Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

leafman

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    leafman

    Korting op 420shop
    Heeft er iemand daar al iets besteld? Ik heb daar een weegschaalke besteld, er stond een my weigh in reclame voor 18 euro. Kheb een bevestiging dat het geld gestort is en dat de bestelling is doorgegeven aan tnt. Tot op heden niks ontvangen Mailke gestuurd en krijg geen reactie meer.

    #2
    geen ervaring mee maar vaak versturen ze alles 1x per week, hoop dat je het nog ontvangt.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Leafman-site
      Vanwege de drukte en succes kan de levering van bepaalde produkten iets langer duren
      Sorry voor het ongemak
      Nog even geduld denk ik.....
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Donderdag werd er ne mail gestuurd dat het pakket aan tnt is aangeboden met track en trace code. Ma da werkt in belgie niet. Is het normaal dat dat zo lang duurt? Er zijn al 4 werkdagen verstreken dus.
        Khad het ook gezien op de site maar het produkt zou onderweg moeten zijn.

        Comment


          #5
          tenzij deze zijn aangetekend. In dit geval moet je contact opnemen met de klantenservice.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            idd,normaal kan je ze naar belgie ook volgen!

            en ik heb al wel meer klachten gehoort over leafman,ook allemaal over late bestellingen...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Als ze aankomen dan boeit mij dat niet.

              Comment


                #8
                TNT is KUT de laatste tijd,wij hebben er soms ook problemen mee,bel die mensen van leafman gewoon even ik neem aan dat ze er alles aan doen om dat voor je op te lossen het is geen bedrijf wat nog maar een weekje bezig is eh.

                Comment


                  #9
                  neen zo kun je ze niet tracken omdat ze andere code krijgen naar belgie, je moet naar dpd.nl bellen en dan met operator praten en zeggen dat je tnt tracknummer wilt omzetten naar dpdnummer. daarmee kun je het volgen in belgie. sinds dpd in belgie levert voor tnt. tracking service is op zich belachelijk tenzij je dit weet, zou handig zijn voor hun klanten dat ze deze info zelf gaven zodat problemen voorkomen kunnen worden.

                  de leute

                  Comment


                    #10
                    Ik denk dat je je geen zorgen moet maken, 2weken geleden had ik ook ergens een bestelling geplaatst in nederland (ben zelf van Belgie) en normaal komt deze altijd binnen de 4 dagen toe en nu heeft het 7dagen geduurd
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #11
                      LOL OnlineAlien 4TW

                      Comment


                        #12
                        Kheb gisterennacht nog ne mail gestuurd en daar had ik toch direct een reactie op. Pakketje moet binnen 2 dagen aankomen. Swel vrij laat als er op de site 2 tot 3 dagen staat.
                        Ik rij de volgende keer in ieder geval gewoon weer naar de growshop.

                        De 2 dagen zijn snel voorbij gegaan. Pakketje is daarstraks bezorgd. De doos was opengescheurd en terug dichtgeplakt met plakband. Geen internationale bestellingen meer voor mij.
                        Last edited by beowulf; 19 February 2009, 23:08.

                        Comment

                        Bezig...
                        X