Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik nu herma's?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb ik nu herma's?

    Korting op 420shop
    Helaas geen betere camera maar heb ik nu herma's of......

    IMG-20150604-WA0009.jpgIMG-20150604-WA0010.jpgIMG-20150604-WA0011.jpgIMG-20150604-WA0012.jpgIMG-20150604-WA0013.jpgIMG-20150604-WA0014.jpgIMG-20150604-WA0015.jpgIMG-20150604-WA0016.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG-20150604-WA0017.jpgIMG-20150604-WA0018.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Als nodig kan ik morgen betere foto's nemen
    Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
    Verslag:
    1e n00b binnen kweek...
    Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

    #2
    Re: Heb ik nu herma's?

    Is wat moeilijk te zien, enkel op foto1 lijkt het op een balletje. Als je zeker bent dat het een bal is verwijder deze dan zou ik zeggen.
    Ben vorge week ook een bal tegengekomen op 1 van mn plantjes, deze heb ik direct verwijderd en tot nu toe niets meer gevonden.

    Comment


      #3
      Re: Heb ik nu herma's?

      Zoek 'calyxen' eens op,zal je al veel meer weten,voordat je de thc makers eraf plukt

      Comment


        #4
        Re: Heb ik nu herma's?

        Drogen en oproken die calyxen..alleeejuppaaaaa
        Calyx = uitgebloeide voorbloei.
        Ballen zie je in dit topic.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Heb ik nu herma's?

          ik zie ook geen ballen (gelukkig maar die maken me misselijk).

          maar goed, ik denk dat je in de war bent met de stipules van je blad aanmaak.
          stipule is een soort bladachtig vlies of groeibeginsel wat de calyx beschermd als deze uit komt.

          tevens werkt deze als een soort antenne om het millieu af te tasten alvorens de dame
          haar bloemen weeldig laat uitgroeien (of niet). trek je de stipules er af dan heb je kans
          dat ze op die plek geen tot bijna geen bloem aanmaak zal voortzetten.

          suc 6

          Comment


            #6
            Re: Heb ik nu herma's?

            Mag ik het zeggen,ik vind het enigzins hilarisch soms,dat ze beginnen te kweken,zonder te weten uit welke ondelen de vrouwelijke/mannelijke wietplanten eigenlijk bestaan,bij het minste sprietje,beginnen ze langs alle kanten de planten te beschadigen,door calyxen en stipules af te trekken
            maar ok,ik heb ook al hilarische fouten gemaakt

            Comment


              #7
              Re: Heb ik nu herma's?

              Ik heb ok al lopen zoeken naar die witte haartjes, wat er gebeurt als je die verwijderd uit de oksels.
              Met de gedachte, dan maak ik alle oksels gewoon kaal voor de zekerheid. maar kon daar niks over vinden.
              Maar begrijp nu dus dat ze dan niet meer gaan bloeien. goed om te weten.
              Heb er maar 1 afgetrokken om bij beter licht goed te kunnen bekijken.
              Zal vanavond als ik thuis ben de boel nog eens nader inspecteren met de calyxen info.
              Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
              Verslag:
              1e n00b binnen kweek...
              Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

              Comment


                #8
                Re: Heb ik nu herma's?

                Niet meer bloeien is veel gezegd maar het zal een verschil uit maken,dus best gewoon afblijven en proberen te genieten van je planten

                Comment

                Bezig...
                X