Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower vensterbank Firsttimer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower vensterbank Firsttimer

    Korting op 420shop
    He mensen,

    ik ben nieuw op dit forum en ook een nieuweling w.b.t het kweken alles wat ik weet. weet ik van het forum heb en wat van kennissen.

    ik wil dus voor het eerst een autoflower gaan kweken en heb hiervoor voor om mee te beginnen 3 stuks Auto Skunk Mass autoflower Advanced zaden


    Deze heerlijke autoflower van Advanced Seeds is een must! Deze Auto Skunk Mass heeft een lekkere fruitige geur en smaak. Ze heeft een redelijke opbrengst en haar kwaliteit ligt hoog. Ze kan buiten een behoorlijke plant worden tot wel ruim 1,25m. Ze heeft ook een relatief korte bloeitijd. Dit is zeker een aanrader voor de Skunk liefhebbers!

    Afkomst: Critical Mass x Skunk #1

    Soort: ----

    Bloeitijd: 6-7 weken

    Oogstmaand buiten: Oktober

    Opbrengst binnen/buiten: 100 � 300 gram per m2/plant

    Geschatte hoogte binnen: 80-90cm

    Geschatte hoogte buiten: 1-1,5m

    THC: 14%

    Eigenschappen: De Auto Skunk Mass is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek.


    Zoals ik al zei ben ik een beginner. Met niet veel ruimte voor een binnenkweek met een kweekkast en dergelijke. Dus wil ik de planten buiten neerzetten of in het venster. Om ze buiten neer te zetten heb ik wel wat bedenkingen. Omdat er nogal wat gespuis rondloopt hiero.
    Ben ik bang dat ze gejat worden. En ook vanwege het feit dat er altijd (joost mag weten hoe) er veel spinnenweben vormen. Dus dat lijkt me ook niet bevorderlijk. Dus bij mij is de keus gevallen om het te proberen in het vensterbank. Er is altijd veel zon bij mij achter.
    Vooral nu in de zomer schijnt de zon vollop in mijn tuin. En ik heb grote schuiframen die volledig open kunnen. Dus voldoende licht en lucht lijkt mij. Dus graag zou ik wat tips willen hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken om de planten goed te laten slagen. Zoals ik al zei is het een eerste poging. Dus hoef er geen berg weed ervan af te hebben. Als ik er 15 gram per plant vanaf haal ben ik al gelukkig.

    De spullen die ik wil gaan halen na het ontkiemen is het volgende als er nog dingen zijn die er bij moeten of anders moeten hoor ik het graag. voeding ben ik niet zeker van of dit nodig is mocht dit nodig zijn wat moet ik halen.

    3x 10L potten met drainage
    1x zak universeel potgrond
    xx bamboe stokjes voor evt ondersteuning van de plant


    Het is een heel verhaal dat snap ik maar hoop op veel bruikbare tips alvast bedankt allen!!!!!!

    #2
    Re: Autoflower vensterbank Firsttimer

    Achter de vensterbank kweken is mogelijk, heb een aantal vrienden die het doen en daar lukt het aardig bij. Ze gebruiken ook alleen maar water, maar zou ze dan onderhand wel eens planten.
    In spinnenwebben zie ik niet meteen een probleem, hij houdt je plantje namelijk proper ivm andere beestjes.

    De rest vd info ga ik aan anderen laten, ben zelf nog een beginner en wil geen foute tips geven ^^

    Succes met je kweekje!

    Comment


      #3
      Re: Autoflower vensterbank Firsttimer

      Bakken vullen met goede potgrond en naar buiten met die zooi.

      Buiten altijd beter licht dan achter raam, zelfs als t open kan zoals je zegt.
      Zal niet zo'n reus worden dus is wel in n hoekje weg te moffelen denk.

      Suc6 en Smookse

      Comment

      Bezig...
      X