Ik ben opzoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • YoungGrower98
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 248

    #16
    Re: Ik ben opzoek

    Oorspronkelijk geplaatst door Gamm
    "YoungGrower98"... Ben jij wel 18 jaar?
    Hahaha ,

    Ja dat ben ik zeker wel ,
    geboren : 24-6-1990 98 is het jaar van mn broertje

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Ik ben opzoek

      Maarre.......als iemand zaadjes aanbiedt, staan die op de marktplaats.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • YoungGrower98
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 248

        #18
        Re: Ik ben opzoek

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Maarre.......als iemand zaadjes aanbiedt, staan die op de marktplaats.
        daar kan ik om een of andere reden niet op?

        Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Ik ben opzoek

          Een citaat uit het onbeminde werk van de JD regels : De marktplaats is alleen beschikbaar voor leden die minimaal 30 dagen lid zijn en 20 berichten hebben geplaatst!

          Nog een weekje geduld dus.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • YoungGrower98
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 248

            #20
            Re: Ik ben opzoek

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Een citaat uit het onbeminde werk van de JD regels : De marktplaats is alleen beschikbaar voor leden die minimaal 30 dagen lid zijn en 20 berichten hebben geplaatst!

            Nog een weekje geduld dus.
            M'kay Thanks !

            Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #21
              Re: Ik ben opzoek

              het is niet nodig het voorgaande bericht te quoten!
              normaal reageren zonder quote weten we ook wel waar je op reageert

              (Quick reply gebruikt iedereen als standaard!!!)
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • YoungGrower98
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 248

                #22
                Re: Ik ben opzoek

                Oke bedankt voor de tip

                Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                Comment

                Bezig...