Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom zijn er zoveel verschillende foto's van één soort wiet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waarom zijn er zoveel verschillende foto's van één soort wiet?

Korting op 420shop
    Misschien een rare vraag voor kenners maar als ik b.v. amnesia haze zoek in google http://images.google.nl/images?um=1&...l=&oq=&start=0
    krijg ik zoveel verschillende foto's dat je toch niet meer weet wie de echte heeft. Hoe kan het toch dat er zoveel verschillen zijn in 1 soort en hoe kunnen coffeeshops dat dan verhandelen als het steeds anders is?

Re: Waarom zijn er zoveel verschillende foto's van één soort wiet?

hahaha, hangt af van je voeding enzo
    het zijn allemaal amneziatjes hoor..

Comment

amnesia hazeis een kruizing geen soort haze is wel een soort.omdat haze een erg lange bloeityd heeft wordt er veel mee gekloot omdat naar beneden te brengen.ik wil ook wel een haze die in 9 weken klaar is

Comment

Ik denk ook dat het veel met soort voeding temaken heeft en welke topboost geef je een bio of iets synthetisch

Comment

De echte Amnesia is van Hy- Pro, en ze is een haze soort. nevil's haze was de pappa, veel amnesia die je tegenkomt in de shops is silverhaze.

Comment

er is maar 1 echte amnesia die is van hypro, de rest is allemaal weer neefjes nichtjes en alles. en zo gaat het spelletje weer verder door elkaar door te blijven kruisen, maar hypro amnesia is toch nog altijd de nummer 1

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X