Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Head/smartshop in Antwerpen??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Head/smartshop in Antwerpen??

    Korting op 420shop
    Ik vraag me af of jullie een head/smartshop in Antwerpen weten zijn?
    Ik vraag dit omdat ik graag een cadeau (bong-achtig iets) aan ne kameraad wil geven voor zijn verjaardag.

    De andere reden is dat ik kan zien in de shop of ze iets mooi hebben en kan ik het eens vastnemen om te zien of het wel degelijke kwaliteit is. Want ik vertrouw de Post niet echt in Belziek, ik denk dat sommige onder jullie mij wel begrijpen (spullen die kapot of nooit aankomen).

    Ik bedank jullie al op voorhand.
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    #2
    Re: Head/smartshop in Antwerpen??

    No bloody idea mate, ben ni zo thuis in die stad
    In gent is er allesinds een mooi winkeltje dat ik weet zijn, het is natuurlijk afhankelijk hoe ver je je kan verplaatsen

    Comment


      #3
      Re: Head/smartshop in Antwerpen??

      Mijn verplaatsing hangt af van het vetrouwbare De Lijn en de NMBS
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment


        #4
        Re: Head/smartshop in Antwerpen??

        Dan kan je er zeker geraken
        Trein naar Gent, tram of bus tot aan de lange munt (die straat waar op het einde dat groot kanon 'de dulle griet' staat)
        In de straat is een zeeman geloof ik, schuin aan de overkant is een steegje, daar is je shop
        Of je moet hier iemand vinden die wat wegwijs is in Aantweirpe :p

        Comment


          #5
          Re: Head/smartshop in Antwerpen??

          in Gent zijn er verschillende winkels waar je deftige bongs kan kopen nog , oftewel in de shanti , dat is tram nemen tot korenmarkt en dan gewoon steegske naar rechts . bij Achmed , daar krijgde van bongs tot weegschalen tot kleurlenzen ._. da is bij de korenmarkt rechtdoor en dan komde op een pleinke me zo een fonteinke en daar rechts is een winkel met allemaal brol , daar is achmed dus!
          ge kunt ook naar the street gaan da is in Straatje Zonder Einde ook ietske voorbij de korenmarkt in die lange straat richting vrijdagsmarkt in een zijstraatje naar rechts.

          Comment


            #6
            Re: Head/smartshop in Antwerpen??

            Gent is inderdaad bereikbaar maar dan moet ik eens geen les hebben en mijn vriend verjaart den 8ste december denk ik (ff Facebook checke want ben nie zeker)
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #7
              Re: Head/smartshop in Antwerpen??

              In de Jezusstraat 10 in Antwerpen zou er ook een Shanti moeten zijn , in zowel shanti gent als aalst verkopen ze bongs, dus ik zou het daar eerst eens proberen btw, en sowieso kan da toch nie da in zo een grote stad als antwerpen geen winkels zijn waar ze bongs verkopen. Wie zoekt die vindt!
              grtz

              Comment


                #8
                Re: Head/smartshop in Antwerpen??

                Ok hartelijk bedankt zal een van dees is gaan zien of dat ze er verkopen
                Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                Comment


                  #9
                  Re: Head/smartshop in Antwerpen??

                  in de shantie bazaar vind je normaal je ding wel waterpijpen, bongs, weegschaaltjes,...
                  Maar buiten de Shanty bazaar weet ik er ook geen zijn in a'pen.
                  mvg Gilles

                  Comment

                  Bezig...
                  X