Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cityplants.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Cityplants.nl

    Je moet zo wie zo mailen vergeten en altijd gelijk bellen naar bedrijven dat werkt vele malen beter.


    bedrijven nemen ook vaak bellen serieuser als dat er iemand mailt.
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #17
      Re: Cityplants.nl

      Email is minstens net zo belangrijk als telefonisch contact naar mijn mening .
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Cityplants.nl

        Jup, maak anders geen mailadres aan als je de inbox toch niet bekijkt. Ik mail veel liever en ga niet bellen met mijn gsm naar een growshop.

        Comment


          #19
          Re: Cityplants.nl

          Beo wel is gehoord van je nr weergave uitzetten voor je gaat bellen?

          At the admin van JD ja ik snap wat je bedoeld maar helaas werkt het niet in praktijk zo bij bedrijven

          uitleg : het leuke van bellen is dat als je dat je dat negeert dan sta je met b.v klanten in je zaak en die horen steeds een telefoon overgaan geluid wat niet word opgenomen

          de rest kan je zelf wel bedenken erachter
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #20
            Re: Cityplants.nl

            Maar dat heeft weer met klantvriendelijk te maken, is mij eens verteld in "cursus klantgericht communiceren". Het hoort niet dat je de telefoon opneemt terwijl je met een klant bezig bent.
            Ikzelf heb wel eens het pand verlaten toen men tijdens mijn gesprek de telefoon ging opnemen.

            Comment


              #21
              Re: Cityplants.nl

              ik ook maar je moety er voor zorgen dat er altijd iemand opneemt (vaak is dat een vast iemand bij een normaal en degelijk bedrijf)

              Niet opnemen betekent vaak ook voor een beller , ze hebben geen mensen die een telefoon aannemen dus ik zoek verder.
              Das net als ik mail maar hoor nooit wat terug.

              en let op heh hele grote bedrijven doen dit zelfs , nergens een reactie opgeven

              Verder wil ik het hierbij laten mensen want dit word zo discussie van ik denk zus en jij denkt zo (das zinloos)

              ging erom dat Cityplants te vertrouwens is en ik zei ja en is uit bovenstaande ook gebleken.

              DUS KLAAR VOOR MIJ
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Cityplants.nl

                  on topic : mijn ervaring ermee is ook goed ik belde ze op dinsdag morgen en de gast die ik aan de telefoon kreeg zegt ik weet daar ff geen antwoord op maar mogen we u terug bellen de baas is even ingesporek en duurt nog 10 min?

                  ik zeg ja is goed !

                  ik dacht al gelijk TJA word nog een keer bellen vanmiddag

                  Maar 6 min later me Iphone trillen en cityplants terug bellen ! no shit

                  mega aardige man en echt 15 min met hem aan de lijn gezeten en niks was een probleem

                  is echt een leuk zaakje en hebben ook best leuke prijzen

                  Sterker nog heb er gisteren pipetjes besteld en PK en nieuwe Bio Bizz aarde

                  leveren ook zeer snel vaak de volgende dag al

                  dus bellen ! loont
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #24
                    Ik vind het geen goede webshop.Ik baal dat ik daar besteld heb.

                    Comment


                      #25
                      Ik krijg voeding die ik niet besteld heb en die al 3 maanden over datum is.echt oplichters

                      Comment


                        #26
                        En heb je ze daarop aangesproken ? Kan ook een vergissing zijn.
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment

                        Bezig...
                        X