Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420shop.nl

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 420shop.nl

    420shop is wegens vakantie van 20 juni tm 26 juni gesloten. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst zullen worden geleverd vanaf maandag 29 juni.
    Alle bestellingen die geplaatst worden in deze periode krijgen een extra verrassing welke automatisch wordt toegevoegd aan de winkelwagen.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post

    Tot nu toe de volgende aanmeldingen:
    - Bossman
    - Ganjax
    - de oerhippie
    - Hypnotized
    - xslt66x
    - Gdog
    - Stemma
    - Tsjonko
    - Wunkie
    - Ghandimeister
    Last edited by Jointjedraaien; 18 June 2015, 17:39.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      Re: 420shop.nl

      Ik heb me via Hotmail aangemeld voor de nieuwsbrief en deze is geconfirmeerd.
      Ik ben een nieuwe gebruiker maar daarom niet minder enthousiast om actief lid te zijn van deze community!

      Greetz

      Ghandimeister

      Comment


        Re: 420shop.nl

        10
        Ben eens benieuwd
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

        Comment


          Re: 420shop.nl

          Oorspronkelijk geplaatst door Ghandimeister View Post
          Ik heb me via Hotmail aangemeld voor de nieuwsbrief en deze is geconfirmeerd.
          Ik ben een nieuwe gebruiker maar daarom niet minder enthousiast om actief lid te zijn van deze community!

          Greetz

          Ghandimeister
          Je eerste post en dan in dit topic met als mededeling dat je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief, dus lid worden voor een doos aanstekers

          Comment


            Re: 420shop.nl

            Ow, ja, dat komt natuurlijk helemaal fout over!
            Mijn eerste post was inderdaad in dit topic maar dit is niet het enige topic waar ik op zit, enkel het eerste waarin ik postte.
            Ik heb ervoor (en erna) al veel threads afgeschuimd en ben dat van plan om nog te doen!

            Greetz

            Ghandimeister

            Comment


              Re: 420shop.nl

              Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
              (voor de statistieken )
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: 420shop.nl

                Ik zal een winnaar trekken door middel van deze website: http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/

                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post

                Tot nu toe de volgende aanmeldingen:
                - Bossman
                - Ganjax
                - de oerhippie
                - Hypnotized
                - xslt66x
                - Gdog
                - Stemma
                - Tsjonko
                - Wunkie
                - Ghandimeister
                And the winner is:


                winnaar.jpg

                Stuur me een PM dan komt de doos aanstekers jou kant op!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
                (voor de statistieken )
                Dat is vreemd als je de email al hebt aangevinkt als gewenst. Het toevoegen aan contact personen zou nog kunnen helpen.

                Aangezien het probleem nog niet is verholpen wil ik nog wel een doos aanstekers + extra's verloten.
                Ook leden die al hebben meegespeeld kunnen nog een keer mee doen (wel met een ander @hotmail of @outlook of @live adres).

                Wil je mee doen? Doe dan het volgende:

                Wilt u de emails van contact@420shop.nl als "Gewenst" Markeren. En optioneel is toevoegen aan contact personen.

                Onder de eerste 10 leden die zich inschrijven voor de nieuwsbrief (MET EEN @HOTMAIL, @LIVE of @outlook ACCOUNT), en deze uit de spam folder halen door als gewenst te markeren, verloot ik het volgende:
                Een doos aanstekers + extra's en special memberschips.

                Ben je ingeschreven laat je reactie hier achter en beantwoord de email met daarin je JD username en vermeld of de email in je spam folder is beland of juist niet.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  Re: 420shop.nl

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                  Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
                  (voor de statistieken )

                  Was dat de nieuwsbrief ?
                  Indien de nieuwsbrief die heb ik in het geheel niet gehad, ni in gewone box ook niet in spam box.

                  Comment


                    Re: 420shop.nl

                    Nee er is geen nieuwsbrief verzonden. Het gaat over alle emails die verzonden worden naar email adressen van microsoft (@hotmail, @live @outlook).
                    Je kan het testen door je aan te melden voor de nieuwsbrief Als de inschrijvings email in je Spam folder beland even markeren als gewenst en de afzender eventueel toevoegen aan je contact personen.

                    Zodra dit probleem is verholpen zal ik een nieuwsbrief sturen met daarin een leuke actie.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      Re: 420shop.nl

                      Is in orde gemaakt
                      -

                      Comment


                        Re: 420shop.nl

                        Ik heb mij ingeschreven voor de nieuwsbrief en het kwam inneens in mijn " gewenste" folder..meer hoef ik dan niet doen?

                        Comment


                          Re: 420shop.nl

                          Dat is mooi, was het een hotmail account of live of outlook?

                          Lees even mijn vorige bericht goed Door: #112
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            Re: 420shop.nl

                            Jointjedraaien,bedankt voor de aanstekers ! Heb een PM gestuurd.
                            - Fast Bud
                            - Royal Dwarf Auto
                            - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                            Comment


                              Re: 420shop.nl

                              Aanstekers

                              Congratz bossman

                              Comment


                                Re: 420shop.nl

                                Nou, niet zo sarcastisch doen hoor. Hij die het kleine niet eert....



                                Ik heb ook een keer een zakje aanstekers gekregen.

                                Die dingen verdwijnen natuurlijk overal en nergens.


                                Nou, ik kan je zeggen als je ergens bent en je hebt GEEN aansteker je behoorlijk kut voelt.

                                Vooral als je geen optie heb om er eentje te kopen, en nog meer dan 12uur moet vertoeven op die plek.


                                Als je dan je auto binnenste buiten keert en je vind een 420shop EN een jointjedraaien.nl aansteker...

                                ....dan voel je je even de gelukkigste man op aarde.


                                Dat allemaal dankzij 420shop.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X