Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

    Korting op 420shop
    Hellow tuinier afficionado's!

    Ik ben de fiere eigenaar van de No Mercy Supply voedingslijn, dit dankzij de contest georganiseerd door jointjedraaien.nl en No Mercy, bij deze wil ik jullie dan ook bedanken voor het leuke initiatief!

    Kzie mezelf als amateur op het gebied van tuinieren, dus als er opmerkingen of tips zijn aarzel niet om ze mij te geven.
    Kheb reeds hier en daar een leuk resultaat behaald maar ben nog steeds men eigen manier aan het uitdokteren. Kzal hier dan ook geen updates plaatsen met wetenschappelijke of technische informatie. Het word eerder een verslagje die de sfeer in mijn kleine tuintje zo goed mogelijk probeert weer te geven. Zodat iedereen die wil kan meeleven met de ups en down's die het kweken rijk is. Ik verwacht mij aan een aangenaam rondje aangezien de kwaliteit van de No Mercy supplies er goed en "Easy to use" uitziet.

    A Place called Paradise

    Hier presenteer ik jullie mijn klein tentje called "Paradise" , dat gaat overgenomen worden door de Doublefun snel dames van No Mercy!!
    club paradise.jpg
    We hebben hier een 400w hps lamp die de meiden van een gezellige zonnetje voorziet. De tent is een DR 90rev 2.0 met een 420m3 afzuiger van G-Tools. De afzuiger is voorzien van een thermostaat dus dat werkt gemakkelijk
    Kheb ook onder de tent een matje geplaatst zodat de vloer niet te koud is voor de voetjes van de kleintjes.

    The Gameplan

    De "Gameplan" voor deze ronde is 2 tot 3 dames te kunnen zetten om mijn tentje te vullen met nog enkele andere gewassen. Kdenk dat er nog aardbeien en rode pepertjes bij worden gezet .
    De kleintjes zullen volgens de No mercy style direct op 12/12 draaien en zullen zo hopelijk een lekker snoepje produceren .

    Het reeds verzette werk

    Kben begonnen met de zaadjes te selecteren die ik wil gebruiken. Kheb niet echt gezocht naar een specifiek kenmerk, maar ik wou dat ze verschilde van grote en uitzicht. Waarom? Wel! heb er zelf geen verklaring voor, het was "a spur of the moment, so why not!!"
    selectie.jpg

    De zaadjes heb ik enkele uren in een watertje laten weken, op een aangenaam temperatuurtje.
    weken.jpg

    Vervolgens heb ik ze 0,5 cm diep in de mix van No Mercy Supply geplaatst en besproeit met water met een beetje bacterial van No Mercy!
    aarde.jpgbacterial.jpg

    Kheb de jiffypotjes doorzeeft met men AK-47 zodat er voldoende gaatjes in zijn waardoor de worteltjes gemakkelijk kunnen ontsnappen.
    propagator.jpg
    Nu valt er af te wachten tot de kleintjes bovenkomen.

    Grtz!


    Last edited by HashiZall; 6 June 2012, 01:07. Reden: dode link verwijderd
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    #2
    Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

    zier er goed uit daar,hoop dat je je oppervlakte vol krijgt,met zo weinig planten.

    Comment


      #3
      Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

      succes en veel plezier !
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

        Hi HashiZall, aha je bent ook begonnen. Iedereen van de contest is nu gestart.
        Het ziet er goed uit. Veel succes met deze ronde.
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment


          #5
          Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

          Mooie start.
          Vooral dat doorzeven met n ak47.. Zie je maar dat ieder zn eigen manier heeft...
          whehhehe

          Suc6 en smookse

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

              Mooi gestart, succes ermee !
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                mooie start en altijd lekker zo'n jointje double fun en gemalen peper hehe

                Comment


                  #9
                  Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                  Thx iedereen voor de steun!! met al dat volk hier kan het niet anders dan goed lopen!

                  Grtz!!
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment


                    #10
                    Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                    Ah kijk aan de laatste van de contest ook van start. Veel succes met de run en het verslag.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                      succes ook hier zullen we met regelmaat een bezoekje brengen

                      op naar een mooi kweek
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                      Comment


                        #12
                        Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                        jij ook veel succes met de contest!

