Sour moonrocks, thc 59%!!
Collapse
X
-
Denk dat je gewoon nokkie gaat. Weet nog mijn eerste kennismaken met wiet. 10gram gruis van white widow met melk. Ik 3uur lang zitten staren naar een witte muur voordat ik in slaap viel. Ik vond het spul met weinig thc en veel smaak leuker. (Blow ni meer) -
Snap ik het?
Zeker, kan zelf wel genieten van af een toe een keertje flink "diep" gaan met high worden, door een dikke THC bom tot je te nemen, maar dagelijks van die dingen roken lijkt me niks... Dan gaat 't ook snel anders (als in, minder sterk) voelen
Daarnaast zijn die dingen ruk om in je grinder te stoppen, ik heb liever een normale dikke top die ik makkelijk kan grinden, en die dan gegrind met kief en BHO mengen voor ik het in een joint of m'n bong stop
Zelfde effect, misschien nog wel beter omdat het beter brand, en minder gedoe met klein maken
Maar zoals al eerder, 't is niet iets wat je aan kinderen wil meegeven als voorbeeld. Maar daar kan je me beter de bek niet over open trekken, want daar heb ik nog wel meer over te zeggen... -
's ochtends oogsten net als aardbeien dus?
Voor een betere smaak
Geinig, da's nieuw voor mij, maar geloof ik direct -
het is zeker iets waar we de jeugd van af moeten houden -
een keertje met 4/20 gedaan, al m'n kief ging in rook in de lucht op nog voor ik 't naar binnen kon hijsen, doe ik dus ook nooit meer.... -
ik had daar zaadjes van uit de jaren '80, via een maat van, maar die heb ik helaas verpest.. Hij had er zelf wel nog een paar en ging een gok wagen ooit een keer, zal eens vragen of die dat al gedaan heeft -
Moon rocks zijn dikke toppen van een sterk soortje in BHO gerold en daar Kief overheen gespronkeld, is dus inderdaad zwakker dan een concentraat, en super k*t om in je grinder te stoppen -
Wel als je tolerantie hoog ligt, dan kan dat keileuk zijn
-
Niet? Lijkt me wel eens leuk om te proberenhttps://www.wikileaf.com/strain/sour-moonrocks/
Snap het nut niet echt. Waarom zou je zoveel THC tot je nemen. Is toch helemaal niet leuk?
Leave a comment:
-
Ja weet ik flip, het maakt mij duidelijk dat ik dingen wat genuanceerder moet uitleggen of eerst wat beter onderzoek moet doen! -
Yep, rook sowieso geen tabak. Met concentraat kan je ook rustig chillen hoor.
Ik maak er e-liquid van met wax liquidizer. Dus lekker languit in de tuin een beetje e-blowen... heerlijk.
Voordeel hiervan is dat je zelf kan bepalen hoe geconcentreerd je het maakt.
Ik doe zelf één gram concentraat op 2ml wax liquidizer. Dan lig ik na 8 trekjes k.o. dus als je van lekker dampen houd zou ik 4ml aanraden per gram concentraat.Leave a comment:
-
Oh gaaf man. Ik dat altijd dat we de toppen curen voor de suikers. Maar de smaak dus vooral in de THC. Weer wat geleerd. -
fitnessfreakK2 Ook zonder tabak ?
Concentraat is ook prima te doen, ik ben zelf liever wat langer bezig, relax beetje hangen, puur sativajointje..lekker hoor.
Ik heb eens gelezen dat er zo'n 25% terpenen in trichomen zitten.
Het plantmateriaal, de top zelf, zitten natuurlijk ook terpenen in.
Maar die dingen zijn zo veranderlijk. Als je bijv. eind van de lichtperiode zou oogsten heb je al een bult minder terpenen dan dat je aan het begin van de lichtperiode zou oogsten.
De droogtijd is ook van invloed, de leeftijd, temperatuur, bewaarmethode etc.
Kort gezegd, de theorie is leuk, maar de praktijk is zo veranderlijk als het weer.
Maar hiermee begeef ik me op glad ijs, er zijn leden op JD die hier veel meer vanaf weten.
Ik heb alleen een zwemdiploma enzo ..
Verder ben ik het wel met Flip eens, maar wij zijn waarschijnlijk ook van een eerdere generatie.
Been there, done that...Niet doen kinderen. (daisnaid)
Leave a comment:
-
En daar komt het vergelijk met alcohol weer.
Een middel afkraken is niet vanzelfsprekend positief voor het andere.

Leave a comment: