Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neemolie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Neemolie

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Er komen meer calixen en haartjes aan mijn planten. Ik denk dat ze nu in de eerste week van bloei staan. Ik heb vandaag een stuk of 20 kleine mini rupsjes eruit gepulkt van 1 plant. Heb ze ook met neemolie oplossing bespoten. Ik heb gehoord dat als planten in de ver gevorde staat van bloei zijn dat je ze ook niet meer met neemolie moet bespuiten???? Ook 2 plekjes van stamrot gevonden op zijtakjes. Deze geschrapt en dik ingesmeerd met pure neemolie. Ben benieuwd of het helpt.

    #2
    Re: Neemolie

    Ik zelf zou dat takje met die rot er op /schimmel zelf er af knippen tis toch al een mega plant dat takje mist ze niet.
    Verder heb je mega mooie planten staan daar. Dat je wat gele bladeren krijg niks van aan trekken tis een plant die laat soms wat oudere bladeren los die ze niet meer nodig heeft.
    Met dit warme weer droogt een wonde plek meteen in door de zon.
    Geef ook je planten veel water nu met dit weer want ze hebben veel dorst
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Neemolie

      Ja dank je....ik kijk eerst hoe het gaat met dat stukje stamrot en anders haal ik het eraf ja. Zeg dat wel dat ze dorst hebben....ik gaf ze vanochtennd 4l per plant.....en vanmiddag stonden ze weer bijna droog....toen weer zo'n 3l per plant.

      Comment


        #4
        Re: Neemolie

        Ja ze drinken heeel veel nu ik gaf met mijn plant 5 liter en paar uur later was alles weg en d
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Neemolie

          Wauw. Dit is geen wietplant maar een wietboom

          Comment


            #6
            Re: Neemolie

            Haha....ja ze zijn mega groot geworden! Had ik ook niet gedacht. Afghan Kush in 65l tonnen. Stel je voor hoe groot ze worden in volle grond😁

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Neemolie

                Wauw....dat is te hopen. Thanks B2N voor de Neem input

                Comment


                  #9
                  Re: Neemolie

                  Mooie panten! Die van mij zijn ook dat formaat ongeveer. Ik geen 2 keer per dag 10 liter en ze staan in 40 liter potten.
                  Om half 8 s morgens en half 6 als ik thuis ben van het werk, dan hangens ze al slapjes.
                  Gister middag (half 4) had gelukkig mijn schoon pa ze water gegeven maar vandaag was het vergeten..

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Neemolie

                    10l per dag....woow dat is veel! Is de aarde dan ook droog aan de bovenkant als je ze de 2de keer water geeft?

                    Comment


                      #11
                      Re: Neemolie

                      In totaal 20 liter per dag.
                      Ja de aarde is kurk droog 40 liter is ook een kleine buffer voor mijn planten haha. Daar is nu weinig meer aan te doen..
                      Dit is nu mijn 4de kweek jaar.

                      Hier een kan je een kijke nemen dan kan je ook een indruk krijgen:




                      Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik foto's in jou topic drop. [emoji16]

                      Geniet van deze zonnige dag

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Neemolie

                        Mooie planten. Je hebt ze zeker niet getopt? Nee vind ik niet erg hoor van de foto's....beetje vergelijkingsmateriaal is altijd welkom😎

                        Comment


                          #13
                          Re: Neemolie

                          Tnkx. Nee ik heb ze niet getopt. Jij wel he ik was al aan het twijfelen toen ik de foto's zag.
                          Denk dat ik volgend jaar ook eens een poging ga wagen voor te toppen.

                          Succes verder en hopen op den mooie oogst. 😎

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Neemolie

                            Ja ik had ze bij de 5de vertakking getopt....moeite waard. Zie de foto. Bij de zwarte puntje gingen de dames een mega splitsing maken

                            Comment


                              #15
                              Re: Neemolie

                              Je planten staan er mooi bij kerel

                              Comment

                              Bezig...
                              X