420shop.nl

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #106
    Re: 420shop.nl

    420shop is wegens vakantie van 20 juni tm 26 juni gesloten. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst zullen worden geleverd vanaf maandag 29 juni.
    Alle bestellingen die geplaatst worden in deze periode krijgen een extra verrassing welke automatisch wordt toegevoegd aan de winkelwagen.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien

    Tot nu toe de volgende aanmeldingen:
    - Bossman
    - Ganjax
    - de oerhippie
    - Hypnotized
    - xslt66x
    - Gdog
    - Stemma
    - Tsjonko
    - Wunkie
    - Ghandimeister
    Last edited by Jointjedraaien; 18 June 2015, 17:39.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Ghandimeister
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jun 2015
      • 2

      #107
      Re: 420shop.nl

      Ik heb me via Hotmail aangemeld voor de nieuwsbrief en deze is geconfirmeerd.
      Ik ben een nieuwe gebruiker maar daarom niet minder enthousiast om actief lid te zijn van deze community!

      Greetz

      Ghandimeister

      Comment

      • Bossman
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 433

        #108
        Re: 420shop.nl

        10
        Ben eens benieuwd
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #109
          Re: 420shop.nl

          Oorspronkelijk geplaatst door Ghandimeister
          Ik heb me via Hotmail aangemeld voor de nieuwsbrief en deze is geconfirmeerd.
          Ik ben een nieuwe gebruiker maar daarom niet minder enthousiast om actief lid te zijn van deze community!

          Greetz

          Ghandimeister
          Je eerste post en dan in dit topic met als mededeling dat je je aangemeld hebt voor de nieuwsbrief, dus lid worden voor een doos aanstekers
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Ghandimeister
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jun 2015
            • 2

            #110
            Re: 420shop.nl

            Ow, ja, dat komt natuurlijk helemaal fout over!
            Mijn eerste post was inderdaad in dit topic maar dit is niet het enige topic waar ik op zit, enkel het eerste waarin ik postte.
            Ik heb ervoor (en erna) al veel threads afgeschuimd en ben dat van plan om nog te doen!

            Greetz

            Ghandimeister

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #111
              Re: 420shop.nl

              Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
              (voor de statistieken )
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #112
                Re: 420shop.nl

                Ik zal een winnaar trekken door middel van deze website: http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/

                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien

                Tot nu toe de volgende aanmeldingen:
                - Bossman
                - Ganjax
                - de oerhippie
                - Hypnotized
                - xslt66x
                - Gdog
                - Stemma
                - Tsjonko
                - Wunkie
                - Ghandimeister
                And the winner is:


                winnaar.jpg

                Stuur me een PM dan komt de doos aanstekers jou kant op!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
                (voor de statistieken )
                Dat is vreemd als je de email al hebt aangevinkt als gewenst. Het toevoegen aan contact personen zou nog kunnen helpen.

                Aangezien het probleem nog niet is verholpen wil ik nog wel een doos aanstekers + extra's verloten.
                Ook leden die al hebben meegespeeld kunnen nog een keer mee doen (wel met een ander @hotmail of @outlook of @live adres).

                Wil je mee doen? Doe dan het volgende:

                Wilt u de emails van contact@420shop.nl als "Gewenst" Markeren. En optioneel is toevoegen aan contact personen.

                Onder de eerste 10 leden die zich inschrijven voor de nieuwsbrief (MET EEN @HOTMAIL, @LIVE of @outlook ACCOUNT), en deze uit de spam folder halen door als gewenst te markeren, verloot ik het volgende:
                Een doos aanstekers + extra's en special memberschips.

                Ben je ingeschreven laat je reactie hier achter en beantwoord de email met daarin je JD username en vermeld of de email in je spam folder is beland of juist niet.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #113
                  Re: 420shop.nl

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                  Mail van de 420 shop komt nog steeds in de "ongewenst" mail box.
                  (voor de statistieken )

                  Was dat de nieuwsbrief ?
                  Indien de nieuwsbrief die heb ik in het geheel niet gehad, ni in gewone box ook niet in spam box.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #114
                    Re: 420shop.nl

                    Nee er is geen nieuwsbrief verzonden. Het gaat over alle emails die verzonden worden naar email adressen van microsoft (@hotmail, @live @outlook).
                    Je kan het testen door je aan te melden voor de nieuwsbrief Als de inschrijvings email in je Spam folder beland even markeren als gewenst en de afzender eventueel toevoegen aan je contact personen.

                    Zodra dit probleem is verholpen zal ik een nieuwsbrief sturen met daarin een leuke actie.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • Lovis
                      Senior Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2012
                      • 912

                      #115
                      Re: 420shop.nl

                      Is in orde gemaakt
                      - 1m² Tuin

                      Comment

                      • Faraon
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 241

                        #116
                        Re: 420shop.nl

                        Ik heb mij ingeschreven voor de nieuwsbrief en het kwam inneens in mijn " gewenste" folder..meer hoef ik dan niet doen?

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #117
                          Re: 420shop.nl

                          Dat is mooi, was het een hotmail account of live of outlook?

                          Lees even mijn vorige bericht goed Door: #112
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • Bossman
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2014
                            • 433

                            #118
                            Re: 420shop.nl

                            Jointjedraaien,bedankt voor de aanstekers ! Heb een PM gestuurd.
                            - Fast Bud
                            - Royal Dwarf Auto
                            - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #119
                              Re: 420shop.nl

                              Aanstekers

                              Congratz bossman

                              Comment

                              • Faach Viechuur
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2015
                                • 882

                                #120
                                Re: 420shop.nl

                                Nou, niet zo sarcastisch doen hoor. Hij die het kleine niet eert....



                                Ik heb ook een keer een zakje aanstekers gekregen.

                                Die dingen verdwijnen natuurlijk overal en nergens.


                                Nou, ik kan je zeggen als je ergens bent en je hebt GEEN aansteker je behoorlijk kut voelt.

                                Vooral als je geen optie heb om er eentje te kopen, en nog meer dan 12uur moet vertoeven op die plek.


                                Als je dan je auto binnenste buiten keert en je vind een 420shop EN een jointjedraaien.nl aansteker...

                                ....dan voel je je even de gelukkigste man op aarde.


                                Dat allemaal dankzij 420shop.nl

                                Comment

                                Bezig...