Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

    Korting op 420shop
    Beste mensen,
    Dit is een vervolg op mijn oude kweekverslag dat was 16 x ww vanuit zaadjes

    In de plek daarvan zijn 20x og kush stekjes gekomen.

    Dit is mijn setup:
    Mammoth Pro 150x150x200
    Afzuiger 1500m3
    Koolstoffilter 1500m3
    Voedingslijn van Dutchpro
    Heleboel liefde en zorg
    En natuurlijk 20 x og kush stekjes
    .



    De stekjes staan al 6 dagen op 18/6 met de lamp op ongeveer 825 watt.
    Heb ze in het begin bespoten met knoflookwater en de emmer met water die ik in de tent heb om de LV hoog te houden zit ook knoflook in. Dit allemaal om spint weg te jagen.

    Zo staan de plantjes er nu bij. Wanneer denken jullie dat ik ze in de bloei kan zetten?

    20150827_191841.jpg
    20150827_191848.jpg
    20150827_191856.jpg

    #2
    Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

    Mooi van start. ZO te zien zijn die stekken goed geworteld dus zo heel veel groei hebben die niet meer nodig om die tent vol te krijgen. Paar dagen nog 18/6 dan hebben ze al wat meer volgroeid blad voor ze op 12/12 gaan.

    Comment


      #3
      Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

      Dankje flintstoned ja ze zijn hard gegaan ik had ze in het begin wortel simulator gegeven, 2 a 3 ml per liter water, lamp een beetje hooggehouden en ze sloegen in een dag of 2 al aan! Ik hoop dat er iets moois uit zal komen het is mijn eerste kweek namelijk

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Had ze trouwens al voorzichtig getopt maar ik denk dat ik daar te vroeg mee ben geweest.. kan dat kwaad en wanneer zal ik ze het beste toppen

      Comment


        #4
        Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

        Ze hebben dorst...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

          Ze krijgen per dag zo een 400 ml water per plant... is dat te weinig?

          Comment


            #6
            Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

            Ik vind ze niet dorstig uitzien wel hebben ze zo te zien wat last van de lage LV.

            Comment


              #7
              Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

              Ik probeer de lv hoog te houden door een emmer met water met daarin een handdoek te zetten... zijn er nog andere tips om de lv joog te krijgen..

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              20150829_175556.jpg
              Dit zijn de dames nu. Wou ze op 12 12 zetten vandaag maar denk dat ze toch nog even dit weekend in de groei mogen blijven
              Denk dat het ook komt omdat de ph best wel is geschommeld. Ik ga even deze twee dagen de ph stabiel proberen te houden zodat ze met een frisse start 12/12 kunnen beginnen!

              Comment


                #8
                Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                Als je via een handdoek water wil laten verdampen dan moet je zorgen voor een groot verdampingsoppervlak. Je hangt de handdoek dus uitgespreid op met het onderste deel in het water. Hoe meer verdampingsoppervlakte je hebt hoe beter het verdampt. Dus dat hoopje natte lap gaat niet veel helpen. Verder bevorder je de verdamping als je de lucht rondom de handdoek steeds ververst dus een clipfan op de handdoek richten. Deze blaast dan steeds de met waterdamp verzadigde lucht van de handdoek weg waardoor en minder verzadigde lucht lang de handdoek kan wat de verdamping natuurlijk bevorderd.

                Je kan met een plantenspuit ook je wanden nat spuiten dan heb je meteen een heel groot verdampingsoppervlak. In de winter als je cv draait zeker radiator verdampingsbakjes gebruiken zodat de lv in huis niet al te laag wordt.


                Zelf heb ik eens ooit het natte handoek systeem een beetje geupgrade.
                In de box staat een laag water van 5 cm diep. Hierin ligt een luchtpompje met bruis steen en een ultrasone mistmaker.
                Verder hangen er doeken in (verdampingsoppervlakte vergroten) die met de onderkant in het water hangen. De lucht komt via een sleuf net boven de waterspiegel aan de zijkant de box in en wordt via de deksel en een badkamer buisfan afgezogen richting actieve inlaat van de kweekruimte. Dit werkt prima en bijkomend voordeel is dat doordat er als er water verdampt de verdampingswarmte wordt ontrokken aan de omgeving, de lucht dus, deze een graad of 4 a 5 koeler wordt. Het bevochtigt en koelt de lucht ook meteen. Tijdens een hittegolf zou je nog een emmer ijsblokjes in het water kunnen kieperen. Dan bevochtigt het iets minder maar koelt het iets meer.


                P1120021.jpg


                P1110996.jpg


                P1120022.jpg


                P1120020.jpg
                Last edited by FlintStoned; 30 August 2015, 08:12.

                Comment


                  #9
                  Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                  Ziet er super netjes uit flintstoned! Ik denk dat ik ook voor zoiets zal moeten gaan! Ik heb ook trouwens in de tent een laagje van 3 a 4 cm water liggen.

                  De dames gaan hard. Staan nu 4 dagen op 12/12 en het ziet er allemaal goed uit. Ze hingen voorheen een beetje en ik besloot wat minder water te geven en voila. Ze staan er stukken beter bij
                  Ik zit wel met een probleempje.. ik heb in bepaalde potten 2 a 3 planten staan en die wil ik graag overpotten.. hoe kan ik dit doen zonder ze te beschadigen??

                  Dit zijn de dames nuIMG-20150903-WA0001.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                    ik heb in bepaalde potten 2 a 3 planten staan en die wil ik graag overpotten.. hoe kan ik dit doen zonder ze te beschadigen??
                    ZOnder beschadigen gaat dat eigenlijk niet vandaar dat je er maar 1 per pot zet normaal. Als je ze persee wil scheiden dan kun je de gehele kluit met een lauwe douche uitspoelen en ze heel voorzichtig uitelkaar friemelen maar zoals je je wel kan bedenken zal dat toch schade en een heleboel stress met zich meebrengen. Vervolgens een boel stilstand tot de wortels weer zijn hersteld.

                    Comment


                      #11
                      Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                      Dus zal ik ze dan maar gewoon laten?

                      Comment


                        #12
                        Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                        @FlintStoned: vet ... lijkt me leuk ook te maken heb je mss een tutorial? Van die luchtbevochtigraar ik vind leuk om zulke dingen zelf te maken namelijk.
                        K-007
                        Kishan's kijkdoosje

                        Comment


                          #13
                          Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                          Voor dat soort dingen heb je toch geen bouwtekening nodig ?
                          bevochtig1.JPG bevocht2.JPG
                          1 mistmaker, een bak water, fan, slang en een hobbymesje.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                            Of je koopt een kant en klare en zet die in zo`n bak.
                            Heb je ook geen gekut met losse draden in combo met water.
                            Hou het veilig dan blijft het leuk.
                            Succes.

                            Comment


                              #15
                              Re: 20x OG KUSH 150x150x200 cm onder Gavita Pro 1150 watt

                              Of je doet het gewoon zonder.
                              Die LV komen ze nu wel overheen, die zijn al best geworteld.
                              Eventueel komende 2-3 dagen even lichtjes sproeien als de lamp net uit is en twee uur voor de lamp weer aangaat. (in het donker dus)

                              [ja die draden kunnen veiliger, tis niet mijn ding, maar voor het idee]
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X