Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

    Korting op 420shop
    wou bij greensell.nl en eugrowshop.eu wat spullen bestellen ^^

    had al wat gezocht en volgens mij zijn ze betrouwbaar, maar voor de zekerheid toch nog even checken ^^

    iemand ervaringen daar? positief/negatief?

    #2
    Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

    Ik heb toevallig vorige week net smartpotten met handvaten en hangers besteld bij greensell.nl, volgende dag geleverd.
    Goede ervaring dus. De andere ken ik niet. De sponsors hier zijn ook nette shops.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

      eugrowshop.eu heb ik hele slechte ervaringen mee en heb wel meer mensen zien klagen. Greensell heb ik alleen maar goeie ervaringen.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

        Ik zou er miami vice opzetten spannend allemaal

        Comment


          #5
          Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

          http://www.urbangardenshop.nl/

          ook 'n goeie
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

            ghehehe mij ken je nog via pm of chat uitschelden als et niet oke is HAHAHAHAHAHA

            Comment


              #7
              Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              eugrowshop.eu heb ik hele slechte ervaringen mee en heb wel meer mensen zien klagen. Greensell heb ik alleen maar goeie ervaringen.
              wat voor slechte ervaringen? levertijd fzo of echt verkeerde/geen spullen krijgen?

              Comment


                #8
                Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                Comment


                  #9
                  Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                  @Hypnotized, Moest weken wachten op levering. Toen werd een flink deel alsnog doodleuk niet geleverd (wel geld terug). De spullen waren ook gewoon los in een doos gegooid en daardoor beschadigd.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                    Greensell is erg goed! Heb er onder andere me complete kweekset gekocht. Na even bellen kon ik zelfs aangeven wanneer ik het het liefst bezorgd wilde hebben. Ze hebben gedaan wat ze beloofde en het zo snel mogelijk bezorgd. Mijn lamp deed het niet. Dus ik heb de beste man gebeld. Hij zei: probeer het nog even, en als die het echt niet doet stuur ik per direct(gratis) een nieuwe op. Hij hoefde niet eens de oude terug; dus vertrouwde op mij dat ik niet loog. Van die idioten heb je natuurlijk ook..

                    Wat er aan de hand was met mijn lamp was dat op de vsa de lamp aangesloten zat op waar de afzuiger op aangesloten zit, en de afzuiger op de lamps plek. Had van te voren toen een plaatje uitgeprint waarop de draden in zo'n zelfde vsa zaten. Dus dacht; ik heb het plaatje gevold, er staat stroom op, dus hij kan niet verkeerd aangesloten zitten.

                    Na het even geprobeerd te hebben bleek dus van wel, hahaha.

                    Heb meteen de man opgebeld en gezegd dat hij hem niet moest versturen maar dat ik het gewoon verkeerd heb aangesloten. Toen ik vroeg waarom ze er eigenlijk geen simpele handleiding voor maken komt omdat ze altijd aanraden het te laten aansluiten door een erkend elektricien.

                    Goede service dus! Als ik weer wat nodig hebt bestel ik het hier. Goed assortiment, goede service, snelle levering.

                    Comment


                      #11
                      Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                      @weedfan, bedankt daar kan ik wel bestellen dus ^^

                      Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                      ghehehe mij ken je nog via pm of chat uitschelden als et niet oke is HAHAHAHAHAHA
                      Eugrowshop heeft dus een wat minder goede reputatie heb nog ff wa opgezocht en veel problemen daarmee.

                      Urban alien ben jij van urbangardenshop?
                      kan je geen pm sturen op 1 of andere manier...

                      Toevallig heeft urbangarden precies wat ik nodig heb voor een goed prijs ^^

                      Had een vraagje, is deze set klaar voor gebruik als je hem in elkaar gezet hebt en is dat lastig?

                      http://www.urbangardenshop.nl/websho...piegelkap.html

                      En wanneer kun je bestellen want het winkelwagentje is er nog niet haha

                      Comment


                        #12
                        Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                        Een set in elkaar zetten is overal het zelfde. draadjes verbinden. etc.

                        Comment


                          #13
                          Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                          Er stonden pre made sets en zelfbouw sets vroeg me af wat het verschil was

                          Comment


                            #14
                            Re: greensell.nl & eugrowshop.eu, betrouwbaar?

                            Ja urban is van urban.
                            Stuur je toch gewoon even een mailtje via de site en anders bel je hem even.
                            Als je hem verrot mag schelden als er iets niet goed is mag je hem ook wel bellen denk ik om wat te vragen

                            Comment

                            Bezig...
                            X