                        Comment


                          #13
                          Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!


                          Hellow Blowers and No Mercy followers!

                          De Geboorte (dag 3)

                          da3geboorte.jpg
                          En de ooievaar maakte een lange reis
                          Tenminste, dat maakt men de kinderen wijs
                          Een sprookje misschien, maar dan wel echt
                          de kindjes die voor ons in de wieg zijn Gelegd!

                          Een luier omdoen moet ik nog leren
                          bij deze kleintjes zal ik het niet proberen
                          Want we zien onze lieve schat
                          toch liever ni te droog of te nat!
                          Het is weer zo ver! We hebben klein schattige steeltjes in de tuin staan!

                          Drie dagen nadat de zaadjes de grond zijn ingegaan, hebben ze hun kopjes laten zien!
                          De meeste hebben zich zelfstandig van hun hoedje kunnen ontdoen.
                          Een tweetal heb
                          ik een handje moeten helpen.
                          Die heb ik dan als eerste overgepot naar een echt potje. Zo kan die niemand meer shockeren en dan kunnen die worteltjes het daglicht niet meer zien.


                          De potjes in jullie rakkers ( dag 5 )


                          overgepot.jpgNa vijf daagjes waren alle kleintjes klaar om hun eerste paar laarsjes aan te trekken!Ze hebben elk plaats genomen in hun potjes die een 7*7 groot zijn.Het is slechts een schatting kheb ze ni nagemeten .

                          DSC02204.jpg DSC02205.jpg
                          Wanneer we op ooghoogte komen, kunnen we de schoonheid van de jonge scheutjes pas echt bewonderen. Goed begonnen is al half gewonnen.Het klimaat

                          DSC02202.jpgDe Vochtigheid wordt op peil gehouden door een kleine vaporizer uit de Blokker. Deze draait gedurende de 12 lichturen die de kleintjes krijgen! Er kan slecht 60ml waterin dus deze wordt geregeld bijgevult hehe
                          De Voeding is momenteel nog niet aan de orde, ze krijgen gewoon kraantjeswater met onze geliefde Bacterial van No Mercy Supply.

                          Het is niet alles wat je doet,
                          Maar wat bleef ongedaan,
                          Waarvan je hartzeer hebt
                          Als je de zon ziet ondergaan
                          De lieve kleine dingen
                          Die men zo makkelijk vergeet,
                          De kansen om te helpen
                          Waar je geen moeite voor deed.
                          (Margaret E. Sangster)


                          Gezelschap voor de kleintjes

                          Zoals reeds vermeld ben ik op zoek gegaan naar nog andere leuke tuinier challenges. Kheb voor kleine tomaatjes gekozen met de naam 1 million F1 ( Funky fresh name ) Daarnaast is er peterselie en bieslook, steeds handig voor in de keuken!En last but not least heerlijke aardbeitjes!! Nu zien of dit alles te combineren valt!
                          nieuwebewoners.jpg

                          First line of defence


                          DSC02211.jpg
                          Aargh... Tlijkt erop dat we indringers hebben!Tijdens men dagelijkse wandeling door mijn tuintje, heb ik klein vliegjes zien kruipen.We hebben direct ingegrepen door zwaar geschut te plaatsen rond de zwakste.Khoop dat mijn cipiers de taak van vliegverschrikker op zich kunnen nemen.Kzal nog zien hoe de situatie evolueert. Als de diplomatische middelen niet blijken te werken, zullen we het probleem opnemen in de agenda van de veiligheidsraad.Daar zullen we de verdere militaire stappen bespreken en overwegen .

                          The Overview

                          overzichtvetical.jpg DSC02214.jpg overzicht.jpg


                          Dat was het dan alweer!
                          Tot de volgende keer!

                          Grtz!
                          Het is niet de lay-out die ik origineel gepland had, kzal er nog wat op oefenen. Oefening baart kunst
                          Last edited by HashiZall; 20 February 2012, 00:46. Reden: opkuisen update
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            #14
                            Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                            ja kan ook je buitenlijnen van je tabel aanpassen zodat je tabel binnen beeld blijft

                            Comment


                              #15
                              Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                              zo ziet er goed uit succes deze contest grt vapo

                              Comment

                              Bezig...
                              X