Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cityplants.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cityplants.nl

    Korting op 420shop
    Mij is eens wijsgemaakt dat politie nabij oud en nieuw "vuurwerk" sites maakt om men in de val te laten lopen.
    Zullen ze dat ook met grow-shops doen?
    Ik kwam een onbekende tegen https://www.cityplants.nl/ , mensen hier ervaring mee?

    #2
    Re: Cityplants.nl

    Ik denk niet dat zoiets binnen de wet kan. En waarom zouden ze ook.
    Ze kunnen gewoon iemand in een auto een dag in de straat zetten, en elk kenteken noteren.
    Dat werd een jaar of 10 geleden gedaan, ben daar zelf getuige van geweest, ik weet niet of ze dat nog doen, maar ik zou denken van wel, da's de makkelijkste manier.

    Het 06 nummer van cityplants is dezelfde als van K.P.K. Weert B.V.
    Die heeft een adres aan de Risseweg 5B in Weert.

    Op de Risseweg 5B zit ook het bedrijf T.G.S. Weert volgens diverse handelssites.
    Maar in het KVK register staat T.G.S Weert gevestigd op Seelenstraat 12

    Het rekeningnummer van cityplants is ook dezelfde als van T.G.S.
    Het KVK.nr. dat op de site van cityplants wordt genoemd is het nummer van T.G.S.

    Een echte Brabantse constructie, bij een bedrijf gevestigd in Limburg.

    --

    Ervaring, nope...
    Bel ze eens op, of ga er eens langs.
    Als ze alles op voorraad hebben wat op de site staat, dan zal die loods wel uitpuilen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Cityplants.nl

      mijn gs
      bijna alles leverbaar een dag later daar of op de post
      cityplants levert uitstekend werk in mijn opinie
      zitten vanaf vandaag in nieuw pand iets verder, kortbij de A2
      zeker de moeite waard
      Seelenstraaat is de nieuwe locatie en Risseweg de oude, gebruik gmaps Q en je ziet hetzelf, niks Brabantse constructie volgens mij

      Comment


        #4
        Re: Cityplants.nl

        Ik heb hier me Bio Bizz voeding gekocht en me potten en me PH meter

        Niks mis mee en leveren zeer snel en discreet
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Cityplants.nl

          Bron: rechtsvordering.nl

          Lokmiddelen en uitlokking door politie

          Wat is een lokmiddel?

          Een lokmiddel is een voorwerp of persoon dat wordt ingezet om in het geval dat een misdrijf veelvuldig voorkomt, de dader te arresteren. Er wordt bijvoorbeeld een fiets geplaatst, waarbij de politie vervolgens afwacht of iemand deze steelt. Als dit gebeurt wordt de dief gearresteerd. De inzet van lokmiddelen wordt ook wel eens ongerichte uitlokking genoemd. In tegenstelling tot wat gerichte uitlokking kan genoemd, zoals bijvoorbeeld infiltratie, worden lokmiddelen ingezet terwijl er geen verdenking van een specifieke persoon is. Er is een algemene verdenking, bijvoorbeeld dat ergens veelvuldig fietsen worden gestolen.
          Vormen van lokmiddelen

          Ongerichte uitlokking is een nieuw fenomeen, waarover de Hoge Raad zich pas eind 2008 heeft uitgesproken in het Lokfiets-arres en in2009 inhet Lokauto-arrest, welke op Rechtsvordering worden besproken. Voorbeelden van ongerichte uitlokking zijn:
          de lokfiets
          de lokbuggy
          de lok(vracht)auto
          lokwoning (tegen diefstallen, inbraken en autokraken)
          de lokoma (wordt tegen straatroven ingezet)
          de loktiener (wordt tegen winkeliers ingezet die drank aan minderjarigen verkopen)
          de lokhomo (de lokhomo wordt tegen potenrammers ingezet)
          de lokhoer (ingezet tegen hoerenloperij)
          de lokklant (wordt tegen drugsrunners en illegale prostitutie ingezet)
          de lokboot
          de lokjood









          De Lok-shop staat er nog niet bij.

          Comment


            #6
            Re: Cityplants.nl

            Ik ken het verhaal ook, zou om de verkoop van lonten gaan die benodigd zijn voor het zelf maken van rotjes. Na aankoop krijgt de koper 'visite'.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: Cityplants.nl

              Urban legends. Flikken zijn te dom om een website op te zetten.

              Comment


                #8
                Re: Cityplants.nl

                pfff erg grote kans dat ze mensen gaan stalken die groente zaadjes inkopen daar.

                Comment


                  #9
                  Re: Cityplants.nl

                  No shit maar heb 2x wat besteld daar eeb is er de volgende dag gewoon door tnt ! discreet en super goed verpakt

                  Misschien moet je ook gewoon is bellen of mailen _ deed ik ook voor ik bestelde en word je keurig te word gestaan en belde zelf terug naar me!

                  deze zaak is gewoon te vertrouwen! geloof me
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #10
                    Re: Cityplants.nl

                    Niets Urban Legends Beo. Kameraad van mijn zoon heeft dat ervaren. Kocht online lonten en kreeg te horen dat ze zo achter zijn adres waren gekomen. Agenten waren wel te laks om in zijn schuur te kijken, waar hij het meeste zelfgemaakte vuurwerk had opgeslagen dus liep met een sisser af, een gedeelte van zijn rotjes ook trouwens
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Cityplants.nl

                      Heb ondertussen wat besteld bij www.cityplants.nl en ze leveren de goede spullen discreet af.

                      Comment


                        #12
                        Re: Cityplants.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
                        Heb ondertussen wat besteld bij www.cityplants.nl en ze leveren de goede spullen discreet af.
                        Zei ik toch !
                        Ik heb ze toen gebeld maar de salesman was in gesprek en belde netjes terug erna.

                        2x wat besteld en levering was de dag erna al door TNT

                        is gewoon een goed bedrijf en hebben ook op somige dingen leuke prijzen
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          #13
                          Re: Cityplants.nl

                          Ik had het tegenovergestelde ondervonden. Ik stuurde een e-mail met een vraag over een product, en vroeg advies over wat ik het beste kon doen. Ik heb nooit een e-mail terug gehad. Reden genoeg voor mij om toen niets te gaan kopen bij hun.

                          Comment


                            #14
                            Re: Cityplants.nl

                            Misschien had dat te maken met hun verhuisperiode (begin maart 2016), maar het is inderdaad slordig geen antwoord te krijgen.

                            Comment


                              #15
                              Re: Cityplants.nl

                              Ik stuurde een e-mail begin februari. Ik weet natuurlijk niet wat de aanliggende gedachte is, maar een 1st indruk is altijd het belangrijkste.

                              Comment

                              Bezig...
                              X