growshop in gent?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • janleuri
    replied
    @ midnight: da bedrijfsbeheer is geen probleem
    @den giles, het gaat er eigenlijk over dat er in belgiƫ zeer weinig growshops zijn

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    ik kan gwn de focus aanraden als growshop in maastricht, vriendelijk personeel en niet vies van een woordje uitleg grtz

    Leave a comment:


  • midnight fantasy
    replied
    hij zal dan waarschijnlijk ook wat winst willen maken, dus als hij ze bij alien koopt zal hij ze dan nog duurder moeten maken om er zelf iets aan te verdienen.
    en je mag niet zomaar een winkeltje starten, moet je aanvragen en je hebt een diploma van bedrijfsleer ofzo.

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    bij den alien


    grtz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    ik aan het overwegen een growshop te beginnen hier in gent, desnoods gewoon in de garage in rekken en als het goed draaid uitbreiden nar een winkeltje.

    maar ik weet niet goed hoe er aan te beginnen en wat mag en wat niet. waar ik al die spullen kan bestellen enzo...

    Leave a comment:


  • Smoking Fifi
    replied
    Tuurlijk is het mogelijk er zijn er al 2 in Belgie

    Je hebt er 1 in Brussel/Vlaams-Brabant en ergens in West-Vlaanderen..

    Zoek maar es op

    Leave a comment:


  • midnight fantasy
    replied
    en hebben ze in aveve dan voeding van bv. canna.
    de meeste dingen van in een growshop kan je ook in andere winkels vinden.
    maar zoals weedlover al zij is een growshop voor een specefieke plant.

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    Tja eigenlijk is een growshop een soort van aveve, maar dan meer toegepast op een specifieke plant

    grtz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    is het eigenlijk in theorie mogelijk? als er geen cannabis symbolen aanwezig zijn en er geen zaad verkocht word? ge kunt toch op die flessen bloeivoeding een sticker plaatsen op de symbolen?
    is het dan mogelijk?

    mvg

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    ja dat bedoelde ik dus

    grtz

    Leave a comment:


  • haze'o'lator
    replied
    als jij er 1 opent zullen er nog wel andere volgen bedoelt hij denk ik...

    grtzz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    he? wat bedoel je weedlover?

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    Doe maar janleuri, je zult hopelijk de eerste van meerdere zijn

    grtz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    kzal kik eens een growshop moeten openen zeker, een gat in de markt.

    Leave a comment:


  • Angelooo
    replied
    zou idd veel volk veel kilometers gespaart hebbe.

    Leave a comment:

Bezig...