Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: QnQ's kweekkelder 2011

    haha ja dat eindplaatje mag je zeker wel trots op zijn ondanks de paarse[shit]
    hoe lang moeten die van jou trouwens nog staan?

    Comment


      #77
      Re: QnQ's kweekkelder 2011

      Molybdenum gebrek zorgt doorgaans ook voor niet opengaande verdraaide bladeren. dat zie ik hier niet terug.

      Comment


        #78
        Re: QnQ's kweekkelder 2011

        Inderdaad, de bouw van het blad is normaal. Ik sta ook open voor andere suggesties
        Als ik vanavond even zin kan maken zal ik eens proberen of ik een aardemonster kan nemen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #79
          Re: QnQ's kweekkelder 2011

          Te veel P en K blokkeerd zink.

          Comment


            #80
            Re: QnQ's kweekkelder 2011

            Ik had even geen zin om alles over te typen, dus wat screenshots van Biobizz.nl
            Dit is wat ze nu krijgen, volgens voedingsschema, laagste dosis. (Er staat vaak 2-5ml/L bijvoorbeeld)

            QNQ186.jpgQNQ185.jpgQNQ187.jpgQNQ188.jpgQNQ189.jpgQNQ190.jpg

            Overschot P en K zou veroorzaakt kunnen worden door die 1ml/L fishmix, die ik een paar keer, buiten het schema om, toegevoegd heb.
            Zo kom ik nooit van die stinkzooi af
            Vanaf nu, dus ook geen extra fishmix meer. purple-whip-smiley.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #81
              Re: QnQ's kweekkelder 2011

              Dat zie ik graag bio kweken.

              Comment


                #82
                QNQ180.jpg QNQ181.jpg QNQ182.jpg

                Gister nog een fotootje getrokken met de gsm, van het vergeelde topje.
                Ik vind het opvallend, dat deze zo afwijkt van de rest van de plant, maar misschien is het wel normaal als je na ruim 2 weken al bestuift.
                Als ik ook maar iets zie wat me niet aanstaat, knip ik 'm eruit. Zelfs de zaden die een beetje zichtbaar zijn, zien er al goed uit.

                QNQ191.jpg
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #83
                  Re: QnQ's kweekkelder 2011

                  Dat paarse op je blad kan door de kouwere nachten komen (afgaan genen).

                  Maar je netjes is lekker vol gegroeit met dikke toppen. En idd maf gezicht dat er 1tje allemaal geel in zijn topje heb zitten. lol.

                  Succes met de laatste weekjes.

                  Grtz

                  Comment


                    #84
                    sigpic

                    Comment


                      #85
                      Re: QnQ's kweekkelder 2011

                      Tsja, de temperatuur is afgelopen week tussen de 19.5 en 22.3 graden Celsius gebleven, je zou denken dat het genoeg moet zijn.
                      Ik denk dat het hele plantje zich niet zo lekker voelt, getuige ook de banaantjes.
                      QNQ192.jpg Chiquita.
                      Ik heb er inmiddels 7 of 8 verwijderd uit de RCB. Het is nog geen wildgroei, en ik hoop dat ik ze allemaal kan spotten.

                      Dan weer wat mugshots van 20 november..
                      Van links naar rechts, Jackberry dag 42 bloei, Bubblegum dag 42 bloei.
                      Dan de Red Cherry Berry bananenboom en de Vanilla Kush, ook daar inmiddels 2 banaantjes verwijderd, beide dag 51 bloei.

                      QNQ193.jpg QNQ194.jpg QNQ195.jpg QNQ196.jpg

                      De worteltemperatuur blijft rond de 21 graden.
                      pH van het watervat heb ik verhoogd en is nu 6.47, zodat de grond-pH iets kan stijgen, wat de opname van sporenelementen zou moeten verbeteren.
                      De voeding zuur ik niet af, maar daar heb ik het in het begin van dit topic al over gehad.

                      Ik heb de trichomen van de RCB eens nader onderzocht, en die zijn momenteel (met de natte vinger) 60% helder, 30% milky en 10% amber.
                      Ze moet dus inderdaad nog wel even, ik hoop dat ze ook nog wat opzwellen, want zo dik zijn de toppen nog niet.
                      In theorie nog een week of drie voor de RCB en de VK. Dat moet gaan lukken denk ik.

                      De toppen met het mooiste uiterlijk vind ik die van de Bubblegum Sativa, met op een goeie tweede plaats de Jackberry.
                      We hoeven in ieder geval niet nuchter het nieuwe jaar in, als er geen gekke dingen gebeuren, dus da's positief.

                      QNQ197.jpg

                      Geen kiekje van het gele topje, maar ze is er nog steeds. Die komt de volgende keer weer aan de beurt.
                      Tot zover maar weer.

                      To be continued..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #86
                        Re: QnQ's kweekkelder 2011

                        ze gaan echt lekker man toppie

                        Comment


                          #87
                          Re: QnQ's kweekkelder 2011

                          Nice Q, het gaat weer lekker daar bij jou .
                          Keep it green Q....

                          grtz.....
                          Led's grow !

                          Comment


                            #88
                            Re: QnQ's kweekkelder 2011

                            nettjes vooral die laatste foto
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                            Comment


                              #89
                              Re: QnQ's kweekkelder 2011

                              Oehh ziet er Goed uit! word een mooie oogst
                              16x Amnesia onder 600W
                              Mooi in volle bloei!!

                              Comment


                                #90
                                QnQ's kweekkelder 2011

                                Update dag 49 en 58 bloei.QNQ198.jpg QNQ199.jpgQNQ200.jpg

                                Topkiekjes.


                                Als eerste de Jack Berry dag 49 bloei :
                                Ze bouwt van die mooie torentjes, die zo heerlijk verkruimelen in je joint
                                Nog geen 2e internode bloei te zien.

                                QNQ203.jpg QNQ201.jpg QNQ202.jpg

                                Als tweede heb ik hier de Bubblegum (Sativa pheno)
                                Ook dag 49 bloei, deze vertoont overal 2e internode bloei.
                                Ze heeft wel even een drinkpauze ingelast, want de tensio komt al 2 dagen bijna niet van z'n plek rond de 80.
                                Het gele topje op foto 3 is de bestoven top. Deze wordt elke dag uitvoerig gechecked.

                                QNQ205.jpg QNQ204.jpg QNQ213.jpg

                                Dan nog de twee bananenbomen.

                                Foto 1 & 2 hieronder is de Red Cherry Berry, dag 58 bloei. Hier en daar beginnende 2e internode bloei.
                                Toppen zien er niet mooi uit, maar er zit suiker zat op

                                Foto nummer 3 in deze serie is de Vanilla Kush dag 58. Ook bij deze heb ik inmiddels wat banaantjes weggehaald.
                                Toppen van de VK zijn ook niet schrikwekkend, en moeten echt nog aandikken. Wel lekker wit, dat dan weer wel.
                                Ze staat op het punt om ook wat verse pistils de lucht in te gooien.

                                QNQ208.jpg QNQ206.jpg QNQ210.jpg

                                Tensio's staan er goed bij, op de Bubblegum na staan ze tussen de 100 en 200.
                                De thermostaat die ik aan m'n 2 verwarmingskabels heb hangen iets hoger gezet, zodat de grondtemperatuur minimaal 20 blijft.

                                QNQ216.jpg QNQ214.jpg

                                Als laatste weer een totaaloverzichtje.

                                QNQ212.jpg

                                Laterz.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X