Growshopmarkt verkoper KK

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kanon
    Expert Grower
    420 MemberLucky Member
    • Sep 2015
    • 1387

    #16
    Re: Growshopmarkt verkoper KK

    vraag en probleem opgelost lijkt mij.
    sigpic
    LED there be light

    Comment

    • martist
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Sep 2012
      • 6

      #17
      Re: Growshopmarkt verkoper KK

      Mooi, bedankt voor het reageren.

      Edit: Het is bij deze geen vrouw. Het is gewoon een hij. Dus de info, dat het een vrouw is, is niet waar.

      Laat ik hopen dat het bericht van FlamingMango wel klopt.

      De eerste bestelling is aangekomen. Nu nog wachten tot er ergens geplant gaat worden. Dan zien we wat het is.
      Mijn bevindingen zal ik kenbaar maken.
      Last edited by martist; 15 June 2016, 17:27.

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #18
        Re: Growshopmarkt verkoper KK

        En, wat zijn je bevindingen ondertussen?
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • martist
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2012
          • 6

          #19
          Re: Growshopmarkt verkoper KK

          Slecht. Voortaan maar naar een goede leverancier.

          Comment

          • De Witte
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2013
            • 2133

            #20
            Re: Growshopmarkt verkoper KK

            Zaad word tegenwoordig maar wat verkocht. Wie vraagt nu zijn geld terug?

            Antwoorden staat vrij...
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment

            • ikhebeennaam
              T.H.C. Master
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 512

              #21
              Re: Growshopmarkt verkoper KK

              Wat was er slecht aan dan?

              Kwamen ze niet uit?
              Werden het hermas mongooltjes?

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #22
                Re: Growshopmarkt verkoper KK

                Oorspronkelijk geplaatst door martist
                Slecht. Voortaan maar naar een goede leverancier.
                Had het wel gedacht, een beetje deftige breeder ga je daar niet vinden, op Omni seeds na dan!
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Faraon
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 241

                  #23
                  Re: Growshopmarkt verkoper KK

                  Ik koop degelijk niet meer in growshopmarkt zaden..alleen maar slechte ervaringen.....

                  Comment

                  • martist
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Sep 2012
                    • 6

                    #24
                    Re: Growshopmarkt verkoper KK

                    Zo slecht, dat het hennepzaad was. Het kon ook niet anders met die prijzen, en aantallen.
                    Tevens nogmaals de vermelding dat het een hij was, en niet een zij.
                    Meerdere reacties hier gaven aan dat het vertrouwd was, maar dit gaat om een ander blijkbaar. Zijn account was erg recent, zijn eigen reacties op zichzelf ook trouwens.
                    De verkoper had meerdere accounts, en deed zich voor als meerdere verkopers.
                    Op advies van hier ben ik toch de mist in gegaan. Ik snap eigenlijk ook niet hoe men er aan komt, dat het een zij was.
                    Hij is nu verdwenen van Growshopmarkt. Ik denk voor even. Te makkelijk de boel op te lichten daar.
                    Op growshopmarkt tig soortjes verkopen, in onbeperkte aantallen. En op de site die net draait van hem, twee soorten, die (misschien) wel echt zijn.
                    Ach, zo heeft hij wat startkapitaal, denk ik.
                    Iemand had ook opgemerkt, dat de verkoper op een adres van Het Leger des Heils staat ingeschreven.
                    Er waren er een paar die negatief hadden gereageerd.
                    Alles bij elkaar, neem ik de gok niet meer.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Growshopmarkt verkoper KK

                      Een hoop gepraat zonder 'bewijs'.
                      Ik zie nergens hennepplanten ?

                      Iemand zwart maken kunnen we allemaal.
                      Laat eens zien dan, zet eens een stuk of 30 foto's van die hennepplanten in groei en in bloei ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • martist
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Sep 2012
                        • 6

                        #26
                        Re: Growshopmarkt verkoper KK

                        Er wordt aan mij gevraagd, wat mijn ervaring is. Dit heb ik ervaren, en gezien in de tussentijd.
                        Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
                        Ik ben niemand hier verantwoording schuldig.
                        Het was voor mezelf een wijze les. En nu ga ik weer verder.....

                        Comment

                        • FlamingMango
                          Wicked Stoner
                          Member
                          • Feb 2016
                          • 240

                          #27
                          Re: Growshopmarkt verkoper KK

                          Oorspronkelijk geplaatst door martist
                          Er wordt aan mij gevraagd, wat mijn ervaring is. Dit heb ik ervaren, en gezien in de tussentijd.
                          Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken.
                          Ik ben niemand hier verantwoording schuldig.
                          Het was voor mezelf een wijze les. En nu ga ik weer verder.....
                          Waqcht heb je het nou over guarilla farma?

                          Comment

                          Bezig...