Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

    Update 30-08-2015

    Enkele foto's hoe ze er nu uitzien.

    Green O Matics




    Cheese en Original Skunk




    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    Comment


      #62
      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

      Dikken mooi aan, die knak was een goede zet.

      Comment


        #63
        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Dikken mooi aan, die knak was een goede zet.
        Van de Cheese bedoel je toch flint?

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

        Comment


          #64
          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

          Mooie toppen dwarf!!!!!
          sigpic it is just a flower

          Comment


            #65
            Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

            Update 31-08-2015

            De dames krijgen hun weekelijkse voeding. PH waarde : 6

            6 x Green O Matic

            2ml Micro,Bloom,Grow
            2ml Nirvana
            2ml Big Bud
            2ml Bud Factor X
            2ml Sensizym
            1ml Revive



            1 x Green O Matic

            2ml Micro,Bloom,Grow
            2ml Nirvana
            2ml Overdrive (nieuwkomer)
            2ml Bud Factor X
            2ml Sensizym
            1ml Revive


            Cheese,Original Skunk

            2ml Micro,Bloom,Grow
            2ml Bud Ignitor
            2ml Bud Factor X
            2ml Sensizym
            1ml Revive




            Greetz LittleDwarf

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

            Comment


              #66
              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

              mooie fles, kent nie lezen vanaf de foto

              Comment


                #67
                Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                mooie fles, kent nie lezen vanaf de foto
                Zo beter



                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                Comment


                  #68
                  Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                  Das bijna puur p zou niet weten waarom je dit zou willen geven.

                  leg me je keuze uit

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  MINDER IS MEER.

                  Comment


                    #69
                    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    Das bijna puur p zou niet weten waarom je dit zou willen geven.

                    leg me je keuze uit
                    Volgens Advanced Nutrients geef je dit de 2 laatste weken van de bloei. Voor meer info kan ik je enkel naar deze link sturen flint.

                    http://www.advancednutrients.com/products/overdrive/

                    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                    Comment


                      #70
                      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Das bijna puur p zou niet weten waarom je dit zou willen geven.

                      leg me je keuze uit

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      MINDER IS MEER.
                      Goedemiddag flint minder is meer. Zou ik dan letterlijk van alle voeding de dosis halveren? (zag je reactie bij ander topic over vetmesten van de plant)

                      Greetz LittleDwarf

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment


                        #71
                        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                        Allehdan het minder is meer verhaal.

                        Planten kun je niet vetmesten zoals je las, en dat is ook zo. Planten hebben geen speklaag, ze slaan wel extra voeding op als z-meel om dat later weer suiker te laten worden (in de nacht) maar echt een dikke plant zal je nooit zien. Obesitas bij planten bestaat niet.

                        Een plant neemt, buiten de kalk, alle elementen actief op. Enkel de Ca gaat puur via verdamping voor de rest moet ze dus energie investeren om iets op te kunnen nemen. Er vind een ionen uitwisseling plaats. Jij geeft wat en daar krijg je iets voor terug.

                        Voedingsopname kost dus energie en nu is het zo dat in de natuur er geen enkel vorm zonder functie is en er ook geen energie wordt verspild. De plant neemt dus actief enkel dat wat ze nodig heeft. Voed je te veel dan blijft alles wat ze niet nodig had achter in je medium. Dit gaat daar dan ook nog eens verbindingen aan die de plant helemaal niet meer kan opnemen.(gipsvorming).

                        Nu is het wel zo dat je grond een klei humus complex bevat waar de voedingszouten aan gebonden worden en vandaar uit kan de plant die dan weer actief losweken als het ware.
                        In groei verbruikt ze erg veel N en weinig P en K. Die niet gebruikte P en K bind zich dan in je medium aan het klei/humus complex. De voedingsproducenten weten dit en passen de npk waardes aan.


                        Ze hebben die npk verhouding zo gemaakt dat cannabis, als die weiniger stiksto nodig heeft, aanspraak kan maken op de gebufferde P en de K. Daarom werkt en algehele plantenvoeding voor groene planten van de action ook minder goed als een op cannabis afgestemde voeding.

                        Er bufferd dus vanalles in je 11 liter potje en de voeding die wij gebruiken is hier op afgesteld.

                        In bloei ga je dan bloeivoeding geven echter als de P en K buffer van de groeivoeding nog erg aanwezig is dan blokkeer je dus de N. Dat is wat lowryder 2 al een half jaar zit te roepen, begin nu niet te vroeg met die bloeivoeding!

                        P eind bloei toevoegen heeft naar mijn mening weinig nut das een verkooppraatje om de p2o5 op de markt te zetten.

                        Voed je nu dus minder dan wat de verkoper aanbeveelt (hij wil flessen verkopen) dan heb je minder last van blokkades en kan de plant uiteindelijk meer opnemen. Dus ja halve dosis is meer dan genoeg tenzij je tekorten ziet. Alles wat je te veel geeft remt de zaak enorm.

