Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DHL/growshoponline.nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    DHL/growshoponline.nu

    Korting op 420shop
    Nog een puntje voor iedereen. En nee niet om direct de growshop af te zeiken maar het was bepaald geen 24h levering waar ze mee adverteren.

    Netjes een bestelling geplaatst waarvan ze een tneon lamp niet meer op voorraad dachten te hebben. Dus werd me een andere optie aangeboden(netjes geregeld). De volgende dag kreeg ik een mail dat ze alsnog de lampen hadden gevonde dus die zouden nagestuurd worden.

    Nu komen we bij het stukje waar weinig goeie woorden vallen en dat gaat over DHL(had beter WWN(wij werken niet) kunnen zijn). Wat een stelletje ......... werken daar he. Woensdag zijn ze bij mij aan de deur geweest(ja en dat na 5 dagen) toen was ik aan het werk. Op het briefje wat se achterlaten stond heel duidelijk aangekruist morgen komen we terug. Ik hier de godsganze dag thuis te wachten op ze(nee kost me een vrije dag voor jan lul).
    Na het weekend ben ik toch maar is gaan bellen want stel je voor dat je in het weekend wat moet doen. Nu zou de chauffeur de 2e poging maandag komen doen(fijn ik ben werken). Na 10x heen en weer bellen naar de growshop en die klote dhl had ik maar gewoon pech want de chauffeur was al onderweg dus dat zou beteken dat ik alsnog 120km heen en terug kan gaan rije om die klerezooi op te halen. dus weer contact met de growshop wat hun konde betekenen. WAT KRIJG JE ALS ANTWOORD we kunnen het wel opnieuw sturen maar dan moet je wel gewoon weer verzendkosten betalen!!!!!!!!

    De dhl wou deze x voor een 3e x komen al wouden ze hun fout niet toegeven. Dus nieuwe afspraak voor woensdag met heel veel pijn en moeite heeft de growshop een adreswijziging kunnen doen bij dhl zodat er morge iemand voor het pakje zou zijn. Nee wat doen die hufters staan vandaag voor de deur.
    Ook had de growshop mij 2 pakketjes gestuurd. Nu krijg ik 1 of andere achtelijk lange grote doos van dhl zelf en alles in 1 pakket. Zal dhl dit zelf omgepakt hebben??? Ook jammer genoeg mist er 1 ding in het pakket het gaat om 2.5 euro maar toch is en blijft dit een principe kwestie. En ja ik kan het op laten sturen waarschijnlijk maar ik neem niet weer 4 dagen vrij om op 2.5 euro te wachten.

    Nogmaals dit is niet slecht bedoelt voor de growshop die hebben ook hun best gedaan maar ben absoluut niet van plan mij zo te laten behandelen door hun bezorger en dat is ze ook goed duidelijk geworden.....


    Mja ben tog benieuwd of er meer zijn met dezelfde slechte ervaringen.
    Het is spijtig voor andere growshops/webwinkels maar ik bestel niks bij je als je bezorgt met dhl

    greets psy
    Last edited by psychedelic1988; 10 September 2013, 22:12.

    #2
    Re: DHL/growshoponline.nu

    Ik!!! Had zaden op azarius besteld netjes na me toe gezonden.
    Volgens die courier idioten geen geldig adress!

    Woon er al 22jaar hoezo geen geldig adress haha.
    Nu komt die 2weken later krijg ik een azarius boekje toeverzonden.
    Toen vonden ze me wel hoezo hoe achterlijk ben ik?

    Comment


      #3
      Re: DHL/growshoponline.nu

      ligt altijd aan ons want dhl is zo slim mocht ook geen chef spreke van ze want hun deden gewoon hun werk.
      Ook bij mij stonden ze eigenwijs vandaag bij huisnummer 5 aan te belle in plaats van 5a en gewoon weer weg willen lopen he.
      Dus da grietje erachteraan roepen en doen beweert de chauffeur dat zei niet op 5a woont maar op 5????? wie zal dat beter weten?
      Nee wat doet ze blijft ze netjes

      ik had die vent terug die bus in late vliegen

      Comment


        #4
        Re: DHL/growshoponline.nu

        ik rij nog liever 200km naar de shop toe als dat ik op de post moet vertrouwen met grotere post stukken zoals lampen en filters bv.
        dat eeuwige gedoe met die bezorgdiensten word je vaak niet vrolijk van in ieder geval!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: DHL/growshoponline.nu

          Nou moet ik zeggen dat ik voor het grotere spul ook altijd rij maar ik dacht voor het kleine spul een x met de tijd mee te gaan maar helaas bestellen op Internet zuigt.

