Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnenkweek + verslag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Erg blij met het eindresultaat (hier zien we een stukje van de getopte AF "snelle")
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by BackYardPlant; 12 February 2017, 20:45.

    Comment


      #77
      Smoke ze ouwee
      Ad usum proprium!

      Comment


        #78


        Feest
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #79
          Heeft het gesmaakt?

          Ben benieuwd hoe het met de reveggend lijkende AF is gegaan, ik kon dat niet terugvinden in de tekst.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #80
            Het was heerlijk! Goed te roken en helemaal niet zo scherp , ik heb helaas geen enkel topje fatsoenlijk kunnen curen, toen was het al op... Ging hard, was ook niet zoveel, ik gok tussen de 50 en 75 gram. (was te verwachten met 100W en enorme strek) meer sowieso niet. Mogelijk ietsjes minder, maar ik heb er toch nog zo'n 4 a 5 weken mee gedaan dus lijkt me sterk

            De reveggende AF heeft zichzelf nog een aantal nieuwe blaadjes gegeven die vervolgens volledig geel werden en verbrand aanvoelde (knapperig), omdat ik met mn nieuwe run begonnen was heb ik uit angst voor teveel planten haar er toch maar uitgehaald (gezien ze er ook niet zo goed meer uitzag)

            Ik wil er wel nog meer in experimenteren, ik ben er zelf van overtuigd dat dat verkleuren voorkomen kan worden als ik het beter zou doen (overpotten o.i.d.? ik weet het niet zeker natuurlijk)

            Helaas is deze poging dus mislukt maar dat betekend niet dat ik opgeef, ik heb al een autoflower buiten staan (moet mn buitenverslag nog updaten) en ben van plan deze te proberen te reveggen (maar dan buiten in de volle grond met zat buffer en zonder stroomkosten)

            Comment


              #81
              Mooi zo ​​​​​​!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #82
                een AF reveggen?
                hoe ga je dat aanpakken?

                Comment


                  #83
                  Ik ga een poging tot doen, ik weet niet zeker of het kan, maar ik wil het toch proberen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X