Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Superstrain Seedshop ( hypro)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

    eventjes een update, na een mailtje te hebben vertuurd naar Hypro gisteren avond, kreeg deze morgend een mailtje van Superstrain , dat mijn zaadjes klaar stonden om opgestuurd te worden...dus voor mij is deze zaak afgesloten.....
    Angel thanx man

    Grtz

    Comment


      #17
      Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

      snel opgelost toch
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

        Ze mogen die site wel eens duidelijker maken.

        Comment


          #19
          Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

          mail ze erover
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

            Nee kunnen ze zelf ook wel zien.

            Comment


              #21
              Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

              Angel777 @ Ik had een mailtje gestuurd naar Hypro met alle nodige info + een comment met " heb gevoel dat ik mijn geld kwijt ben".....en bij dat mailtje dat ik heb ontvangen van Superstrain stond op het einde op die mail " en u bent uw geld dus niet kwijt" en in vervolg stuur uw mailtje naar dit emaildress info@superstrains.biz mbt zaad bestelling...dus ik denk niet dat het toeval was.... Superstrain website is definitely die van Hypro. Ik persoonljjk heb nooit iets negatiefs gelezen over hen.maar .Hun service kan idd wat efficienter, duidelijker en wat minder bad attitute tegen over de klant toe....

              zoals gisteren had vermeld, heb ik in de morgend zaden bestelt DNA Genetic "Cataract Kush"bij 420shop en heb het deze middag al ontvangen ( Belgie), kreeg er nog extra zaadjes bij....Echt Top Service zonder meer tamtam en allemaal 1 dag tijd.

              Comment


                #22
                Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                het zijn stoners
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                  Ach nu heb je tenminste een goeie strain te pakken

                  Comment


                    #24
                    Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                    Yessss moet hem nog wel ontvangen

                    Comment


                      #25
                      Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                      Yessss moet hem nog wel ontvangen
                      Bedoelde wel die van DNAgenetics

                      Comment


                        #26
                        Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                        Aaaaah the cataract kush......idd Mway een hardcore soortje....als je een echte hardcore roker bent moet je die zeker kweken....ik had er 6 besteld en kreeg er nog 6 bij omdat het de laatste waren die ze hadden....ben helemaal verwend

                        Comment


                          #27
                          Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                          ..stond op het einde op die mail " en u bent uw geld dus niet kwijt" en in vervolg stuur uw mailtje naar dit emaildress mbt zaad bestelling...
                          Zo, klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
                          Dat maak je toch zeker zelf wel uit naar wie jij een mailtje stuurt ?
                          Minpuntje voor beide.

                          * krast twee shops van z'n lijstje.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #28
                            Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                            Meer had ik niet verwacht van hun QNQ, ik was al blij dat ze hebben gereageerd... nu afwachten hoe lang het duurt voor dat ik het ontvang, het is nu al twee dagen ,voorbij, na hun mailtje en nog altijd niets, nu gaan we naar meer dan een week na dat ik het heb besteld, ik ben niet ongeduldig van aard maar als ik het moet verglijken met andee seedshops zoals : Azarius ( top) 420 shop ( de max ), Zamnesia ( top) Sannie ( top), Grasscompany ( top) Dutch headshop ( top), Alien ( Ok).....allemaal bijna max 5 dagen

                            Comment


                              #29
                              Re: Superstrain Seedshop ( hypro)

                              Eventjes een update: Ik heb eindelijk mijn zaadjes ontvangen dus voor mij apart kan deze topic sluite......... mijn conclusie , ben niet zo tevreden over de service, kreeg zaadjes die dient als souvenier staat er op maar bon, waarschijnlijk is het normaal, ..........besteld op 10/12 en ontvangen op 22/12. Omdat ik weinig negatiefs heb gehoord over hun, is het waarschijnlijk wel een speciaal geval , msshien heeft het ook te maken met de feestdagen i dunno, ik kan alleen maar verglijken met andere seedshops, en van mij krijgen ze met alles opgetelt een 4,5/10

                              Comment

                              Bezig...
                              X