Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledparadise

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ledparadise

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met Ledparadise ( http://www.ledparadise.eu/ )?

    Ik kwam hun tegen in mijn zoektocht om mijn 2 bij 2m2 goed te vullen. Uiteraard heb ik ook al een vraag uitstaan bij todogrowled.

    Ik ben met name benieuwd naar die Black Dog Led serie. De Black Dog Phytomax 600 led kweeklamp heeft een werkelijk verbruik van 600 Watt en is qua kracht minimaal gelijkwaardig aan een 900 Watt HPS kweeklamp.

    Als dat waar is....

    #2
    Re: Ledparadise

    Google helpt op telefoonnummer : hij heeft nog een site bestgrowproducts.com
    Google helpt op adres : Kerkenbos 1077W is een studio in een kantoorgebouw. Inderdaad alleen een adres waar de post komt dus.
    KvKnr. staat op naam van HSS Worldwide in Milsbeek.
    Via bedrijfskabel.nl Een tweede adres van HSS Worldwide gevonden: Langstraat 117 in Milsbeek.
    hssww.JPG
    Dat pandje is eind juli dit jaar verkocht voor zo'n 5 ton.
    Of het z'n oude of nieuwe adres is weet ik niet.
    De telefoongids.nl geeft een gsm nummer: 06-39043882

    Stichting Dance for Children viel me al op bij zoeken op het 1e adres.
    Wat blijkt, deze stichting staat ook geadresseerd op Langstraat 117 in Milsbeekhttps://www.reliablehydroponics.com/...route_=KINDLED
    Halverwege staat onder punt 4. opeens zomaar dat adres genoemd (?)

    Via bedrijvenarchief kwam ik nog wat bedrijven tegen op de Langstraat 117:
    Lionfish beheer bv. io tel. 0900-1824 (0.90 p/m)
    Stichting Dance for children tel. 0900-1824 (toestelcode : 4782) ook 90ct/min
    Dance en musicalschool Milsbeek tel. 0900-1824

    De site danceforchildren.org waarmee hij geregistreerd staat bestaat nog niet.
    brabantdancecentre.nl bestaat wel en is gevestigd in Grave.
    Nice, een hele nieuwe afslag

    Moet ik nog verder spitten of red je het zo wel ?
    Het is een beetje een doolhof inderdaad...en dit is nog lang niet alles...A spider's web.
    Zo kun je bijvoorbeeld uitzoeken of een bedrijf te vertrouwen is voor je er je maandsalaris naar opstuurt.
    Zelfs bij domaintools is er geen naam te vinden, dus dat wordt wel een probleempje als er iets mis gaat.

    Als je bij zo'n bedrijf bestelt, kun je in principe net zo goed rechtstreeks bij een bedrijf in China kopen.

    Ohja die led.
    Tja, als zo'n bedrijf al adverteert met "gelijk of meer aan hps" dan blader ik al snel verder.
    Dat soort termen gebruiken ze meestal als ze er totaal niets van snappen.
    Het is ook een mega-berg geld voor 2e generatie leds.
    Bovendien die meest fantastiche namen die ze soms geven...black dog, en ook nog phytomax, whatever dat is.
    Bij zaden haak ik ook altijd af als ze namen hebben die totaal nergens op slaan.
    De ontwikkeling is inmiddels al een stuk verder. Als je nu echt aan de LED wilt, moet je die oude niet meer kopen.
    Ga dan voor echte COB's.

    Mja, en zoek in ieder geval een goeie online shop om iets te bestellen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Ledparadise

      Jeetje speurneus! Ik was nog niet van plan om te bestellen maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Thanks!

      Comment


        #4
        Re: Ledparadise

        Hehe. Hoe kan zoiets waar zijn als er geen 900 watt HPS lampen bestaan? Dan zijn ze daar specs aan het vergelijken die ze zelf verzonnen hebben? Ze geven zelf enkel de afmetingen, gewicht en het verbruik, wat niet echt van belang is. Dit kan bij in het rijtje van verkoopspraatjes en je zou gek zijn om daar zoveel geld aan uit te geven.

        Je stelt 3 complete sets samen van die prijs... Zou dat winstpercentage is willen bekijken, moet gigantisch zijn.

        Het is ook een vierkante bak. Afmetingen van uw kast zijn rechthoekig. Als je er dan toch zo'n budget tegenaan wil gooien hang je daar toch gewoon 16 3590 in op 700mA drivers?

        Comment


          #5
          Re: Ledparadise

          Heb dat net gelezen van die 3590. Respect voor die gozer maar ik kan niet klussen....

