Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: QnQ's kweekkelder 2011

    Ofwel heb jij heel klein handjes, ofwel schoon toppen voor onder 250 watt. Dan beantwoord je al direct de vragen vanop de eerste pagina, waarom niet 2 keer 400 of 600.

    Comment


      Re: QnQ's kweekkelder 2011

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Ofwel heb jij heel klein handjes, ofwel schoon toppen voor onder 250 watt. Dan beantwoord je al direct de vragen vanop de eerste pagina, waarom niet 2 keer 400 of 600.
      Als Q 100W meer had kunnen pakken, had hij het dubbele ervan af gehaald denk.....maar met 2x 250W kan je ook leuke oogsten behalen en Q laat zien dat het kan.

      Netjes gedaan en erg lekker Q, laat het je smaken!!!

      Grtz

      Comment


        Re: QnQ's kweekkelder 2011

        Ik heb niet echt kleine handen hoor beowulf, haha..
        Heb even wat foto's gemaakt zodat je je de grootte van de toppen kunt voorstellen.

        Eentje met de brandblusser er naast:
        QNQ348.jpg


        En hier heb ik een top in m'n auto liggen :
        QNQ347.jpg

        Ik kweek wat ik nodig heb. en met 2x 250W kom ik ruim uit als ik 2x per jaar een rondje doe.
        Op zolder heb ik vrije ruimte voor 60+ lampen, maar ik heb het niet nodig.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: QnQ's kweekkelder 2011

          Ghehehe lekker hoor ^^
          Cabrio wiet
          sigpic

          Comment


            Re: QnQ's kweekkelder 2011

            mooie run,en zeer leerzame scrog

            Comment


              Re: QnQ's kweekkelder 2011

              Netjesssss

              Comment


                Re: QnQ's kweekkelder 2011

                Zaadjes.

                Kunnen jullie je nog dat gele topje in m'n Bubblegum herinneren ?

                QNQ191.jpg QNQ350.jpg

                Dat topje was inmiddels droog, en vanmiddag heb ik daar de zaadjes uit zitten pielen.
                Dat viel nog niet tegen, en op twee na alle zaadjes mooi donker met een tijgermotiefje.
                Echte tijgernootjes

                QNQ351.jpg QNQ352.jpg 143 goeie zaden.

                Nu er drie planten geknipt zijn, staat alleen de Bubblegum nog, eenzaam, maar ze hoeft het licht niet te delen.
                Op de linker foto hieronder zie je rechtsonder het geheim van een goeie scrog: heel veel binden.
                Er zaten minstens 5-6 zakjes binddingetjes op het net.

                QNQ354.jpg QNQ355.jpgQNQ353.jpg Drogen. Filtertje, 250m3 afzuigertje op 30%, constant 19 klein nulletje C.

                Er vroeg nog iemand naar de afstand van het net.
                Ik schatte zo'n 40cm, maar het is wat minder. Zo'n 34cm boven de pot.

                QNQ356.jpg

                Lataz
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: QnQ's kweekkelder 2011

                  ziet er super uit Q en smakkelijk ook
                  ik heb wel en klein vraagje waar heb je die jackberry gehaald
                  lijkt me wel een leuk soortje en ik ben wel een fan van fruitige wietjes

                  grtz
                  smokey
                  My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                  Comment


                    Re: QnQ's kweekkelder 2011

                    Ik vond dat gele topje eigenlijk wel mooi Als maar niet alles er zo uit ziet...
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      Re: QnQ's kweekkelder 2011

                      De Jackberry is van Sannie.
                      Ik heb de F1 van een tijdje geleden, Sannie verkoopt momenteel de F3.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: QnQ's kweekkelder 2011

                        oke thx Q dan ga ek is gaan kijken bij sannie
                        My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                        Comment


                          Re: QnQ's kweekkelder 2011

                          Bubblebom.

                          Gisteravond moest na ruim tien weken de Bubblegum er aan geloven.
                          Het is een drukke tijd, en we hebben een strak schema.

                          De bubbels hadden een moeilijke jeugd met veel dorst.
                          Hier staan manlief (RIP tnx 4 the kids) en mevrouw nog samen op de foto :

                          QNQ070.jpg

                          Na het tragische overlijden van haar man heeft de dame voor nageslacht gezorgd :

                          QNQ351.jpg

                          En nu is ook voor haar de tijd aangebroken om afscheid van ons te gaan nemen.
                          Van jullie althans...

                          QNQ358.jpg

                          Bubblegum zal thuis opgebaard en geconserveerd worden.
                          De gedeeltelijke crematie zal over ongeveer twee maanden plaatsvinden in het crematorium ter plekke.

                          QNQ359.jpg 1e knip.

                          Superlekker, de geur die hier af komt.
                          Fris, fruitig, zuur, doublemint-minty, zoet, elke typische geur komt langzaam voorbij als je bezig bent met knippen.

                          minty.jpgDe Doublemint Chewing-gum-geur die er duidelijk aan zit. (Feitelijk geen bubblegum dus

                          Het is absoluut wel duidelijk nu welke plant het meeste gewicht in de schaal legt.
                          De toppen van de Bubble zijn groot en hard. Keihard !
                          Met moeite kun je de grote fanbladeren goed afknippen. Uit noodzaak blijven er soms stukjes steel in de top zitten.
                          Verder wat meer en kleinere blaadjes dan de Jackberry. Maar dan ook echt klein. Eventueel zou je die niet hoeven knippen.

                          Vanavond de andere helft hiervan knippen, en dan kunnen de lampen uit.

                          -wordt vervolgd-
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: QnQ's kweekkelder 2011

                            prachtige toppen QnQ helemaal perfect en mag het je smaken!!

                            Comment


                              Re: QnQ's kweekkelder 2011

                              Wow, prachtig verslag..
                              Ik ben ook momenteel met 5 bubblegum kushjes bezig (1e kweek, 5e week groei) en als ik half zo'n mooie plantjes als deze prachtvrouwen mag krijgen dan ben ik meer dan tevreden.
                              Jammer dat ik zo laat achter de "scrog" methode kom anders had ik het wel toegepast.
                              Maarja ben nog flink aan het leren en zal zeker met mn volgende kweek mee bezig houden!
                              Hoe lang heb je er nu over gedaan dan zaaien tot oogst? (de bubbles)
                              in ieder geval heel veel rookplezier en een geurig en kleurig oud op nieuw!!!
                              Met hasjies in je bloedbaan kan je steigeren als een alpha haan

                              Comment


                                Re: QnQ's kweekkelder 2011

                                toch een berg wiet van 500 wattdie bubbel ziet er erg lekker uit

                                Comment

                                Bezig...
                                X