Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    hmmm okej , vrij verschillende mening .
    maak nie uit mannen , tging mij ook om dieje greensensation en de wortelstim die zijn ietske duurder .
    maar ik gebruik die gewoon wel op da betekend en klein jaarke ofso gelijk de witte .


    toch mercikes !
    nog mensen die het anders doen ?

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Mwah, denk dat het geen kwaad kan om het in de frigo te zette, mer dan wel efkes werm of lauw water gebruiken om te menge ...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        de zaaikes staan al in d' ijskast en da vind de moeder des huizes wel al genoeg voorlopig .

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Bwah een tafelmodeleke neffe de tent is altij handig.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            hmmm kank u geen ongelijk ingeven , maar ik woon nog in't ouderlek huiske dus kweek op't kamertjes veel plaats is er nie .

            komt wel guud !, mercikes eeh .

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Hallo,

              Ik wil graag zes autoflowers kweken, waarvan drie autoblueberry en drie polar light #3. Het gaat mijn eerste keer worden dat ik wiet kweek, en het gaat gebeuren in de volle grond. Ik wil de plagron 100% natural lijn gebruiken, maar ik kan niet goed vinden hoe ik dat in de volle grond zou moeten gebruiken.

              Een beetje te snel heb ik al Plagron bio supermix in huis gehaald. Op de site van plagron word mij niet helemaal duidelijk hoe ik dit moet combineren met eventueel andere voeding. Het lijkt mij logisch dat ik daarnaast algabloom moet gebruiken maar ook dat weet ik niet zeker. Als ik de plagron bio supermix ga gebruiken, moet ik dit al ver voor het planten met de grond mengen?

              En als het zo ver is om algabloom te gebruiken, hoe moet ik dat dan doseren, elke dag? hoeveel per keer? mixen met water?

              Nu zag ik dat het plagron groeischema sowieso voor binnen kweek is. Ook viel mij op dat het schema maar 11 weken is. Dat is nu niet echt een probleem aangezien ik autoflowers ga kweken en dat maar 11 week duurt. Is het mogelijk om dit schema aan te houden als ik buiten kweek in de volle grond? En hoe weetje welke voeding je moet gebruiken als je geen autoflowers wilt kweken?

              Ik zal mijn vragen nog even samenvatten, en sorry als ik dingen vraag die al op het forum staan maar, ik was er niet veel over tegen gekomen:

              -Moet ik de bio supermix combineren met andere plagron 100% natural producten, zo ja, welke?
              -Moet ik de bio supermix al in de grond doen voor het planten van de ontkiemde zaadjes, zo ja, wanneer?
              -Hoe moet je planten voedingen doseren en toedienen? (Momenten, manier van toedienen, dosering)
              -Kan ik ondanks de buiten kweek het binnenkweek schema aan houden?
              -Zijn er ook plagron schema's voor niet-autoflowers?

              Ik hoop dat ik mijn vragen een beetje concreet heb weten te stellen, en dat ik niet te veel dingen heb gevraagd die al duidelijk op het forum staan.

              Groeten, Thomas

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Dat zijn nogal wat vragen.
                Maar zal mijn best doen
                Bio supermix meng je van te voren in de grond op de bus staat de hoeveelheid.
                Als voeding zou ik Powerroots,AlgaBloom,Sugarroyal en Greensensation nemen.
                Daarna als ze de grond in gaan een kweekverslag starten even vertellen wat je hebt aan voeding en zaden en dan komt alles wel goed.
                En Thomas stel je even voor op het daarvoor bestemde topic.

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                  Dat zijn nogal wat vragen.
                  Maar zal mijn best doen
                  Bio supermix meng je van te voren in de grond op de bus staat de hoeveelheid.
                  Als voeding zou ik Powerroots,AlgaBloom,Sugarroyal en Greensensation nemen.
                  Daarna als ze de grond in gaan een kweekverslag starten even vertellen wat je hebt aan voeding en zaden en dan komt alles wel goed.
                  En Thomas stel je even voor op het daarvoor bestemde topic.
                  Bedankt voor de reactie!

                  Ik ga opzoek naar de voeding, weet niet of ik het ook allemaal ga aanschaffen want dit wordt mijn eerste kweek en moet eerst maar een zien of het bevalt haha.
                  Voorstellen had ik gedaan als het goed is?

                  Groet

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    AlgaBloom en Greensensation zou ik wel aanschaffen.
                    En dat je dat al had gedaan was me even ontgaan.

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Op goed vertrouwen heb ik de AlgaBloom en Greensensation maar gekocht hahah!
                      Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Ik heb nog een halve fles alga bloom van de run van afgelopen zomer. Hoe lang blijft dat goed na openen?
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Ligt er aan hoe het bewaard is.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            In het keukenkastje. 19 graden.
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Als dat keukekastje tegen een buitenmuur aanstaat is het wel eens wat kouder geweest denk ik.Waaraan kan ik zien dat de Alga Bloom bedorven is?

                              Als er een slijmerige drab uit de fles komt en/of als de Alga Bloom een ammoniak geur heeft, dan is het niet meer goed.

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                                ik gebruik het toch langer, en behalve een Mg tekort vanwege 16graden nachttemperatuur kan het nog wel.
                                Ik ga naar een jaartje open...
                                5-6 jaar open hier. Nooit gelet op de manier van bewaren. Had een flesje gekocht van 250ml, dat is niet direct leeg. En dat kostte 35 euro, dus zoiets smijt ik niet weg voor het leeg is. Je ziet het effect van green sensation al de dag nadien, en dat het nog steeds effect had was wel duidelijk. Aan het produkt zelf merk ik totaal geen verschil.

                                Comment

                                Bezig...
                                X