Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroege bloeiers ervaringen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vroege bloeiers ervaringen

    Korting op 420shop
    Ik had graag ervaringen gehoord ivm vroege bloeiers. Ik zoek tegen volgend jaar een soort die wat vroeger klaar is.
    Dit jaar heb ik een vergeten Holland's Hope zaadje tot een grote, mooie plant doen uitgroeien, maar ze is nog niet klaar. Ik denk dat ik zelfs nog meer dan een week moet wachten voor ik ga oogsten.
    De enige ervaringen met niet-autoflower soorten die ik heb zijn verschillende Skunk soorten, Big Bang en HH.
    Big Bang vond ik toch niet zo toprot-bestendig. Met de Skunk heb ik nooit echt een goede oogst gehad en nu met de HH ziet het er wel goed uit.
    Aangezien het in de tuin nooit echt donker is, komt de bloei ook wat trager op gang dan ideaal gezien. Deze week ziet er het nog niet naar uit dat er nachtvorst komt, maar de meeste jaren komt het hier en daar al voor in oktober.
    Daarom ben ik op zoek naar een gezonde, resistente soort die vroeg klaar is. Daarnaast zet ik autoflowers zodat ik al in augustus oogst heb, dit jaar hadden die wel last van meeldauw en toprot, maar het weer was dan ook rotslecht.

    #2
    Re: Vroege bloeiers ervaringen



    De smaak is intens aardachtig kastanje met een zoete muskusgeur. De L.S.D. geeft je een euforische, bijna psychedelische ervaring. Het is een super trippy en overdonderende stone, een Barney’s Farm specialiteit.
    Type: Indica Dominant
    Genetica: Skunk #1 X Mazar

    Grootte: 50 - 60 cm (binnen)
    Bloeitijd: Tot 65 dagen (binnen)
    Oogst: Medio september (buiten)
    THC: 24%
    CBD: 1.3%
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Vroege bloeiers ervaringen

      Die datum waarop je kan oogsten, welke bij de zaden beschreven staan, komen naar mijn mening nauwelijks overeen met de echte oogstdatum buiten
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Vroege bloeiers ervaringen

        sorry als het niet klopt ik heb het van de site waar ik ze besteld heb.
        er staat inderdaad 65 dagen = 9 weken

        zou idd beetje lullig zijn als je er pas in september achter komt.
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Vroege bloeiers ervaringen

          Mijn ervaringen (ik heb ze zelf staan gehad btw) diverse Denen en uiteraard de Red Escape van dit jaar.

          Comment


            #6
            Re: Vroege bloeiers ervaringen

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Die datum waarop je kan oogsten, welke bij de zaden beschreven staan, komen naar mijn mening nauwelijks overeen met de echte oogstdatum buiten
            Dat is dus de reden dat ik echt op zoek ben naar buitenervaringen.

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Mijn ervaringen (ik heb ze zelf staan gehad btw) diverse Denen en uiteraard de Red Escape van dit jaar.
            Aan jou dan de vraag, waar vind ik die zaden, liefst in de benelux?

            Comment


              #7
              Re: Vroege bloeiers ervaringen

              Goede Deense zaden vind je buiten de Benelux; bijvoorbeeld zenseeds.dk of cannaseeds.dk , andere persoonlijke connecties of je ruilt zaden.
              Red Escape "is not available by now as far as I know.."
              (maar wie weet binnenkort????)

              Comment


                #8
                Re: Vroege bloeiers ervaringen

                @ Vale- Heb jij ervaring met cannaseeds.dk? Ik heb vd week toevallig op hun site gekeken en zag der goed uit namelijk.

                Comment


                  #9
                  Re: Vroege bloeiers ervaringen

                  Nee, persoonlijk niet, mijn voorraad zaden behoeft geen aanvulling, maar ken wel mensen die er goede ervaringen mee hebben.
                  Enkele breeders ken ik wel van buitenlandse fora en een enkeling van persoonlijk ruilen, dus denk dat het snor zit

                  Comment


                    #10
                    Re: Vroege bloeiers ervaringen

                    Altijd baas boven baas Vale.
                    @ solar wat ik zo gelezen heb zou je de indica soort op moeten gaan, deze zouden eerder klaar moeten zijn met bloeien dan de sativa soorten.(maar ja ik ben blontd he......)

                    Comment


                      #11
                      Re: Vroege bloeiers ervaringen

                      Een mix indica/sativa kun je ook wel nemen, die zijn ook nog vroeg klaar t.o.v. de inheemse soorten.
                      Ben uitgekocht qua zaden, maar de variatie wordt nog steeds opgebouwd door bijzondere soorten te ruilen, dus gaar maar steeds door....

                      Comment


                        #12
                        Re: Vroege bloeiers ervaringen

                        Ik heb zelf geen ervaring met deense soortjes, maar lees wel goede kweekverslagen erover.
                        Paar weken terug zelf maar eens zaden besteld bij: http://froebanken.dcfonline.dk/
                        Heb daar Henkes Lolland en Royal dane x Typhoon gekocht.
                        Niet duur, 50 deense kronen voor 10 zaden = €6,72
                        je betaald wel 6 euro verzendkosten, ik kreeg ze mooi in een envelop met bubbeltjesfolie thuis gestuurd.
                        Ik had ze maandag besteld, vrijdag in huis.
                        Tot nu toe ben ik nog tevreden

                        ohjah en ik kreeg er ook nog 3 freebie Masterlow zaadjes bij.
                        Last edited by Smiths; 7 November 2011, 19:39.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vroege bloeiers ervaringen

                          Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                          Mijn ervaringen (ik heb ze zelf staan gehad btw) diverse Denen en uiteraard de Red Escape van dit jaar.
                          Red escape zag ik staan op www.growshopmarktplaats.nl

                          Is er iemand die mij een linkje kan sturen naar een kweek verslag naar de red escape. Ben erg nieuwsgierig naar deze strain. En hoe zit het met de genetica ?

                          Groeten
                          Last edited by tjapado; 16 December 2011, 20:45.
                          Eigen gekweekte zaden






                          Comment


                            #14
                            Re: Vroege bloeiers ervaringen

                            Red Escape staat in mijn verslag van dit jaar.... de genetica en de rest.

                            Comment


                              #15
                              Re: Vroege bloeiers ervaringen

                              Zal even een kijkje nemen.

                              Groeten
                              Eigen gekweekte zaden






                              Comment

                              Bezig...
                              X