Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

    Ik zie al eerder in een bericht het is jammer dat de klootzakken van GLS er zo mee gooien , en heb de zelfde kast maar had zowel schade aan een deur als aan een alu profiel

    het te veel geld voor een kast zie ik staan ? HMMMMMM elke hobby kost geld en als je liever een houten hok zelf bouwt moeten mensen dat gewoon doen.


    Suc6 Geodude met je G-kit en vooral je dames erin.

    BTW 1 plant past er maar in is niet waar -> je kan er 4 x11ltr poten in kwijt of 6 tot 8 x 6 ltr potten en dan een scrogg doen.

    Oja let op LV erin die is klote op niveau te houden -> ik zet er regelmatig een kom heet water in om de LV omhoog te krijgen en dat werkt perfect
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #17
      Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

      Ik heb die kast ook en ben dik tevreden !! Via RS besteld en keurig geleverd gekregen. Veel plezier en succes!

      Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
      Last edited by ; 13 February 2016, 12:22.

      Comment


        #18
        Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

        Oorspronkelijk geplaatst door Waterpijpje View Post
        Ik heb die kast ook en ben dik tevreden !! Via RS besteld en keurig geleverd gekregen. Veel plezier en succes!

        Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
        bij jouw geen vervoer schade ?
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #19
          Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

          Nee helemaal niks aan de hand!

          Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

            Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
            Ik zie al eerder in een bericht het is jammer dat de klootzakken van GLS er zo mee gooien , en heb de zelfde kast maar had zowel schade aan een deur als aan een alu profiel

            het te veel geld voor een kast zie ik staan ? HMMMMMM elke hobby kost geld en als je liever een houten hok zelf bouwt moeten mensen dat gewoon doen.


            Suc6 Geodude met je G-kit en vooral je dames erin.

            BTW 1 plant past er maar in is niet waar -> je kan er 4 x11ltr poten in kwijt of 6 tot 8 x 6 ltr potten en dan een scrogg doen.

            Oja let op LV erin die is klote op niveau te houden -> ik zet er regelmatig een kom heet water in om de LV omhoog te krijgen en dat werkt perfect

            Bedankt voor de tip Kanon.
            Ik heb de randjes van de deurtjes wel een likje verf gegeven want een hoekje was wat opgezwollen van vocht (voordat ik je tip gebruikte hoor).
            Er staan nu 2x Pineapple express 1 Damnesia auto en 1 Roadrunner 2 in meteen op 12/12.
            Ben zeer tevreden over het kastje met name het geluidsniveau. Ik zal nog een verslagje beginnen maar kan momenteel geen foto's maken.

            Mvg Geodude

            Comment


              #21
              Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

              Oorspronkelijk geplaatst door Geodude View Post
              Bedankt voor de tip Kanon.
              Ik heb de randjes van de deurtjes wel een likje verf gegeven want een hoekje was wat opgezwollen van vocht (voordat ik je tip gebruikte hoor).
              Er staan nu 2x Pineapple express 1 Damnesia auto en 1 Roadrunner 2 in meteen op 12/12.
              Ben zeer tevreden over het kastje met name het geluidsniveau. Ik zal nog een verslagje beginnen maar kan momenteel geen foto's maken.

              Mvg Geodude
              Het geluids niveau is zeker weten echt zeer zeer laag , je hoort hem haast niet.

              JA HMMM schade had ik ook eraan ! bij mij was er een hoek van en deurtje aan het scheuren en liet de zwarte lamineer laag los (dit heb ik samen met een maatje weten te fixen met houtlijm en montage kit en blijft tot nu toe al meer als een maand goed zitten)

              dat ligt trouwens niet aan G-tools dit maar aan GLS die ermee gegooit hadden en daarna dood leuk op pakket zetten met een sticker BETER VERPAKT en er wat plastic bandjes omheen hebben getrokken.
              toen die hier kwam ermee en ik keek naar de doos was de hele hoek ingedeukt en presiec daar had ik schade aan een alu profiel en aan een deur.

              verder bevalt de G-kit kast me goed en als ik water geef of iets aan de led moet doen kwa hoger hangen haal ik altijd even de deurtjes eruit en ken je overal bij.

              bij mij staat er een Lemon skunk in die afgelopen week in bloei is gegaan!

              kwa geur valt het ook heel erg mee en als je in kast ruikt als de deuren eruit zijn ruik je ja bloei , maar bij deuren dicht ruik je niks buiten de kast.


              BTW als je weer shots ken maken maak dan een verslag met foto's , IK KIJK ERNAAR UIT

              suc6 met je kweek master en veel plezier met je G-kit
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #22
                Re: Bestellen via rollingstoned.nl betrouwbaar?

                Betrouwbaar!

                Comment

                Bezig...
                X