Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik heb al een paar keer een plant gekweekt met een vriend in een grote kast met een 600W HPS.
    Spijtig genoeg worden die nogal groot en moet je een vrij grote kast hebben..

    Nu heb ik dus gekozen om een dieselryder te testen.
    Ik heb al een kast, maar de verlichting,afzuiging,.... nog niet.
    Dus heb ik beslist om mijn plantje eens gewoon aan het raam te zetten om eens te kijken of dat goed gaat.
    (Ik heb al reacties gevonden op dit forum dat het niet al te best zou zijn,blablabla..)

    nu, heel stom van me, ik heb de foto's van de groei niet meer, enkel de foto's van de laatste 2/3 weken bloei. (maar iedereen weet wel hoe een lowryder eruit ziet in de groei, toch?)
    Plantje staat dus gewoon aan mijn raam, geen lampen gebruikt. (Dit heb ik gebruikt: potgrond, 4L pot, PK1314, Water, de zon)

    foto's:
    Hier staat ze 1 weekje in bloei, knopjes komen al goed en veel witte haren (ik ben een leek dus ik ken de benamingen niet :p )
    20120507_104956.jpg20120507_105017.jpg20120507_105028.jpg
    Last edited by blowme; 23 May 2012, 07:18.

    #2
    Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

    Een weekje later had ik al dit resultaat, let wel, er was de laatste weken veel zon dus dat zal wel een pak helpen bij de bloei..

    foto's van de knoppen:
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

      Dit is weer enkele dagen later, klein verschil. Maar ze worden groot en rieken al behoorlijk goed
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

        Deze foto heb ik gisteren gemaakt.
        Knoppen zijn al vrij dik en rieken hard, ik denk nog 1-2 weken tot ik kan oogsten.
        Ik was ook nog vergeten te vermelden dat ik 1x getopt heb, daarom dat ze dus meerdere hoofdtoppen heeft. Ze is wel wat groter geworden dan ik verwacht had, als ik ze in een kast zet wil ik ze liefst wat kleiner houden.

        edit: Ik merk dat die foto eigenlijk niets laat zien, ik zal close-ups maken zodat jullie er ook wat aan hebben..
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

          Zoals belooft: enkele close-ups.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

            Tips en commentaar zijn steeds welkom.
            Ik ben een beginner en ik weet dat de plant niet 100% is, ben toch blij met het voorlopige resultaat.
            De volgende komt wel in een kast met deftige verlichting, dan ga ik echt voor kwantiteit

            Comment


              #7
              Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

              He blowme,

              mooie plantjes zijn het geworden.ondertussen al kunnen oogsten ben benieuwd wat je ervan af hebt gehaald??? ikzelf ben ook een nieuweling w.b.t het zelf kweken. en heb net wat zaadjes gekocht voor een eerste poging. ik heb de Auto Skunk Mass autoflower van advanced seeds gehaald. die ideaal voor een beginner zou moeten zijn aangezien ik er weinig tot geen verstand van heb laat staan ruimte voor een kweekkast wil ik ze dus ook in de vensterbank zetten of eventueel buiten maar ben dan bang dat ze gejat worden in deze zeer nette buurt. en ook omdat ik nogal laat begin weet ik niet zeker of ik er nog wel verstandig aan doe om ze buiten te zetten. ook al zeggen ze dat ik die planten in september/oktober nog zou kunnen oogsten.

              maar om tot mijn vraag te komen. hoe is het jou bevallen qua snelheid en oogst van de planten in de vensterbank?? ik heb 3 zaadjes waarvan ik hoop dat ze alledrie goed ontkiemen en groeien. en als ik er voor eigen gebruik 40-50 gram in totaal kan afhalen ben ik al gelukkig. dus graag zou ik willen weten hoe jij het hebt aangepakt nog extra voeding gebruikt etc.

              hoor het graag van je alvast bedankt en als andere nog tips hebben hoor ik het ook graag.

              Comment


                #8
                Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

                Topic is 2 maanden geleden gestart, en blowme is sindsdien ook niet meer online geweest.
                Misschien kun je beter zelf een topic starten apprentice, heb je meer kans
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Autoflower Dieselryder, op de vensterbank

                  Bedankt QnQ. ben nieuw op het forum had het nog niet gezien bedankt. voor de tip ik zal ff een topic starten.

                  Comment

                  Bezig...
                  X