Hebben mensen hier Toevallig ervaring met de amnesia haze Van weedseedshop en hoe is de levering???
Iemand ervaring weedseedshop?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Iemand ervaring weedseedshop?
Wietzaadjes.nl is prima site ja, ook fijn huismerk.
420shop.nl ook prima site
Weedseedshop weet ik niet.Comment
-
Re: Iemand ervaring weedseedshop?
Ik raad je AZARIUS aan ,vandaag betalen ,morgen OF overmorgen al geleverd !
Steeds correct en als er eens iets misloopt staan die jongens wel klaar voor je ,met Wietzaadjes.nl zelf niet
zo goede ervaring mee gehad ,ieder z'n eigen voorkeur natuurlijk maar daar koop ik never of nooit nog iets van
(per 3 zaden krijg je 1 WW zaad GRATIS momenteel)Comment
-
Re: Iemand ervaring weedseedshop?
Ik heb zowel met wietzaadjes.nl als azarius.nl en 420shop.nl hele goede ervaringen.
Let op wiet-zaadjes.nl is een andere verkoper !Comment






Comment