Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by DJ Felix; 28 August 2011, 17:30.

    #2
    Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

    Hey John, veel suc6 met je kweek!
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

      hey
      ik zal trachten je kweekje op de voet te volgen vandaar leek lid te worden van dit toch wel prachtige forum een must
      cu
      Last edited by elazif; 27 August 2011, 11:01.

      Comment


        #4
        Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

        Ja, ik doe m'n best om de komende tijd een interessant verslagje op te zetten over deze test-kweek...

        Grtz,

        John007

        Comment


          #5
          Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

          Dat zie ik graag, iemand die erover heeft nagedacht voordat hij begint. Ik ben benieuwd wat je ons gaat brengen.

          Succes !

          Comment


            #6
            Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

            Mooi ,nog een led kweker.
            Succes met je kweek .

            grtz
            Led's grow !

            Comment


              #7
              Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - eerste vraagjes

              Het tentje staat op en valt iets groter uit dan verwacht . Het is dus de bedoeling dat ik de koolstoffilter en afzuigbuisventilator in m'n hok hang bovenaan? Ik heb ook nog een oude Niko verlichtingsdimmer liggen, kan ik die gebruiken als fancontroller??? Ik zou ook met een kleinere inblaasventilator gaan werken, wat gebruiken jullie hiervoor? Ik heb een velux in de kamer en ga hier een stuk karton in steken zodat het donker is op de zolderkamer. Zodoende moet ik ook niet met een doolhof gaan werken voor de ventilator (lichtinval). Uitblazen zal (voorlopig) gebeuren in een zijruimte onder het dak die gescheiden is van de kamer waarin m'n tentje zich bevindt. In de loop van deze week wordt ook het plafond van de zolderkamer extra geisoleerd. Ik heb een 1500 Watt verwarming in de zolderkamer om de boel wat op te trekken mocht het te koud worden in de kamer waar de tent staat. Ben ik goed bezig?

              Grtz,

              John
              Last edited by DJ Felix; 28 August 2011, 18:00.

              Comment


                #8
                Attached Files
                Last edited by DJ Felix; 30 August 2011, 20:07.

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - inblaasventilator + ...

                  De lamp komt eraan tegen eind deze week!!! Morgen zaadjes in seedbox steken!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

                    Veel sucses met je ledkweek, ben er zelf ook een groot liefhebber van, het is mooi kostend besparend en je zit niet met zo'n hete en stroom vretende lamp in je tent, al zal de opbrengst iets minder zijn ?? achja walla, het is maar een hobby.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

                      led lamp 250 watt en 500 watt verwarming zonder dat het midden in de winter is.koop volgend jaar een 250 watt hps en laat de verwarming uitdan krijg je pas een test.

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

                        led lamp 250 watt en 500 watt verwarming zonder dat het midden in de winter is.koop volgend jaar een 250 watt hps en laat de verwarming uitdan krijg je pas een test.
                        Ieder verwarmt toch z'n huis in de winter of zit tumble trimmert met koude teentjes en alleen z'n hps lampje aan.

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Knealus View Post
                          Veel sucses met je ledkweek, ben er zelf ook een groot liefhebber van, het is mooi kostend besparend en je zit niet met zo'n hete en stroom vretende lamp in je tent, al zal de opbrengst iets minder zijn ?? achja walla, het is maar een hobby.
                          Ja, als je alles meerekent is het een grotere investering dan HPS, maar je lamp gaat dan ook veel langer mee. Qua opbrengst, dat het een stuk minder zal zijn dan wat een geoefend kweker met HPS oogst, zal me worst wezen, ik ben geen 'broodkweker' Het gaat me er ook om dat ledkweek wel een mooie technologie is, waaraan minder (brand)gevaar vasthangt dan HPS. Dat er veel tegenstanders zijn, is maar normaal als iets nieuws zich aandient. We zien wel wat het wordt...

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - Seedbox

                            De Bubblegummers zitten in de Plagron Seedbox, leuk om zo je zaadjes te kunnen planten, maar ook wel duur (20 €). Mochten er voordelen zijn aan deze manier van ontkiemen met seed booster zullen we snel genoeg weten.

                            Is de eerste maal zo, vroeger altijd zaadjes op keukenpapier laten ontkiemen...

                            Ze staan lekker warm op de vensterbank, laat maar komen!

                            P1030425.JPGP1030429.JPGP1030430.JPG
                            Last edited by DJ Felix; 14 September 2011, 12:46.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

                              Waarom leg jij je zaadjes op je medium ipv erin?
                              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                              Comment

                              Bezig...
                              X