growshop in gent?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Ptr.
    replied
    Re: growshop in gent?

    Dit is blijkbaar ook nog een Belgische.

    Leave a comment:


  • midnight fantasy
    replied
    Re: growshop in gent?

    na wat zoeken op het net de growshop in wervik gevonden.

    Hydrobio

    14 Nieuwstraat
    8940 Wervik

    10H 12H
    14H 19H

    Leave a comment:


  • midnight fantasy
    replied
    Re: growshop in gent?

    in wervik zou er 1 zijn.
    is een growshop.
    weet iemand die eigenlijk zijn ben wel geintereseerd.

    coffeeshop zal trouwens nooit lukken in belgie.

    Leave a comment:


  • weedeveryday
    replied
    Re: growshop in gent?

    ik heb nog niet gehoord van shop in wst-vlaandern zenne @mf want dat zoeu ik toch al zeker van gehoord hebben. Maar inderdaad de eerste die een coffieshop kan openen is binnen en vooral met die fransen hier in buurt.
    gtrz

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    Re: growshop in gent?

    Ik vond de persoon daar niet erg vriendelijk.
    Hij beweerde dat kweken onder spaarlampen absoluut nutteloos was.
    Wel gaf hij goed advies en leek me een erg ervaren persoon.

    Greetz,
    zion

    Leave a comment:


  • Skadril
    replied
    Re: growshop in gent?

    Oorspronkelijk geplaatst door gerard006
    heeft iemand het adres van die van brussel, ik zou eens willen zien of die iets waart is
    Boutique Hydrobox Bruxelles

    3 rue du congrés – 1000 Bruxelles
    Contact email : info@hydrobox.be

    Téléphone : 02 223 58 23

    Horaires d'ouverture :
    Lundi 14h / 19h
    Du mardi au vendredi : 10h / 13h & 14h / 19h
    Samedi : 10h / 18h (NON STOP)

    Vandaag na de middag gepasseerd voor batmix/allmix, maar was uitverkocht. Er was nog 1 zak light mix.
    Op aanraden van de gerant dan wat wormenmest meegenomen ter vervanging.
    Zocht ook tl lampen en armatuur, maar dat verkoopt ie niet. Wel andere soorten lampen & kant en klare lichtbakken (+ veel soorten voeding, sproeisystemen, etc.).

    Vriendelijke kerel wel, geeft info over al wat ge vraagt (in't frans bien sur).

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    Re: growshop in gent?

    idd goeie shop maar ik rij niet zo graag ver, is een uur rijden en dat vind ik dus al ver...

    Leave a comment:


  • stephanie78
    replied
    Re: growshop in gent?

    Als je een goede growshop wilt en je bent van regio oost-vlaanderen kan je best naar growshop alien gaan

    Leave a comment:


  • gerard006
    replied
    Re: growshop in gent?

    heeft iemand het adres van die van brussel, ik zou eens willen zien of die iets waart is

    Leave a comment:


  • Skadril
    replied
    Sehr schön. Op enkele minuten wandelen van mijn werk.

    edit: Vorige week eens gepasseerd & de perliet was out of stock.
    Soit, voor de geïnteresseerden: check hun site
    Last edited by westport; 27 April 2009, 18:32.

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    In Brussel zijn er twee
    THC en Hydrobox. Ik raad iedereen THC aan, de winkelvertegenwoordiger is een pas afgestudeerde gast die tuinbouwshcool heeft gedaan in het middelbaar.
    Dus hij weet wel hoe het zit. Een Growshop openen in België, mijn droom. Ik volg nu studies die mij de mogelijkheid geven een tuincentrum te beginnen. Als ik het kapitaal heb begin ik er meteen aan.
    Als je het goed aanpakt, d.w.z. geen zaden/stekken verkopen, niet foefelen met de boekhouding, niet aan criminele organisaties verkopen, enz. dan komt het allemaal goed.

    Greetz,
    zion

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    In brussel : THC Shop (in Ixelles)
    Ook in Wervik is er één
    Dus er zijn er wel degelijk, alleen moet je die weten te vinden

    Leave a comment:


  • DenGiles
    replied
    @ janleuri: ja ik weet het, maar in belgie weet ik er geen enkele zijn grtz

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    mja kzal dan best keer gaan kijken wa er mogelijk is en wa nie

    Leave a comment:


  • midnight fantasy
    replied
    heb nu ergens hier op het forum gelezen dat er een growshop is in wervik en in brussel.
    dus is mogelijk

    Leave a comment:

Bezig...