Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tumble Trimmer onderdelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tumble Trimmer onderdelen

    Korting op 420shop
    Wie kent een webshop die ook Tumble Trimmer onderdelen verkoopt? De growshop waar ik hem heb gekocht is opeens van de aardbodem verdwenen ( shady shit ) en ik vermoed dat het draaimechanisme ( lagers ) kapot is gegaan, hij draait iig niet meer en maakt een licht tikkend geluid. Naja goed, via Google vind ik bijzonder weinig op het handjevol ( slechte ) webshops na. Ik vind wel blades, electrische motortjes, bovenstukken, middenstukken en complete Tumble trimmers maar geen parts.

    Het viel ons ook op tijdens het knippen dat de as waar de blades op bevestigd zaten een halve centimeter omlaag zakte, hierdoor zat er speling tussen de blades en het rooster. Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met een gaar mechanisme, maar ik wist niet meer zeker of dit voorgaande jaren ook al was.

    Ik hoor het graag, alvast bedankt!

    - Quintox

    #2
    Re: Tumble Trimmer onderdelen

    Kun je de lagers verwijderen?
    Hoeveel lagers zitten erin?
    Je zou anders de swiss bones abec 120 lagers kunnen insteken die gebruiken ze ook bij NASA maar zijn wel prijzig rond de 100 euro voor 8 stuks wel. Je kan uiteraard lagere abec vinden die ook lager in prijs zijn, zoek op skateboardsites.

    Hopenlijk heb je er wat aan.

    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Last edited by Quintox; 14 October 2014, 21:48.

      Comment


        #4
        Re: Tumble Trimmer onderdelen

        Ik zie de bui ook al Hangen
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Tumble Trimmer onderdelen

          Hmm is wel klote. Ga anders eens op officiele website van tumble trimmer en neem contact met hen op en leg je situatie uit

          Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Tumble Trimmer onderdelen

            alles van de tumble trimmer is vervangbaar, dus zal allemaal wel te repareren zijn. Gewoon effe contact nemen met tumble trimmer zelf en dan opsturen naar hen en kijken wat de schade is en hoeveel het zou kosten,dan kun je ja of nee zeggen.

            in slechtste geval denk ik nog steeds goedkoper uit met reparatie dan een nieuwe te moeten kopen.

            Comment


              #7
              Re: Tumble Trimmer onderdelen

              Het mechanisme lijkt uit een erg goedkope accu boor machine te komen.
              Action kwaliteit dus
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Tumble Trimmer onderdelen

                ik heb een tumble trimmer , kan me herinneren dat er een blad bijstond met waar onderdelen te bestellen, zal even voor je kijken zometeen

                Comment


                  #9
                  Re: Tumble Trimmer onderdelen

                  Pm me maar dan geef ik je het tel nmr van meneer tumbletrimmert,als het nog nodig is.

                  Comment

                  Bezig...
                  X