Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

    Korting op 420shop
    Ik heb een vriend die kweekt - maar die te paranoide is om zelf naar een growshop te gaan. Ikzelf ben te paranoide om binnen te kweken - maar ben helemaal niet bang voor growshops. Een samenwerking lag voor de hand.

    Zo heb ik vorige week bij het Groeipaleis in Nieuwegein een Lumatek EVSA 600W gekocht, voor 150 euro. Dat ding heeft 3 dagen braaf gewerkt - en toen was het afgelopen.

    Vandaag dus terug met het ding. Nou heb je niet zomaar recht op omruilen: De winkel heeft alleen de plicht om het ding te laten repararen, zolang de garantie geldig is. Nou hadden wij de stekkers eraf geknipt. Daarmee vervalt zowiezo iedere kans op ruilen. Of de garantie dan nog geldt, dat moet je maar afwachten.

    Ik had weinig hoop op een nieuwe. Ik was eventueel bereid ruzie te maken over de garantie - maar dat bleek niet nodig. Er werd wat moeilijk gekeken, en wat getelefoneerd met leveranciers, maar daarna kreeg ik zonder meer een nieuwe mee, zonder enig gezeur van mijn kant. Ik heb wel moeten beloven wat langer te wachten voor ik het netsnoer er weer afknip. De andere stekker, richting lamp, mag ik er zonder meer weer afknippen.

    Kortom: Keurige service van het Groeipaleis. Mijn maat blij met een nieuwe EVSA; ikzelf blij met een lekker topje.

    Wel bedankt, Groeipaleis in Nieuwegein. Dikke pluim van mijn vriend en mij.

    #2
    Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

    Als het Groeipaleis slim was geweest hadden ze je een verleng snoer mee gegeven voor tussen de evsa en de lamp !!!!??


    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

      Volgens de Europese regels heb je 2 jaar garantie op de elektronica, ik denk dat je een zaak wel zou winnen.
      Hebben ze je er ook een Lumatek bulb bij verkocht ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

        @Ventje: Het groeipaleis vindt het prima als je rommelt aan het snoer naar de lamp. Wat ze minder vonden, was dat ik de netstekker eraf had geknipt om het snoer direct in een relais te kunnen schroeven.

        @Q: Natuurlijk zou je de garantie winnen - en twee maanden zonder EVSA zitten terwijl het ding in Engeland gerepareerd wordt.
        Ik heb een keer bij BCC een ondeugdelijk apparaat gekocht. Dat wilde ik de volgende dag omruilen (compleet met bon, in originele verpakking, onbeschadigd) maar ik heb moeten schreeuwen en op de toonbank slaan om dat voor elkaar te krijgen. BCC profileert zichzelf als "beste service", maar het groeipaleis is dus duidelijk oneindig veel beter.
        We hadden nog een nieuwe Philips-bulb liggen, dus Lumatek bulbs zijn nooit ter sprake gekomen. Hoezo?

        Comment


          #5
          Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

          Zijn prima luitjes daar idd.

          Comment


            #6
            Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

            Yeah, zo werkt dat eh, soms hebben de verkopers wat overtuiging nodig. BCC en Media markt ga ik niet graag heen om die reden.
            De Lumatek en Gavita lampen hebben wat dikker ijzerwerk binnen in de lamp.
            Doordat de laatste generatie eVSA's op hogere frequentie werkt kan het gebeuren dat de "antenne" in de lamp gaat buigen.
            Een beetje buigen kan op zich geen kwaad, maar als deze tegen het glas komt is het game over voor de bulb.

            QNQ2012024.JPG 'Normale' bulb. (nieuwe bulb, paar weken op evsa)

            QNQ2012035.jpg Gavita. (dikkere antenne)
            Last edited by QnQ; 30 November 2013, 20:58.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

              Netjes en zoals het hoort zeker als je weet dat het groeipaleis ook een groothandel is en daar dus ook niet moeilijk over moet doen ze verkopen er misschien wel 30 of meer op een dag dus kunnen ze die van jouw gewoon in de vuilbak smijten zonder dat het pijn doet als het binnen de perken blijft natuurlijk.

              Comment


                #8
                Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

                Binnenkort maar xtje na Utrecht toe.dus haha verkopen ze ook complete sets voor.goede prijzrn geen jackpot

                Comment


                  #9
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    #10
                    Re: Dikke pluim voor Het Groeipaleis in Nieuwegein

                    Toch fijn.. 150euries in 3 dagen is zat voor den hobbykwekert ... Suc6 verder

                    Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X