Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growshopgroothandel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growshopgroothandel

    Korting op 420shop
    Ik ben op speurders growshopgroothandel@live.nl
    tegen gekomen. Zij waren redelijk goedkoop, alleen zijn niet
    te vertrouwen. Heb spullen besteld en vooruit betaald maar niets gekregen.

    Ik plaats op het forum om andere mensen te waarschuwen dat dit
    je geld gaat kosten. Dus kijk uit.

    #2
    De klootzakken.

    Euh mss kunnen de flikken je wel helpen
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    Comment


      #3
      Goed dat je het hier meldt Jan!
      Bedankt daarvoor.

      Heb je al mails ofzo met hen uitgewisseld?
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Weedy,

        Alles besteld via de e-mail. Kreeg netjes mail terug met de gegevens voor het betalen. heb keurig het geld overgemaakt zoals het hoort. De spullen zouden maandag verzonden worden en dinsdags afgeleverd, maar niets. Gemaild, kreeg als antwoord dat ze het waren vergeten en het woensdag zouden opsturen, maar tot op heden niet gekregen. Ja, nog een mailtje dat ik TNT maat moest bellen. Voel me dus goed genaaid en mensen trap hier niet in.

        Comment


          #5
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            en al iets gehoord?
            SPaCeCaKe

            Comment


              #7
              ben benieuwd hoe dat voor je afloopt,maar als ik die prijzen bekijk dan heb ik al accuut m,n twijfels een tent van 240 op 120 op 200 voor 130 euro?BULLSHIT

              Comment


                #8
                Lijkt mij ook oplichterij.
                Mss kunnen we in de toekomst een blacklist maken met dit soort praktijken!

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Hier ben ik dus ook altijd bang voor maar tot nu toe nooit zoiets meegemaakt. Goed idee Westport die blacklist, zet er gelijk een whitelist naast.. of was die eral?

                  Greetzz

                  Comment


                    #10
                    lol is een @live. email address maak je aan in 10min en ben je zo anoniem als het maar kon zijn :/

                    Comment


                      #11
                      Kun je niet naar de bank gaan en het geld laten terug boeken ? Met automatische incasso gaat dit ook, wellicht kun je dit eens proberen ?
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Growshopgroothandel

                        Speurders, Marktplaats en al dat soort sites zijn broedplaatsen voor oplichterijen. Dus altijd uitkijken als je dingen daar wil kopen, tenzij je van plan bent het zelf op te halen en contant te betalen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Growshopgroothandel

                          Als je iets op marktplaats of `1 van die sites koopt moet je zoiezo NOOIT vooruit betalen.

                          Ik betaal alleen vooruit bijvoorbeeld bij een site zoals Alien daar waar je via Ideal kan betalen dat is altijd veilig en te vertrouwen en als je niks krijgt kan je het tot 2 weken naderhand je overschrijving terugvorderen dacht ik.
                          NLX outdoor kweek 2011
                          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                          Comment


                            #14
                            Re: Growshopgroothandel

                            2 weken naderhand je overschrijving terugvorderen dacht ik.

                            Die optie is er zeker, dacht alleen dat dit 4 weken was.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: Growshopgroothandel

                              Dit heet storneren en kan enkel bij afgeschreven bedragen niet bij overgemaakte bedragen.

                              Mocht je aan kunnen tonen dat een betaling gedaan is voor een product dat niet geleverd wordt dan kan er een terugvordering gedaan worden, maar dat is een hele hoop papierwerk
                              sigpic
                              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                              Comment

                              Bezig...
                              X