Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaring met Royal queen Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

    Is kut, ik had er verschillende van RQS maar 1tje had ballen en die stond buiten waar een klein beetje licht op viel (kon niet anders) de andere allemaal niet. Maar welke seedshop is dan wel goed? Lees hier meerdere slechte reacties over RQS.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #17
      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

      Mijn Quick One autoflower van RQS bevatte geen zaden of ballen. Ik hoop dat dit zelfde geld voor de special queen en special kush die bij mijn volgende kweek gaan behoren. Welke zaden zijn dan wel goed en toch ook vrij goedkoop want niet veel RQS fans hier hehe :p

      Greetz LittleDwarf

      Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds


        Een klein tegen geluidje
        Tot nu toe,all1 maar top die RQS zaden,binnen 24u ontkiemd allebei vrouw,haze staat nu 60dagen,en 5e week bloei
        groets SoulRebelps en de kleine aankoop kostprijs,is ook soms,
        leuk meegenomen,in geval van enzotvv duurdere zaden,meer pech,nl vooral in de portomannee..Is te verwaarlozen.
        Last edited by soulrebel; 29 September 2014, 16:28.

        Comment


          #19
          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

          Allemaal verschillende phenos, herma... nee danku, geef mij maar en andere breeder
          -

          Comment


            #20
            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

            RQS = Herma

            Comment


              #21
              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

              Dat gaat niet om fans Littledwarf, maar dat zijn ervaringen.
              Roeptoeters zonder motivatie hebben we niks aan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                OK, maar wat zijn dan wel goeie breeders? Want over nagenoeg elke site of breeder lees ik wel negatieve dingen. En neem aan dat de meeste mensen zelf verantwoordelijk zijn voor herma's etc want anders zou RQS en de andere natuurlijk allang niet meer bestaan. En ik heb tot nu toe wel 17 plantjes omgekapt van RQS zonder ballen of iets, Op die ene na die half in het licht stond. En ik heb er vrij weinig aan gedaan op wat bloei voeding na. Ik zeg niet dat RQS top is of niet maar ik heb er geen last van gehad.
                Grow bitch! Grow!

                Comment


                  #23
                  Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                  Dit is een topic over RQS.
                  Er zijn andere topics over andere zaadverkoperts.
                  De herma-factor zit IN het zaad. In de genen. Dat kan je er als kweker niet even bijkweken.
                  Productiedruk is vaak de boosdoener. Pingping. Doekoes. Geen tijd om fem. zaden echt op de goeie manier te maken.
                  De ene breeder doet het beter dan de andere. Bij RQS valt het op dat veel soortjes erg gevoelig zijn voor elke vorm van stress, waardoor er erg vaak ballen uitploppen.

                  Zoek gewoon een soortje uit, en zoek de kweekverslagen erbij. Teh Internetz staat er vol mee.
                  Dan zie je de praktijk, en voorkom je valse informatie.
                  Als het verslag niet af is ga ik er altijd vanuit dat het een mislukking is geworden.

                  (De juiste oplossing zit natuurlijk in goeie reguliere zaden)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #24
                    Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                    OK excuses, dus ik heb dan eigenlijk geluk gehad bij RQS. Bedankt dat je het even iets specifieker uitlegt, nu begin ik het ook te snappen. Tis best lastig zo die start maken, ik heb de kennis die vele hier hebben bij lange na niet. Ik zal dan toch maar eens op zoek gaan naar wat kweek verslagen met mijn beoogde plantjes. En de geplande bestelling toch maar niet doen.
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment


                      #25
                      Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                      Eigen ervaringen zijn nog altijd de beste ervaringen
                      Als je internet afloopt,staat er inderdaad een overvloed aan comments rond zaadbanken,zowel negatief als positief,ik heb zelfs over de Beste zaadbanken,heel slechte reviews gelezen van tegenhangers/ervaringen,maar wie of wat zit er meestal achter dat verslag dan,weet je nooit op het anonieme net..tegenslag,verkoops praat,onervarenheid enz..hoe langer je kweekt hoe meer tegenslagen je kan tegenkomen,zelfs hele bekende breeders die af en toe een slechte batch hebben,wat doe je er tegen...
                      Zolang het goed gaat,delen en als het een keer fout loopt,er iets voor ondernemen en ervaring naar de volgende meenemen,dat doe ik ook

                      Comment


                        #26
                        Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                        DIT STAAT OP HUN WEBSITE:



                        Gefeminiseerde wiet zaden
                        Er zijn 30 Cannabis soorten


                        Gefeminiseerde marihuana zaden

                        Gefeminiseerde cannabis zaden zijn genetisch aangepast zodat ze alleen vrouwelijke planten produceren. Normaal gesproken kan een regulier cannabis zaadje zowel een vrouwelijke als mannelijke plant produceren. Dit hele proces wordt bepaald door de X en Y chromosomen. Een plant die bestaat uit twee X-chromosomen wordt altijd vrouwelijk. Een cannabisplant met een X en Y chromosoom wordt meestal mannelijk.

                        Royal Queen seeds heeft ervoor gezorgd dat vrouwelijke planten worden gedwongen om mannelijke bloemen aan te maken door een behandeling met gibberelinezuur. Hierdoor wordt de vrouwelijke plant een hermafrodiet en dit maakt het mogelijk dat er alleen zaden worden geproduceerd die alleen vouwelijke chromosomen bevatten.

                        Comment


                          #27
                          Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                          Met andere woorden hermazaad
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #28
                            Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                            Dus als ik het goed begrijp, de fem. zaden van RQS die herma's zijn/worden maken dan alleen vrouwelijk zaad aan? Of lees ik het nu verkeerd? Want ik lees juist overal dat bij herma plantjes de kans groot is dat je weer herma's krijgt als je die gebruikt. Ik heb er hier nog een stuk of 60 liggen namelijk van RQS.
                            Grow bitch! Grow!

                            Comment


                              #29
                              Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                              Nee Giel dat leid ik er ook van af dat het vrouwelijke zaadjes aanmaakt.

                              Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

                              Comment


                                #30
                                Re: Mijn ervaring met Royal queen Seeds

                                rqs heeft wel een aantal goede soortjes die wel geselecteerd zijn en geen herma zijn.
                                Ik moet wel zeggen vele soorten van rqs zijn heel gevoelig om herma te worden maar dat heb je zelf ook in de hand.
                                Ikzelf ben ook niet helemaal te spreken over rqs maar tog ben ik er weer een run mee begonnen omdat ik deze zaden al kende.

                                @littledwarf zolang je de special queen niet overbodig strest blijft ze ballen vrij en krijg je echt een lekker wietje(skunk) met mooie compacte toppen. Wel heel erg uitkijken met vals licht.

                                Ze gebruiken een middel om een vrouwelijke plant(geen feminized maar een reguliere vrouw) mee te besproeien hierdoor maakt deze ballen aan. Als je met dat stuifmeel een andere vrouwtje bevrucht krijg je feminized zaad(Niet alle soortjes zijn hier gevoelig voor en mislukken heb het met me eigen ogen meegemaakt met 2 soortjes)
                                Last edited by psychedelic1988; 29 September 2014, 23:02.

                                Comment

                                Bezig...
                                X