Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis zaadjes via kbc banking?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis zaadjes via kbc banking?

    Korting op 420shop
    Ik kan via sensie seeds maar niet online bestellen de begin pagine springt er telkens terug op en per overschrijving van bank begrijp ik echt niet wat ik met al die code's moet doen...ze zijn te kort of te lang voor over te schrijven hoe doe je dit toch ben er al hele dag aan bezig? nu zoek ik via kbc banking zaadjes omdat dit wel zou gaan maarja... Iemand dat me uitleg kan geven hoe je dat per bank overschrijft naar een ander land?(belgie na nederland)

    #2
    www.growshopalien.com/onlineshop Ik dacht dat je daar zelfs cash kon betalen. Zoniet moet je even pm naar 'Alien' sturen hier met je vraag. Gegarandeerd binnen de dag antwoord

    Comment


      #3
      buitenlandse overschrijving nemen,en als je de gegevens hebt van je seedbank en je krijgt een iban en een bic nummer dan moet je die gewoon kopieren en plakken bij iban of bic en dan zet hij het vanzelf juist...

      grtzzz

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Angelooo View Post
        Ik kan via sensie seeds maar niet online bestellen de begin pagine springt er telkens terug op en per overschrijving van bank begrijp ik echt niet wat ik met al die code's moet doen...ze zijn te kort of te lang voor over te schrijven hoe doe je dit toch ben er al hele dag aan bezig? nu zoek ik via kbc banking zaadjes omdat dit wel zou gaan maarja... Iemand dat me uitleg kan geven hoe je dat per bank overschrijft naar een ander land?(belgie na nederland)
        dat zou ik toch niet doen moest ik jou zijn
        kom mooi op je rekeningoverzicht en ik denk dat je deze dingen liever geheim houd!

        Comment


          #5
          Re: Cannabis zaadjes via kbc banking?

          Ik betaal altijd via de KBC, er is een bank geheim en vooral...zaadshops zullen nooit erbij schrijven dat je zaadjes gekocht hebt. alleen de naam van hun Firma staat er.en soms zelfs een andere naam.
          Last edited by westport; 8 May 2009, 17:22.
          She gives me the Blues ...

          Comment


            #6
            Re: Cannabis zaadjes via kbc banking?

            Oorspronkelijk geplaatst door Freebird View Post
            Ik betaal altijd via de KBC, er is een bank geheim en vooral...zaadshops zullen nooit erbij schrijven dat je zaadjes gekocht hebt. alleen de naam van hun Firma staat er.en soms zelfs een andere naam.

            Comment


              #7
              Re: Cannabis zaadjes via kbc banking?

              Jo ik heb verleden week zaden bestelt bij nirvana seeds en heb het ook betaalt via kbc . Ik heb zo'n buitenlandse overschrijving gedaan met IBAN en BIC . Maar tot op heden hebben ze het geld nog altijd niet gekregen . Weet iemand hoelang het duurt voor ze het geld ontvangen ?


              GRTZZZ

              Comment


                #8
                Re: Cannabis zaadjes via kbc banking?

                Dat kan idd een paar dagen (tot 2 weken) duren, ik weet van mijn bestellingen bij Nirvana dat nadat ik geld overgemaakt had er makkelijk 2 weken over deed voordat er beweging kwam in mijn bestelling.
                She gives me the Blues ...

                Comment

                Bezig...
                X