opgelet met growshop growXL

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dylero
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 280

    #16
    Re: opgelet met growshop growXL

    Haha nee, maar ik heb tensiometers nodig
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #17
      Re: opgelet met growshop growXL

      dan koop je die toch gewoon
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Dylero
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 280

        #18
        Re: opgelet met growshop growXL

        yes das de bedoeling
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #19
          Re: opgelet met growshop growXL

          Aangezien growxl hun kant van het verhaal heeft laten horen zal ik het topic op slot doen.
          Ik hoop dat de problemen op een correcte manier worden opgelost.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #20
            Re: opgelet met growshop growXL

            Wegens meer klachten over growxl heb ik het topic weer geopend.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • wyttie
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Apr 2015
              • 7

              #21
              Re: opgelet met growshop growXL

              beste kwekers

              een maand geleden bestelling geplaatst en betaald ( 116 € ) bij growxl nog steeds niks ontvangen , al 10 mail's gestuurd
              kreeg er 2 terug .

              eerste mail : Beste, de betaling is ontvangen, had u al eerder gemaild we hebben de groothandel opdracht gegeven de spullen te versturen.

              mvg Steven

              tweede mail : beste Klant,
              We hebben een blokkade op alles gekregen dus we wachten totdat die is opgeheven, dan kunnen we een terugboeking zsm doen.
              Wij hopen op u begrip.
              mvg Steven

              ondertussen heb ik producten elders besteld na 3 dagen geleverd !!! dat is pas service.


              GOUDEN RAAD MEDEKWEKERS growxl AFBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment

              • ferry22
                Zaadje
                Nieuw Lid
                • Sep 2008
                • 4

                #22
                Re: opgelet met growshop growXL

                Helaas lees ik dit nu pas allemaal, heb vorige week een bestelling geplaatst en 195 euro betaald, af en toe krijg ik een reactie van de zelfde strekking als hier boven. Is het bekend wie de persoon is die dit allemaal doet? Wil heel graag mijn geld terug!

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #23
                  Re: opgelet met growshop growXL

                  GrowXL.nl
                  Henri Dunantweg 3 -A
                  2411 NJ Bodegraven
                  06-33875002
                  Email: info@growxl.nl
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • Ermano
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • May 2015
                    • 2

                    #24
                    Re: opgelet met growshop growXL

                    Goedemorgen,
                    Ik lees wel regelmatig mee op dit forum.
                    Zojuist heb ik mij geregistreerd om iedereen te waarschuwen.

                    Op 4 mei heb ik een bestelling geplaatst a €1300 bij grow xl. Ik heb meneer 'Steven' na de bestelling telefonisch gesproken. Daarna heb ik het geld overgemaakt.
                    Ik ben nu 2 weken verder en na regelmatig contact met meneer heeft hij de bestelling geannuleerd en zou mijn geld terug storten.

                    Tot vanochtend niks teruggestort.

                    Elke x is er een andere smoes:
                    - duurt wat langer vanwege bevrijdingsdag
                    - order komt vandaag binnen
                    - order komt toch morgen pas binnen
                    - bestelling geannuleerd, want het duurt toch te lang bij de groothandel
                    - ik stort het straks terug
                    - het staat er morgen bij je op
                    - er is iets fout gegaan, ik had even niet genoeg saldo. Ik laat mijn koerier het langs brengen
                    Nadat ik heb gebeld en gesmt dat het nu lang genoeg heeft geduurd en als ik het vandaag niet zou hebben dat ik dan aangifte doe en recensies achterlaat op de bekende websites.

                    Weer een sms gekregen:
                    Met de excuses dat er veel is misgegaan. Geef mij nog 1 a 2 dagen. Uiterlijk zondag heeft u uw geld terug.

                    Ik heb gisteravond nog gebeld en gesmst. Helaas geen antwoord.

                    Aan een ieder wees gewaarschuwd!!!!!

                    Voor geinteresseerden heb ik een profielfoto opgeslagen van zijn whatssapp. Evt heb ik alle smsjes bewaard mocht u denken dat ik dit uit mijn duim zuig.

                    Ik ga vandaag nog aangifte doen bij de politie.
                    Dit soort oplichters mogen wat mij betref aan de hoogste boom...

                    Keihard gespaard voor dit geld en dan gaat deze meneer er even mee vandoor.

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #25
                      Re: opgelet met growshop growXL

                      Uiterlijk zondag? Banken werken niet in het weekend. Oplichters.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #26
                        Re: opgelet met growshop growXL

                        Da's klote man, dat je dit topic niet eerder gezien hebt.

                        Deze mensen denken ermee weg te komen omdat bijna niemand aangifte zal doen.
                        Tot hij een keer de verkeerde tegenkomt die 'per ongeluk' even over 'm heen rijdt ofzo.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Ballin
                          Chronic Stoner
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 189

                          #27
                          Re: opgelet met growshop growXL

                          Het wordt eens dringend tijd dat ze deze oplichters opdoeken en hun website offline halen.
                          €1300 is veel geld. Hopelijk krijg je het toch nog op een of andere manier terug.
                          5x Jack Herer & een AMS'je!

                          Comment

                          • tribiker
                            Zaadje
                            Nieuw Lid
                            • May 2010
                            • 1

                            #28
                            Re: opgelet met growshop growXL

                            Ik heb hetzelfde voor.
                            Een bestelling geplaatst voor 170 euro.
                            De bestelling kwam niet.
                            Na verschillende mails antwoord over terugboeking wegens "dingen die fout gelopen zijn"
                            De mails worden idd zo goed als niet beantwoord.
                            De enkele antwoorden die ik krijg zijn van dezelfde aard als hiervoor beschreven.
                            Tot op heden geen terugboeking ontvangen.
                            Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken?

                            Comment

                            • xslt66x
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 305

                              #29
                              opgelet met growshop growXL

                              Misschien hem collectief een bezoekje brengen?

                              Vervelend voor de mensen die hier iets besteld hebben!

                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              • dieseltj
                                Advanced Grower
                                • Dec 2014
                                • 1020

                                #30
                                Re: opgelet met growshop growXL

                                klootzakken!!!

                                Comment

                                Bezig...