Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Conrad - klachten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Conrad - klachten

    Korting op 420shop
    Ik heb dus een tijd geleden een vernevelaar gekocht bij Conrad, maar na een tijdje werd dat vernevel-element kokend heet (normaal blijft dit dus koud), ik heb het binnen gedaan voor reparatie, ik heb daar een maand en twee weken op moeten wachten voor het terug kwam (!!!!)

    Wat blijkt?
    Na een uur was mijn emmer water waar de vernevelaar inlag kokend heet!Dus weer hetzelfde probleem!!

    Bovendien was die vernevelaar niet nieuw, en ook niet de mijne die hersteld is, het is een ander serienummer, plus er zaten kalkresten op, en hij rook naar visvijver, hij zat wel in plastic, maar hij was duidelijk al gebruikt, hing vol met kalkaanslag!

    Wat kan ik nu nog doen?
    Moet ik die dan nog eens opsturen, of gewoon eisen dat ze een nieuwe leveren of zo?Ik ben echt woedend, ik heb er zo lang op gewacht, en dan sturen ze mij doodleuk een andere die net hetzelfde probleem heeft als de vorige, bovendien ook een defecte!!

    Nog iemand die zoiets voorhad met Conrad?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Conrad - klachten

    nieuwe eisen!!!!meteen ffs

    Comment


      #3
      Re: Conrad - klachten

      Jah, Thx Alien, ik hoop dat ze een beetje meegaand zijn.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Re: Conrad - klachten

        Mischien is je membraam kapot, meestal worden die vernevelaars met een reservemembraan verkocht. als de vernevelaar droog komt te staan gaan ze snel stuk. om dat te voorkomen heb ik de vernevelaar op een vlotter in een flinke bak water.

        Daarintegen, als je garantie hebt, meteen reclameren

        grtz

        Comment


          #5
          Re: Conrad - klachten

          Ze komen er overmorgen terug om, en normaal gezien gaan ze mij dan een nieuwe zenden.

          (Aangezien er niemand nog verdere klachten heeft mag deze op slot, of verwijderd worden.)
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          Bezig...
          X