doen.
Tot hij een keer de verkeerde tegenkomt die 'per ongeluk' even over 'm heen rijdt ofzo.
Het wordt eens dringend tijd dat ze deze oplichters opdoeken en hun website offline halen.
€1300 is veel geld. Hopelijk krijg je het toch nog op een of andere manier terug.
Ik heb hetzelfde voor.
Een bestelling geplaatst voor 170 euro.
De bestelling kwam niet.
Na verschillende mails antwoord over terugboeking wegens "dingen die fout gelopen zijn"
De mails worden idd zo goed als niet beantwoord.
De enkele antwoorden die ik krijg zijn van dezelfde aard als hiervoor beschreven.
Tot op heden geen terugboeking ontvangen.
Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken?
Comment