          Comment


            #6
            Re: Ledparadise

            Mailen naar David van todogrowled of hij ze al gebruikt in zijn armaturen, vermoed van wel want ik heb ze er los gekocht. Prijs/kwaliteit zijn op deze moment die 3590's de beste optie als het op led aankomt.

            Comment


              #7
              Re: Ledparadise

              Heb ik gisterenavond gedaan idd. Ook gevraagd hoe hij die kast in zou richten. Waarschijnlijk heb ik het meeste aan die lange 220 en dan met de geupgrade versie van de 3590 maar dan heb ik er minimaal 4 nodig denk ik. 1700 euro verder

              Comment


                #8
                Re: Ledparadise

                Moest ik zo'n kast inrichten, 3 armaturen van 4 stuks geplaatst op een vierkant frame voor een optimale lichtverspreiding. Via Kingbrite kost je dat minder dan 1000 euro. Ik heb 8 3590's en die komen in een zelfgemaakte "tent" van 80 op 160 voor tadaaa. 40 euro. Maar het is uw portemonnee De mijne gaat niet akkoord met woekerwinsten. Heb op dezelfde manier een hekel aan Bose, maar daar zijn ook heel wat mensen tevreden over.

                Comment


                  #9
                  Re: Ledparadise

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  Google helpt -----dance----mega-----zZzz----
                  QnQ zo veel woorden op dat mooi wit achtergrondje
                  Die site heet *.*paradise*.* dus ze hebben bij voorbaat altijd gelijk en aanspraak op mijn centjes.

                  Take me down
                  To the old led pile shitty
                  Where the dollars are green
                  And your profits are pretty
                  Oh, won't you please take me home

                  Comment


                    #10
                    Re: Ledparadise

                    Toevallig heb ik voordat ik de DIY LED thread ontdekte contact gehad met BlackDog. Mijn boodschap was dat ik in Nederland alleen terecht kon bij ledparadise en dat ik liever direct bij ze in kocht vanwege het wazige voorkomen en de gigantische marge die ledparadise op zijn product gooit. Blackdog heeft gereageerd, maar met geen woord gerept over ledparadise. Waarom? Willen ze er niets mee te maken hebben? Als je de verkoop van lampen in de EU wil promoten dan reply je toch dat je rustig zaken kunt doen met hen? Zie ik spoken?
                    Ik vind de lampen overigens erg duur. Als je ze direct bestelt bij Blackdog wordt je geconfronteerd met enorme transportkosten en moet je zelf ook nog douane en importbelasting betalen. Ik kan me herinneren dat de prijs van ledparadise t.o.v. dat niet zo heel veel duurder meer was.
                    Als eigenaar van tdlg lampen raad ik uiteraard tdlg lampen aan Mocht er iets stuk gaan, dan kun je vrij gemakkelijk zelf de onderdelen kopen en repareren. Als je Blackdog stuk gaat, dan mag je hem waarschijnlijk naar de VS sturen met alle kosten vandien. Ik weet namelijk niet dat of een wazige partij als Ledparadise je goed gaat helpen, als die t.z.t. nog bestaat.

                    Comment


                      #11
                      Re: Ledparadise

                      Helemaal eens Meglow. Ik ben ondertussen ook van plan om over te gaan naar TDGL. Zie mijn andere post van zojuist met die nieuwste kleur TGL-220
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...an-Todogrowled!

                      Comment


                        #12
                        Sjongejonge wat kort door de bocht allemaal zeg. Toevallig ken ik de mensen van LED Paradise en Best Grow Products, ik kom er regelmatig. Eerst op hun oude adres in Milsbeek, daarna op hun nieuwe adres in Nijmegen. Dit zijn keurige jongens die graag de tijd nemen om je te adviseren over de aankoop van bijvoorbeeld een dure LED lamp. Ze hebben een showroompje waar je de spullen kan bekijken en ze geven je graag een uitgebreide demonstratie, juist zodat je zeker bent van je zaak als je een dergelijke dure aankoop doet. En als je even verder zoekt op de prijzen, dan zul je zien dat prijzen hetzelfde zijn als bij andere aanbieders.

                        Voor iedereen die dit leest en meer wil weten over LED Paradise: Bel die mensen gewoon even op en ga er zelf een keer langs. Telefoonnummer en adres staan gewoon op de website. Dat geeft een veel beter beeld dan wanneer je op de indianenverhalen van amateur-rechercheurs zoals die hierboven af gaat.
                        Last edited by Pollinski; 23 May 2017, 12:54.

                        Comment

                        Bezig...
                        X