Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Lights

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • anne peter
    replied
    Re: Northern Lights

    op royalqueenseeds.nl stond dat ze in september al klaar zijn. maar daar is niks van waar! reken maar eind oktober begin november...
    En dan bedoel ik voor de buiten teelt waar deze plant ook zeer geschikt voor is...

    Leave a comment:


  • Homegrown
    replied
    Re: Northern Lights

    Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
    heb ze ook een keer de laatste 2 dagen verwaarloosddoe ik nooit meer alle bladeren hingen en de 65 literkuip stond goed droog.is kut knippen dan met een tumbletrimmer
    Ik had anders verwacht dat jij met een cannacutter zou knippen

    Leave a comment:


  • tumble trimmert
    replied
    Re: Northern Lights

    heb ze ook een keer de laatste 2 dagen verwaarloosddoe ik nooit meer alle bladeren hingen en de 65 literkuip stond goed droog.is kut knippen dan met een tumbletrimmer

    Leave a comment:


  • Paffy
    replied

    Leave a comment:


  • misto
    replied
    Re: Northern Lights

    Last edited by misto; 2 July 2012, 17:37.

    Leave a comment:


  • tumble trimmert
    replied
    Re: Northern Lights

    paffy de volgende keer je planten wel water geven.ook op het eindwel vette hoofdtoppen

    Leave a comment:


  • Paffy
    replied
    Re: Northern Lights

    IMG_1114.jpgDit waren mijn NL's jammer dat ze op zijn, zal wel nog een keer gekweekt worden

    Leave a comment:


  • DarkSide
    replied
    Re: Northern Lights

    heb ik een tijdje geleden is gerookt van een coffeeshop in tilburg (rif) iets verder als de toermalijn (had daar 5gr new york diesel gekocht)
    dan in rif 3gr nl

    lekker soortje, goeie high maar zoals reeds hierbovenvermeld
    niets speciaals, beetje zoals santa maria
    de knoppen zien der lekkerder uit als da ze zijn

    Leave a comment:


  • LegalizeIt
    replied
    Re: Northern Lights

    wat en super wiet

    echt mijn favoriet op dit moment..lekker om te roke en super effect

    peace

    Leave a comment:


  • Barre
    replied
    Re: Northern Lights

    northen lights zijn verwarende genetics. als ik me niet vergis ooit gekruist met skunk 1 en haze om zaden in nederland te kunnen produceren. Daarna zijn er heel wat seedbanks hun eigen northen lights genetics gaan produceren. Er zijn dus best heel wat verschillende NL subsoorten(met NL 1, NL2, NL5 en NL9 als meest voorkomende).

    het kan dus best handig zijn te vermelden van welke zaadbank de NL waar je het over hebt afkomstig is

    zelf het ik er een tijdje geleden mogen oogsten van RoyalQueenSeeds en deze waren best te pruimen van smaak. Hier moet ergens een kruising gebeurt zijn met WW of dergelijke, er steekt namelijk een lemoen/citrus/dennebos smaak de kop op naast de normale NL smaak. het gaf me de typische indica stoned en kwam behoorlijk rustig aan.

    is best een grote plant geworden ook ivm de ICE en pure AK die op hetzelfde moment had staan.

    Leave a comment:


  • hallelujah
    replied
    Re: Northern Lights

    Zodra mn Northerlight klaar is neem ik ook een foto om hier bij te plaatsen
    Khoop dat de mijne ook zo'n dikke top krijgt..

    Grtz Halleluja

    Leave a comment:


  • topsy
    replied
    Re: Northern Lights

    Heb lange tijd dealer gehad die enkel NL verkocht.
    Goed soortje, maar niet echt speciaal. Zoete-zure smaak als ik mij niet vergis (is ook weer lang geleden).
    Ik was het na een tijdje wel serieus beu.
    Maar idd zit in veel soorten verwerkt, o.a. ook in Super Silver Haze
    peace

    Leave a comment:


  • Smokey
    heeft een topic gestart Northern Lights

    Northern Lights

    NORTHERN LIGHTS is zeer geschikt voor de binnen teelt.Bijna alle soortjes in Nederland hebben wel NORTHERN LIGHTS genen in zich.De compacte toppen groeien dicht op elkaar,een goede opbrengst,lekker te roken en een redelijk thc gehalte maken dit bij elkaar de ideale plant voor de binnen kweker.Het eindprodukt heeft een volle body en een neutrale geur.

    * Plant type: Best suitable for indoor growing.
    * Plant height: Short- Mostly Indica
    * Stoned or high?: Stoned- Indica Body Buzz
    * THC level: Strong 15-20%
    * Flowering Weeks: 8/9
    * Yield (Sea of Green on one m2) : 500
    * Harvest Month: 9
    * Grow difficulty: Moderate




    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace
Bezig...
X