Hulp keuze zaden

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• General
    replied
    Re: Hulp keuze zaden

Oorspronkelijk geplaatst door Arie123321
    YEAY ze zijn binnen

- 5x Royal haze automatic
    - 3x Royal bluematic
    - 5x Jack herer automatic
    En de gratis:
    - 5x Royal AK Automatic

Nog nog hopen op een mooie stealth guarilla jaar
    Mooie soortjes. Althans toch in hun reguliere versie. Ga dit zeker volgen. Benieuwd wat de auto versies gaan doen...

mobile message

Leave a comment:

• Arie123321
    replied

YEAY ze zijn binnen

- 5x Royal haze automatic
    - 3x Royal bluematic
    - 5x Jack herer automatic
    En de gratis:
    - 5x Royal AK Automatic

Nog nog hopen op een mooie stealth guarilla jaar

Leave a comment:

• TheWolf
    replied

Zou ik echt Vanilla Kush nemen van Barneys, ideaal om te chillen en niks te doen.

Leave a comment:

• psychedelic1988
    replied

als het goed is krijg je de extra zaden van het gene wat je besteld althans zijn mijn ervaringen
    Op zich goede zaden van de 18 zaden waren er 2 niet ontkiemd bij mij netjes contact opgenomen en kreeg zonder sleur gelijk nieuwe.

goede service hebben ze sowieso

Leave a comment:

• Arie123321
    replied

Nee bij royal queen seeds zelf. Bij 420 hadde ze jack herer niet helaas en toen was ik daar aan het kijken op royal queen seeds met bestellen qua bezorgkosten en toen kreeg ik een mailtje "je hebt je bestelling niet afgemaakt als je hem alsnog afmaakt krijg je 10% korting" dus die korting + 5 extra (i hope auto) zaadjes trokken me over de streep.

Leave a comment:

• General
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door Arie123321
    Ik hoop wel dat de extra zaadjes ook autoflowers zijn anders worden die weer zon ramp zoals mn aller eerste kweek maar daar kom ik morgen achter
    Besteld bij wietzaadjes nl? Dan zijn het regular fem. WW zaadjes...

mobile message

Leave a comment:

• Arie123321
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door royalqueenseeds
    Super keuze!
    Ik hoop wel dat de extra zaadjes ook autoflowers zijn anders worden die weer zon ramp zoals mn aller eerste kweek maar daar kom ik morgen achter
    Last edited by Arie123321; 4 February 2013, 18:31.

Leave a comment:

• angel777
    replied

ja zou ik ook zeggen

Leave a comment:

• royalqueenseeds
    replied

Super keuze!

Leave a comment:

• Arie123321
    replied

Hmmm na een lastige zoektoch denk ik dat ik morgen de volgende zaden ga bestellen (auto fem) van royal queen seeds:
    - Royal haze automatic
    - Royal bluematic
    - Jack herer automatic

Nog opmerkingen over de keuze mensen?

Leave a comment:

• angel777
    replied

iedereen zal aanbevelen wat ie zelf het lekkerste vind
    maar gezien smaken nu eenmaal verschillen........

Leave a comment:

• FlintStoned
    replied

Independent, standardized information about World of Seeds Bank cannabis-strain Afgan Kush Ryder! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

CBG is niet psychoactief maar slaapverwekkend Het verlaagt ook de oogboldruk, (glaucoma)
    CBC is zelf ook niet psychoactief. Het remt het effect van THC en werkt verdoven (pijn)
    THCV geeft vooral een erg celebraal High en wekt de eetlust.
    CBD is niet psychoactief en werkt spier ontspannen.
    CBN is licht psychoactief en beinvloed het effect van THC, het maakt dit meer stonder. CBN is een afbraakproduct van thc de concentratie stijgt dus t.o.v. de thc als deze langer cured.

Leave a comment:

• LR2
    replied

dan ga je voor een auto silver haze, of een kruising die je normaal ook K-O krijgt. Black domina AF, Jack herrer AF, etc. Zijn genoeg soorten om uit te kiezen, de meeste komen qua effect redelijk overeen met de 'normale' photosensitieve-plant.
    Je zegt het zelf al:
    uiteindelijk weet je meestal toch niet wat voor effect het geeft
    Dus ik weet niet of wij jou hier meer mee kunnen helpen dan jijzelf Ikzelf ben ook al een paar jaar op zoek naar een perfect soortje. Maar het zoeken bevalt me zo goed dat ik 't niet erg vind om nog een paar jaar zo door te gaan hehehe

Leave a comment:

• Arie123321
    replied

Ah oke.
    Ja ik weer dat die 20g per plant opleveren had ik ook zo ongeveer afgelopen jaar
    Maar ik heb ondertussen al paar 100 paginas aan autoflowers bekeken (dit jaar) en vorig jaar nog veel meer maar ik vroeg me af welke aan te bevelen zijn bijvoorbeeld de bubblelicious autoflower van nirvana zal ik is bekijken. Want ik ben op zoek naar autoflowers met een flinke inpakt maar overal staan thc cbd percentages enal marja uiteindelijk weet je meestal toch niet wat voor effect het geeft

Leave a comment:

• angel777
    replied

gefeminiseerd zaad bevat altijd 'n kleine herma factor.
    die gevonden zaadjes gewoon weggooien zodat je daar geen kans op herma mee gaat krijgen.

zoals al word gezegd kijk eens aan wat JOUW aanspreekt.
    ieder heeft zo z'n voorkeur.

LET OP: egaal wat er bij de info vermeld staat aan opbrengsten, 'n autoflower buiten levert gemiddeld 20 gram per plantje op.
    dus staar je niet blind als er beschreven staat ; opbrengst per plant 50-100 gram!!!

Leave a comment:

Bezig...