Beste
Eerst en vooral happy 2018 en succesvol kweekjaar
Mijn eerste kweekje met photosynthese fem dames is inmiddels 7 weken ver
Ik heb bij 4de node getopt en de dames staan nu 2 weken op 12/12 en eerste pruikjes worden zichtbaar
Ik kweek op aarde en HPS 600 watt en dimbare evsa
Alles verloopt prima tot hiertoe De dames 40 à 50 cm en de groei zo goed als gestopt
Maar nu was mijn vraag of ik de nieuwe kleine scheuten nog mag dieven en hoever en tot welke node
Vorige kweek waren AF's en ik had mooie hoofdtoppen en de daaronderliggende toppen vielen ook nog mee
maar veel klein grut zonder echte toppen en veel knipwerk achteraf
Mag ik alle klein grut nog dieven en enkel de bovenste grote scheuten laten staan? Wel geen bladeren verwijderen natuurlijk juist de kleine nieuwe scheuten
Dank bij voorbaat voor jullie mening en ervaring
grtjes Danny De Vito
Eerst en vooral happy 2018 en succesvol kweekjaar
Mijn eerste kweekje met photosynthese fem dames is inmiddels 7 weken ver
Ik heb bij 4de node getopt en de dames staan nu 2 weken op 12/12 en eerste pruikjes worden zichtbaar
Ik kweek op aarde en HPS 600 watt en dimbare evsa
Alles verloopt prima tot hiertoe De dames 40 à 50 cm en de groei zo goed als gestopt
Maar nu was mijn vraag of ik de nieuwe kleine scheuten nog mag dieven en hoever en tot welke node
Vorige kweek waren AF's en ik had mooie hoofdtoppen en de daaronderliggende toppen vielen ook nog mee
maar veel klein grut zonder echte toppen en veel knipwerk achteraf
Mag ik alle klein grut nog dieven en enkel de bovenste grote scheuten laten staan? Wel geen bladeren verwijderen natuurlijk juist de kleine nieuwe scheuten
Dank bij voorbaat voor jullie mening en ervaring
grtjes Danny De Vito