          Moet wel zeggen met zaden en derg. nog nooit problemen gehad met de tnt en heb er toch al veel meer besteld dan gekweekt

          Comment


            #6
            Re: DHL/growshoponline.nu

            envelopje of doosje met zaden is ook wat anders als 'n doos van 40 x 40 x 40 cm
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: DHL/growshoponline.nu

              ja das idd gewoon brievenbussenwerk maar het word wel geleverd. Zo zit ik nu al 2.5 maand te wachten op een pakketje van de otto?? fuck off koop me kleren en andere meuk wel in en rondom de stad want ik vind de verzendkosten ook achtelijk hoog af en toe.

              Comment


                #8
                Re: DHL/growshoponline.nu

                ik wacht al 25 jaar op m'n ochtendjas die ik daar ooit heb besteld
                stuurde me de rekening wel maar geen ochtendjas gezien
                was meteen de laatste bestelling ooit daar
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: DHL/growshoponline.nu

                  ja otto,neckerman,en al die reutemeut,
                  weet je wat ik nou zo raar vind?
                  mensen die geen lening krijgen etc,
                  maar wel eindeloos op afbetalingen bij zoon geld uit de beurs klopjacht kunnen bestellen en kopen,
                  en het zelfs haalbaar is om in flinke schulden terecht te komen.

                  Comment


                    #10
                    Re: DHL/growshoponline.nu

                    Ook veel problemen mee gehad! Zo vaak gevraagd, als ik niet thuis ben NIET bij de buren leveren. Wat doen ze elke keer? Bij de buren leveren... Laatste keer had ze(buurvrouw) de pakje voor de deur gesmeten(moest twee dagen weg voor het werk).
                    En niet enkel DHL, maar TNT is juist hetzelfde. Pakjes open doen en alles los leveren omdat de doos te groot was?????
                    In vervolg ga ik alles zelf halen...
                    -

                    Comment


                      #11
                      Re: DHL/growshoponline.nu

                      haha We are not alone

                      Comment


                        #12
                        Re: DHL/growshoponline.nu

                        Ik had zondag ook iets besteld bij growshoponline.nu, op de dhl tracking staat nu "Adres gesloten - levering momenteel niet mogelijk", hoe vaag kan je zijn?
                        Betekent dit dat de koerier dacht dat er niemand thuis was, al was ik zelf op dat tijdstip hier? tjonge jonge Geen papiertje in de bus trouwens.
                        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                        Comment


                          #13
                          Re: DHL/growshoponline.nu

                          moet je bij postnl doen, dat zijn helemaal hufters.
                          die zijn gaan werken met zelfstandigen die per pakketje een euro of twee krijgen.
                          kan je natuurlijk makkelijk narekenen dat ze hier nooit genoeg aan hebben om een boterham te verdenen.
                          het gevolg: ze bellen bij de klant aan en na 10 seconden bij de buren. als er dan binnen 5 seconden geen reactie is zijn ze weg.
                          maar ook als ze het te druk hebben pakken ze een paar random pakketten en zetten die op "niet bezorgbaar" zodat ze niet naar dat adres hoeven maar wel een bezorgvergoeding kijgen.
                          hetzelfde gebeurt hier bij het postkantoor.
                          heb vorige keer bijna de knul aangevallen.
                          hij krijgt maar voor 1 rit betaald en als zn auto vol is blijft de rest van de post maar liggen tot morgen.
                          ik moest en zou mn pakket verzonden hebben dus heb hem even vriendelijk uit zn bus gehaald en gezegd dat ie nu dat paket achterin moest gooien.
                          die lul doet die deur open en die bus is half leeg!!!!!
                          meneer krijgt per postkantoor betaald en niet per pakket, vandaar dat ie liever bij alle postkantoren een beetje mee neemt en in 1 rit zn geld heeft dan dat ie of een collega naar een ander kantoor stuurt
                          om de post op te halen of zelf een keer tussendoor naar het depot rijdt om even te lossen en weer verder te gaan.
                          kwaliteit gaat echt zwaar achteruit van die kutpost.

                          Comment


                            #14
                            Re: DHL/growshoponline.nu

                            Je papiertje ligt bij 1 van je buren geloof mij maar bel gelijk de growshop anders ben je straks je spul kwijt!!!

                            Wat is de conclusie gewoon lkkr gesellig langsgaan meestal zijn de manne ook blij met wat aanspraak en het kost je geen gezeik en 6x verzendkosten als je pakket al nie zoek raakt..

                            Comment


                              #15
                              Re: DHL/growshoponline.nu

                              De spaanse post is nog erger hoor. Ik las gisteren dat mensen en pakje pas na 20 jaar thuis hadden ontvangen.. Waar gebeurd verhaal
                              -

                              Comment

                              Bezig...
                              X