Iemand ervaring met DeSjop?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hjdtm
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 1

    #1

    Iemand ervaring met DeSjop?

    Korting op 420shop
    heeft iemand ervaring met online growshop www.desjop.nl ?
  • Lovis
    Senior Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 912

    #2
    Re: Iemand ervaring met DeSjop?

    Super shop, zeker en aanrader. Moet er 1,5u voor rijden, maar ik ga er nog altijd naartoe..

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    - 1m² Tuin

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #3
      Re: Iemand ervaring met DeSjop?

      Ik ben er niet geweest, maar heb online besteld. Ging ook perfect.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • lange1908
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Nov 2010
        • 543

        #4
        Re: Iemand ervaring met DeSjop?

        Perfecte winkel, no worries

        Comment

        • Lovis
          Senior Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2012
          • 912

          #5
          Re: Iemand ervaring met DeSjop?

          Ja inderdaad Alien. Want wil en tentje aanschaffen maar geen webshop waar ik iets kan bestellen

          Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
          - 1m² Tuin

          Comment

          • Smokin' Ace
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 181

            #6
            Re: Iemand ervaring met DeSjop?

            Zeer vriendelijke mensen, kom er graag! Hebben ook bepaalde zaken die je op een ander niet vindt, zoals gussen hypro A en B v 1l en losse onderdelen van blumat.

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #7
              Re: Iemand ervaring met DeSjop?

              IK BEN VRIENDELIJKER

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                Desjop diverse keren besteld, geen klachten.

                Urban: nog nooit besteld.

                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Nik
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 2207

                  #9
                  Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                  Zelfs mijn moeder vind je shop heel mooi urban!
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #10
                    Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                    Oh God, Urban ben je nu ook al de moedertjes aan het charmeren......
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #11
                      Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                      ivm desjop : zekers niets op aan te merken mss enige nadeel , je kan er niet blijven hangen.

                      voordeel bij alien = altijd goed gelachen met een bakje thee , goede info en ja een vriendelijker persoon ken ik niet !!

                      Tevens effe ivm online gedoe !! ziet er top uit alien

                      tword tijd dat i online is

                      groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #12
                        Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                        Ja ze was vooral onder de indruk van de zaden van escobar, maar dan vooral de paprika zaden
                        Elk zen hobby he.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • candygrapefruit
                          Stoner
                          Member
                          • Nov 2013
                          • 21

                          #13
                          Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                          zeker aan te raden heb ik zelf ook op besteld

                          grapefruit
                          grapefruit

                          Comment

                          • Kill3r008
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 431

                            #14
                            Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                            Ja goeie shop goeie prijzen

                            Comment

                            • DenSchimmige
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2013
                              • 1132

                              #15
                              Re: Iemand ervaring met DeSjop?

                              Grappig hoe een topic over desjop word gekaapt door aliens
                              Wat ik nu wel altijd zo heerlijk vind zijn de verhaaltjes rond de webshop/growshop
                              ''Wij geloven dat in moeilijke economische tijden het voordelig kan zijn om niet compleet afhankelijik te zijn van de supermarkten die de voedselmarkt domineren. Als iedereen zijn eigen lapje grond gebruikt voor wat landbouw, zal er veel meer vers en onaangetast voedsel rond gaan. Stel je eens voor dat het (weer)
                              normaal wordt om je verse tomaten te ruilen voor wat lekkere aardbeien die je buurman heeft gekweekt!''
                              Zo heerlijk onschuldig... toch zo doorzichtig
                              If life keeps putting you down, You better stay high

                              Comment

                              Bezig...