                        Dus onthou van dit hele verhaal, minder = meer!!!!!

                        Comment


                          #72
                          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                          Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                          Allehdan het minder is meer verhaal.

                          Planten kun je niet vetmesten zoals je las, en dat is ook zo. Planten hebben geen speklaag, ze slaan wel extra voeding op als z-meel om dat later weer suiker te laten worden (in de nacht) maar echt een dikke plant zal je nooit zien. Obesitas bij planten bestaat niet.

                          Een plant neemt, buiten de kalk, alle elementen actief op. Enkel de Ca gaat puur via verdamping voor de rest moet ze dus energie investeren om iets op te kunnen nemen. Er vind een ionen uitwisseling plaats. Jij geeft wat en daar krijg je iets voor terug.

                          Voedingsopname kost dus energie en nu is het zo dat in de natuur er geen enkel vorm zonder functie is en er ook geen energie wordt verspild. De plant neemt dus actief enkel dat wat ze nodig heeft. Voed je te veel dan blijft alles wat ze niet nodig had achter in je medium. Dit gaat daar dan ook nog eens verbindingen aan die de plant helemaal niet meer kan opnemen.(gipsvorming).

                          Nu is het wel zo dat je grond een klei humus complex bevat waar de voedingszouten aan gebonden worden en vandaar uit kan de plant die dan weer actief losweken als het ware.
                          In groei verbruikt ze erg veel N en weinig P en K. Die niet gebruikte P en K bind zich dan in je medium aan het klei/humus complex. De voedingsproducenten weten dit en passen de npk waardes aan.


                          Ze hebben die npk verhouding zo gemaakt dat cannabis, als die weiniger stiksto nodig heeft, aanspraak kan maken op de gebufferde P en de K. Daarom werkt en algehele plantenvoeding voor groene planten van de action ook minder goed als een op cannabis afgestemde voeding.

                          Er bufferd dus vanalles in je 11 liter potje en de voeding die wij gebruiken is hier op afgesteld.

                          In bloei ga je dan bloeivoeding geven echter als de P en K buffer van de groeivoeding nog erg aanwezig is dan blokkeer je dus de N. Dat is wat lowryder 2 al een half jaar zit te roepen, begin nu niet te vroeg met die bloeivoeding!

                          P eind bloei toevoegen heeft naar mijn mening weinig nut das een verkooppraatje om de p2o5 op de markt te zetten.

                          Voed je nu dus minder dan wat de verkoper aanbeveelt (hij wil flessen verkopen) dan heb je minder last van blokkades en kan de plant uiteindelijk meer opnemen. Dus ja halve dosis is meer dan genoeg tenzij je tekorten ziet. Alles wat je te veel geeft remt de zaak enorm.

                          Dus onthou van dit hele verhaal, minder = meer!!!!!
                          Damn flint stevige uitleg! Mercikes!

                          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                          Comment


                            #73
                            Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                            Graag gedaan. Hele verhaal is eigenlijk veel ingewikkelder dan dat ik dit hier ff neerpen maar het enigste wat je moet onthouden is minder = meer!

                            Met ledlicht heb je wel 1 nadeel. Door de geringe infra rood instraling verdampen je planten dus minder en daardoor krijg je onder led vaak een kalk gebrek.

                            tip snufje zeewierkalk op de pot strooien,heel dun, en inwateren als je full led gaat.

                            Comment


                              #74
                              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                              Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Graag gedaan. Hele verhaal is eigenlijk veel ingewikkelder dan dat ik dit hier ff neerpen maar het enigste wat je moet onthouden is minder = meer!

                              Met ledlicht heb je wel 1 nadeel. Door de geringe infra rood instraling verdampen je planten dus minder en daardoor krijg je onder led vaak een kalk gebrek.

                              tip snufje zeewierkalk op de pot strooien,heel dun, en inwateren als je full led gaat.
                              Thanks voor de tip flint ik ga me zeewier aanschaffen voor volgende ronde! Wat ik wel merk is dat ze wel veel drinken dus ik geef dan wel wat meer water dan in de groeifase of zou ik wel juist hetzelfde geven of toch meer water in bloei?

                              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                              Comment


                                #75
                                Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                                Water geef je gewoon naar behoefte de pot mag niet te droog komen maar zeker niet nat. Ook in bloei verdampen je bladeren gewoon en alles wat verdampt moet dus via de wortel worden aangevoerd. Je zal echter merken dat de planten in bloei na een week of 4 a 5 eare bloei minder gaan drinken dan pas je dus ook de watergift daarop aan. Verder is er geen regen voor mer of minder water in bloei of groei. Je biet gewoon gedurende de gehele kweek water aan naar behoefte. Je pot elke dag 1 x optillen kan je helpen om daar een gevoel voor te krijgen of je neemt een tensiometer.

                                Comment

                                Bezig...
                                X